ישראל ובחריין סיכמו על כינון יחסי נורמליזציה; נתניהו: ״עידן חדש של שלום תמורת שלום״

חתימה על ההסכם: ביום שלישי בבית הלבן ● עמיר פרץ: הבחירה בשלום על פני הסיפוח היא בשורה אמיתית ● ח״כ תומא סלימאן: החגיגות בבית הלבן לא ישנו את המציאות כאן ● נתניהו נסוג מכוונתו לטוס לארה״ב במטוס פרטי ● השרה מירב כהן: סגר הקורונה עשוי להתארך יותר משבועיים ● דיווח: ההכרזה של מנדלבליט כי נתניהו אינו חשוד בפרשת הצוללות גרמה לעד מדינה להתחרט

בנימין נתניהו (צילום: AP Photo/Susan Walsh)
AP Photo/Susan Walsh
בנימין נתניהו
07:05 עריכה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה שמדינה נוספת עשויה להצטרף לטקס החתימה על כינון היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות, שייערך בשבוע הבא בוושינגטון. "מדינות שמעוניינות להצטרף עומדות בתור", אמר טראמפ.

טקס החתימה ייערך ביום שלישי הקרוב בהשתתפות טראמפ, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ושר החוץ האמירתי עבדאללה בן זיאד.

07:28 עריכה

אחרי דיונים שארכו שעות אישר אמש קבינט הקורונה תוכנית לתקופת החגים. לפי ההחלטה שהתקבלה, בערב ראש השנה יוטל סגר מלא שיימשך שבועיים, ובמהלכו בתי הספר יהיו סגורים והמסעדות יספקו שירותי משלוחים בלבד. הציבור יידרש להישאר במרחק של 500 מטרים מהבתים. לאחר מכן – ובתנאי שהשלב הראשון יוכתר בהצלחה – יוטל סגר חלקי, בן שבועיים גם כן.

מחרתיים, ביום ראשון, צפויה הממשלה לקיים הצבעה, שבה יוחלט אם לאשר את המתווה.

08:12 עריכה

לפי סקר שהתפרסם הבוקר ב"ישראל היום", לו הבחירות לכנסת היו נערכות כעת, מפלגות הבלוק – הליכוד, ימינה, ש"ס ויהדות התורה – היו מקבלות 67 מנדטים.

בסקר, שנערך אתמול ושלשום בקרב 565 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, מקבל הליכוד 31 מנדטים – נתון זה משקף ירידה של שני מנדטים בהשוואה לסקר הקודם שפורסם בעיתון. לעומת הליכוד, ימינה – הסיעה השנייה בגודלה בכנסת, לפי הסקר – גדלה מ-12 ל-20 מנדטים.

העבודה, דרך ארץ וגשר לא עברו בסקר זה את אחוז החסימה. ההערכה במערכת הפוליטית היא שהעבודה תרוץ בבחירות הקרובות ברשימה משותפת עם כחול לבן.

בסקר גם נבחן תרחיש שבו בראשות יש עתיד – תל"ם עומד עפר שלח, ולא יאיר לפיד. במקרה זה מקבלת הרשימה 11 מנדטים – שני מנדטים פחות מאלה שמצליח לפיד להשיג. במקרה שכזה, כחול לבן גדלה מ-10 ל-11 מושבים בכנסת, והליכוד – מ-31 ל-33.

תרחיש נוסף שנבדק הוא מקרה שבו תתמודד רשימה בראשותם של הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי. רשימה זו תזכה ל-11 מושבים בכנסת. יש עתיד – תל"ם תצטמצם ל-9 מנדטים, כחול לבן – ל-6, ומרצ – ל-3 (ולמעשה, לא תעבור את אחוז החסימה).

המרואיינים בסקר נשאלו איזה ציון הם מעניקים לתפקוד הממשלה בתחום הכלכלי. מרבית הציבור – 54% – השיבו שהם מעניקים ציון גרוע או גרוע מאוד. 26% ענו שהם נותנים ציון בינוני, ו-20% אמרו שתפקוד הממשלה טוב או טוב מאוד.

הסקר נערך על ידי מאגר מוחות בראשות פרופסור ישראל כ"ץ. טעות הדגימה – 4.3%.

08:41 עריכה

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד מתח הבוקר ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיבקר בשבוע הבא בארצות הברית – אך לא ייפגש עם המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן. הבחירות בארצות הברית ייערכו בעוד כ-50 ימים, ב-3 בנובמבר.

10:54 עריכה

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בביקורת על הממשלה: "במקום סגר – צריך לעשות סדר".

אפשר היה למנוע סגר אם רק היה פה סדר!חייבים לנקוט במספר צעדים מיידיים שינצחו את נגיף האנדרלמוסיה שהשתלט על המדינה שלנו:…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שישי, 11 בספטמבר 2020

11:11 עריכה

איגוד הטייסים הישראלי הביע מחאה על כך שמסתמן שמטוס זר – שאיננו ישראלי – יטיס את ראש הממשלה לחתימת ההסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות.

11:13 עריכה

מספר בעלי עניין מתעתדים לפנות לשר הביטחון בני גנץ ולדרוש ממנו להקים ועדת חקירה בנושא פרשת הצוללות וכלי השיט – כך דיווח הבוקר יוסי ורטר ב"הארץ". הפונים נסמכים על חוק השיפוט הצבאי, שקובע ששר הביטחון "רשאי למנות ועדת חקירה לשם חקירת כל עניין הנוגע לצבא". מי שמייצגת אותם היא עורכת הדין דפנה הולץ-לכנר. לדבריה, יש מקרים שבהם רואה בית המשפט את "רשאי" כ"חייב".

אם ידחה גנץ את פנייתם – אותם גורמים מתכננים להגיש עתירה בעניין לבג"ץ. ורטר כותב בטורו, שייתכן שגנץ יעדיף שבג"ץ יחייב אותו למנות ועדת חקירה בעניין, כדי להימנע מעימות חזיתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בסעיף 537 לחוק השיפוט הצבאי נעשה שימוש בעבר פעם אחת – כשהרמטכ"ל שאול מופז מינה ועדת חקירה בעניין הצלילות בקישון.

11:25 עריכה

ועד עובדי אל על מחה על כוונת ראש הממשלה נתניהו לטוס לוושינגטון בשבוע הבא במטוס של חברה זרה.

ראש ממשלה שבוחר מטוס של חברה זרה במהלך המשבר הגדול ביותר בהיסטוריה של חברת אל על היא יריקה בפרצוף של 6,500 עובדי אל על שיושבים בבית. אנו פונים לראש הממשלה בבקשה לשנות את ההחלטה. אתה שהבטחת לעובדים שלא תיתן לאל על ליפול מפר ברגל גסה את ההבטחה שנתת. בעוד אתה ומשפחתך טסים במטוס פרטי אלפי עובדי אל על שבהם נמצאים מצביעים שלך הפכו לנזקקים ולא יודעים מה יגישו לשולחן החג בראש השנה. ראש הממשלה אנו קוראים לך לשנות את ההחלטה האומללה הזאת ולקיים את הבטחתך להצלת חברת אל על.

11:51 עריכה

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד קורא לסגור את תאגיד השידור כאן כי הוא מחרים, לדבריו, את חתימת ההסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות. הבעיה בדבריו של קרעי היא שמדובר בטענה לא נכונה. תאגיד השידור – כמו יתר כלי התקשורת – דווקא יסקר את חתימת ההסכם בשבוע הבא.

ראש הממשלה – כך דווח אמש – צפוי לטוס לוושינגטון במטוס נפרד מזה של המשלחת הישראלית לארצות הברית ובהינתן מצב עניינים זה – ראש הממשלה לא  היה אמור לצאת אל הכתבים במהלך הטיסה כדי לתדרך אותם. לכן לא היה צורך שעל המטוס יהיו עיתונאים, ואת טקס החתימה יסקרו כתבי החדשות של כלי התקשורת, שממילא נמצאים דרך קבע בארצות הברית (כתב התאגיד בארצות הברית הוא נתן גוטמן).

12:26 עריכה

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון שוקלת להקים מפלגה שתתמודד ברשימה עצמאית בעלת אוריינטציה חברתית בבחירות הקרובות – כך דיווח מתי טוכפלד ב"ישראל היום". שאשא ביטון התבלטה לאחרונה כיושבת ראש ועדת הקורונה, כשסירבה לאשר את המדיניות הממשלתית, ותחת זאת ביכרה קו עצמאי וביקורתי.

יפעת שאשא ביטון בכנסת, 20 במרץ 2017 (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
שאשא ביטון בכנסת, 2017 (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
12:31 עריכה

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד מחה על כוונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לטוס לטקס החתימה על ההסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות בוושינגטון במטוס פרטי: "אין גבול לניתוק ולאטימות של האיש הזה".

12:37 עריכה

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן הביעה תמיכה במחאה נגד הנצחתו של רחבעם זאבי (גנדי). על הגשר הנושא את שמו של השר המנוח נתלה שלט, שעליו נכתב: "לאנסים לא מגיע גשרים". תומא סלימאן הצטרפה לקריאה זו.

12:41 עריכה

חברת ישראייר זכתה במכרז להטסת המשלחת הישראלית לוושינגטון בשבוע הבא. לשם כך שכרה ישראייר מטוס בואינג מחברת התעופה הספרדית פריווילג' סטייל.

12:59 עריכה

על רקע הביקורת הציבורית על הכוונה לטוס לטקס החתימה על ההסכם בין ישראל ואיחוד האמירויות במטוס פרטי – הודיע ראש הממשלה, שיטוס יחד עם המשלחת לארצות הברית, ולא במטוס נפרד.

כדי לא לאפשר לגורמים בתקשורת להסיט את תשומת לב הציבור מהסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות וייתכן גם עם מדינות ערביות נוספות, ראש הממשלה יטוס עם המשלחת במטוס מרווח יותר, עם סידורי הפרדה מחמירים כדי לשמור על בריאותו.

13:16 עריכה

יושב ראש תל"ם משה (בוגי) יעלון ויושב ראש האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' מותחים ביקורת, בנפרד, על חתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות. יעלון מותח ביקורת על כך שההסכם לא נידון בכנסת, בוועדת החוץ והביטחון ובוועדת השרים לענייני ביטחון. סמוטריץ' קובל על כך שפרטי ההסכם לא ידועים.

13:25 עריכה

עובד משק של הכנסת נדבק בקורונה – כך עדכן קצין הכנסת יוסף גריף. המועד האחרון שבו שהה העובד האמור במשכן הוא יום שלישי, השבוע.

13:43 עריכה

ארגון המחאה קריים מיניסטר הביע את התנגדותו לאפשרות שבמהלך הסגר יימנע מהציבור להפגין.

הזכות להפגין היא זכות יסוד בדמוקרטיה. אין שום עדויות על הדבקה בהפגנות שמתקיימות באוויר פתוח ובהתאם להנחיות. לא ניתן יד לניסיון ההשתקה השקוף של הנאשם, המעיד על הפחד וטירוף המערכות בבלפור.

נפגין בכל מצב עד שתלך! אנו דורשים מהמשטרה להסיר את מחסומי הלחץ המסוכנים ולאפשר שמירת מרחקים נאותים. ההמונים ימשיכו לנהור, גם בסגר, עד שראש הממשלה המושחת והכושל שידעה המדינה יתפנה מבלפור.

13:51 עריכה

הממשלה פנתה לבג"ץ בבקשה לקיים דיון נוסף בהחלטה לפנות מבנים שנבנו על קרקע פלסטינית פרטית בהתנחלות מצפה כרמים.

• בקשת המדינה לקיים דיון נוסף בעניין מצפה כרמים

14:22 עריכה

מועצת התלמידים והנוער הודיעה על התנגדותה לסגירת בתי הספר. לטענת המועצה, ישנו חשש שללמידה מרחוק יהיו השלכות הרסניות, בהן פגיעה בחוסן הנפשי והחברתי של בני הנוער, פיגור בחומר הנלמד וירידה דרסטית בציונים.

15:41 עריכה

בכירי המשק הישראלי קראו במכתב משותף לשרי הממשלה שלא לסגור את העסקים במסגרת המאבק בקורונה. לשונו:

"העובדה שעל שולחנכם מונחת הצעה לסגור שוב את העסקים בישראל, הינה מנותקת לחלוטין מהבנת ההשפעות הכלכליות חסרות התקדים שיצר הסגר הראשון. נהיה שותפים מלאים להחלת מגבלות שייסעו להורדת התחלואה, אך תנו לנו לעבוד ואל תבלמו את היכולת להתאושש מהסגר הראשון – העסקים על סף תהום וללא רזרבות".

בוואלה מדווחים כי על המכתב חתומים יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שי חג'ג', יו"ר הסתדרות העובדים החדשה, ארנון בר דוד וראשי ארגוני המגזר העסקי בראשות דובי אמיתי.

תל אביב בסגר הקורונה הראשון (צילום: Danny Meron/Flash90)
לילה תל אביבי בסגר הקורונה הראשון (צילום: Danny Meron/Flash90)
15:54 עריכה

ח"כ איילת חייכה לרימון ואיחלה שנה טובה:

16:37 עריכה

ח"כ אביגדור ליברמן אולי מנוסה, אבל הוא צריך הרבה יותר מ-8 המנדטים שיש לו בסקר שפורסם היום, כדי להיות ראש ממשלה. בכל מקרה, הצהרה כבר יש: 

16:43 עריכה

כמדי שבוע, הפגנה מול בלפור: כ-2,000 איש צעדו מבית פרומין אל מעון ראש הממשלה.

גם ח"כ רם בן ברק מיש עתיד הגיע:

משה בוגי יעלון הגיע גם:

16:57 עריכה

עיתון הארץ מפרסם כי למרות הסגר המתוכנן, עשרות אלפי חרדים לא מתכוונים לוותר על התפילות ההמוניות בראש השנה. שתי החסידויות הגדולות שמובילות את הקו הגורס כי יש להמשיך ככל האפשר בשגרת החיים הן בעלז וויז'ניץ המונות עשרות אלפי חסידים. מקור באחת החסידויות העריך שבכל אחת מהתפילות ההמוניות של החסידויות האלה יתפללו כעשרת אלפים איש. "הסגר הזה יהיה יותר בשביל החילונים, אצל החרדים החיים יימשכו כרגיל", טען המקור ולדבריו, גם אם יציבו שוטרים בכניסה לבתי הכנסת של החסידויות הגדולות, זה לא יעזור ו"תהיה אלימות קשה".

וכנראה שיהיו קשיים באכיפה גם במגזר החילוני: בחדשות 12 מדווחים על חששות לקריסה בשלל תחומים ועל הצהרות שלבעלי עסקים כי לא יישמעו לסגר.  תומר מור, ראש מסעדנים חזקים ביחד, אמר "מאות עסקים הודיעו כבר שבכוונתם לפתוח וזה יגיע לאלפים. החגים הם נקודת זמן קריטית עבורנו, זו ההזדמנות שלנו להתכונן ולהכין שכבות שומן לחורף. היום כל שקל קובע ואנשים נלחמים לעבוד". ירון סלע יו"ר איגוד מועדוני הכושר, טוען כי הוא יודע בוודאות על עשרות עד מאות חדרי כושר שיפתחו.

17:34 עריכה

השרה לשוויון חברתי ומיעוטים מרב כהן אמרה כי היציאה מהסגר הבא תלויה בנתוני התחלואה והוא עשוי להתארך מעבר לשבועיים המתכוננים. בראיון לחדשות 12 השרה הזכירה כי ממונה הקורונה גמזו אמר כי ברצונו להגיע ל-400 נדבקים ביום בחגים – 10% מהמצב כיום.

17:40 עריכה

צונאמי מדיני? בוואלה מפרסמים כי בכיר ישראלי מסר הערב כי יורש העצר של בחריין סלמאן בן חמד יגיע בשבוע הבא לארצות הברית להשתתף בטקס החתימה על ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות. מוקדם יותר, בכירים ערבים וישראלים מסרו כי חלה התקדמות משמעותית במגעים לנורמליזציה בין ישראל לבחריין.

נסיך הכתר הבחרייני סלמאן בין חאמד (צילום: AP Photo/Jon Gambrell)
נסיך הכתר הבחרייני סלמאן בין חאמד (צילום: AP Photo/Jon Gambrell)
17:47 עריכה

שר הבטחון וראש הממשלה החלופי בני גנץ על השבוע שחלף: מההחלטה על הסגר ועד דרך צלחה לראש הממשלה במסעו לוושינגטון.

17:52 עריכה

ח"כ ניר ברקת מספר על ניו-יורק באסון התאומים.

בבוקר ה-11.9.2001 נחתתי לשבוע עבודה בניו יורק. הייתה זו תקופה בה כיזם הייטק, עיקר העסקים שלנו היו בארה"ב. בשמונה בבוקר…

פורסם על ידי ‏Nir Barkat – ניר ברקת‏ ב- יום שישי, 11 בספטמבר 2020

17:55 עריכה

ח"כ מלינובסקי קוראת לתת לצה"ל לפתוח בית חולים בצפון.

20:15 עריכה

עדיין לא מוכנים להגיד כן או לא ביבי: ח"כ איילת שקד הגיעה לתכנית של אופירה וברקוביץ' והסבירה את העלייה בסקרים. "אנחנו עובדים בשביל כל מדינת ישראל". אמרה. לשאלה אם ימינה תמליץ על נתניהו היא ענתה בדומה לתשובתו השגורה של בנט "אין כרגע בחירות". שקד הוסיפה שימינה היא  בהחלט אלטרנטיבה שלטונית ושהיא חושבת שבנט צריך להציג מועמדות כי הוא הוכיח את עצמו בשורה של תפקידים. לגבי הממשלה הנוכחית היא אמרה שהיא "רעה וכושלת" וכי  נתניהו עשה החלטה גרועה כשהחליט לפרק את גוש הימין, וכי חשב  שימינה תקרוס באופוזיציה. 

20:22 עריכה

יאיר לפיד התארח בתכנית של אופירה וברקוביץ' ואמר שאפשר להסביר את כל הניתוק של הממשלה בסיפור של המטוס הפרטי שהיה אמור לקחת את משפחת נתניהו לארה"ב. לדבריו "ההודעה של הליכוד אמרה ששני מטוסים עולים פחות ממטוס אחד. הם החליטו שכולנו מטומטמים. הוא היה צריך לוותר על המטוס כי לאנשים אין מה לאכול. סוגרים פה עסקים. נתניהו נכשל כי הוא לא יודע לדבר עם אנשים לא אכפת לו מאנשים".

לפיד אמר כי הוא נגד הסגר כי "נחזור לאותה נקודה ואין תכנית כלכלית ואנשים ימותו לא מקורונה אלא מהתאבדויות – סוגרים את המדינה סתם. היו תוכניות, סגר גמיש – הסגר הלילי, נתניהו פחד מהחרדים וזה הכשלון הכי גדול מאז יום הכיפורים".

על עפר שלח אמר "אין מצב בעולם שאני אלכלך עליו. אני הבאתי את הקוסם לבר מצווה של הבן שלו אני מכיר את הילדים שלו". יאיר הוסיף שאכן התאכזב משלח וציין כי הוא הודיע שב-2021 יהיו בחירות פנימיות.

מדוע שלח פתאום דרש פריימריז כדי להחליף אותו? "עפר בן 60 רוצה להצליח בעצמו", אמר לפיד. "הנה אני פותח את יש עתיד. יש עתיד לא תתעסק בפוליטיקה פנימית".

לפיד אמר כי כעת יש נתק מוחלט בינו לבין שלח. "אנחנו בסוף נגיע ונדבר", אמר, "אבל צריך לתת לדברים להתקרר".

20:32 עריכה

ישראל ובחריין החליטו על נורמליזציה מלאה ביחסים. ההסכם, בחסותו של הנשיא טראמפ, ייחתם ביום שלישי הקרוב בבית הלבן מול שר החוץ של בחריין, במקביל לטקס עם איחוד האמירויות.

על ההסכם הודיע נשיא ארה"ב טראמפ בציוץ ומיד אחריו צייץ את ההצהרה המשותפת של בחריין, ישראל וארה"ב.

טראמפ צייץ: "עוד פריצת דרך היסטורית היום! החברים המעולים שלנו ישראל וממלכת בחריין הסכימו להסכם שלום, המדינה השנייה לעשות הסכם עם ישראל תוך 30 יום!"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם סרטון בו הוא אמר: "אזרחי ישראל, אני נרגש לבשר לכם שהערב נגיע להסכם שלום נוסף עם מדינה ערבית נוספת, עם בחריין. זה מצטרף להסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות. זה לקח לנו 26 שנים להגיע מהסכם השלום השני עם מדינה ערבית להסכם השלום השלישי, וזה לקח לנו לא 26 שנים אלא 29 יום להגיע להסכם השלום בין המדינה הערבית השלישית למדינה הערבית הרביעית ויהיו עוד".

על פי הדיווחים בשיחת הטלפון בין טראמפ, נתניהו ומלך בחריין, חמד בן עיסא אאל ח'ליפה, אמר האחרון כי הוא "מדגיש את הדחיפות של השלום בין ישראל לפלסטינים על פי פתרון שתי המדינות".

מאוחר יותר אמר טראמפ בתדרוך לעיתונאים כי  יש התלהבות גדולה מצד מדינות נוספות להצטרף להסכם נרמול היחסים עם ישראל וכי "גם חיילים נהדרים כבר עייפים ממלחמות. הם התעייפו". טראמפ הוסיף: "אני מרגיש שמשהו מאוד חיובי יכול לקרות עם איראן. אני יכול לראות הרבה דברים טובים קורים עם הפלסטינים".

20:59 עריכה

ב-ynet מדווחים כי חאלד בן אחמד, שר החוץ הקודם של בחריין והיועץ המדיני של המלך, אמר כי "כינון יחסים עם ישראל משרת את היציבות והביטחון במזרח התיכון. לדבריו, נרמול היחסים "יעביר מסר חיובי ומעודד לישראלים, ששלום הוגן וכולל עם הפלסטינים היא הדרך טובה ביותר". הוא הוסיף כי "ההצלחה של בחריין תיתן תקווה להצלחת האזור כולו".

נשיא מצרים צייץ כי הוא מברך על ההסכם שיביא יציבות שתוביל להסדר "צודק וקבוע לסוגייה הפלסטינית".

 

מנגד, בארגונים הפלסטינים לא ראו את הדברים בעין יפה. הרשות הפלסטינית החזירה את השגריר מבחריין ובוואלה מדווחים כי  באש"ף אמרו כי זו "בגידה בסוגיה הפלסטינית".

בחמאס מסרו כי זאת התעקשות "ליישם את 'עסקת המאה' שמחסלת את הסוגייה הפלסטינית, והג'יהאד האסלאמי אמרו כי "ההסכם הציוני-בחרייני הוא הוכחה כי מלך בחריין וממשלתו פועלים לפי הנחיות והוראות אמריקניות".

21:09 עריכה

שר החוץ גבי אשכנזי בירך על הסכם כינון היחסים בין ישראל לבחריין. "הכרזת הנשיא טראמפ היום על הכוונה לכונן יחסים דיפלומטיים מלאים בין ישראל לבחריין, מהווה עוד ציון דרך משמעותי במאמצי כינון הנורמליזציה שבין ישראל ומדינות האזור", אמר. "אני מודה לעם הבחרייני ומנהיגיו ומחכה בקוצר רוח להמשיך ולעבוד יחדיו. ליחסים בין שתי המדינות משמעות אסטרטגית וכלכלית ואני בטוח שנוכל להמשיך ולשלב את מאמצינו, כדי לשמר את היציבות באזור ולהביא להישגים עבור 2 המדינות לרווחתם של אזרחינו".

שר הכלכלה עמיר פרץ גם מרוצה:

אעידה תומא סלימאן פחות נלהבת:

21:17 עריכה

אמנון אברמוביץ' חשף באולפן שישי: היה עד מדינה פוטנציאלי בתיק הצוללות שהתחרט לאחר שהיועמ"ש מנדלבליט הצהיר כי נתניהו אינו חשוד בפרשה.

22:50 עריכה

קסניה סבלטובה מדווחת – לא כולם אוהבים אותנו:

סגירה