לפיד על החלטת בג"ץ: "הגיע הזמן להחזיר את השוויון בנטל"

בג"ץ: הפטור לתלמידי ישיבות יפוג בעוד 3 חודשים ● דרעי מתפלל לנצחון של טראמפ ● דאע"ש לקח אחריות לפיגוע בווינה ● גנץ ידרוש הרחבת הסגר בערים אדומות ● בכירים בליכוד מעריכים שלא יהיו פריימריז אם הבחירות יהיו בקרוב ● מנדלבליט לגנץ ונתניהו: איישו את המשרות הבכירות

  • מחכים לפתיחת הקלפיות בסאליוון איילנד, דרום קרוליינה, 3 בנובמבר 2020 (צילום: AP Photo/Mic Smith)
    AP Photo/Mic Smith
  • דונלד טראמפ זורק כובעים לתומכיו, בשדה התעופה צ'רי קפיטל, במישיגן, 2 בנובמבר 2020 (צילום: AP Photo/Evan Vucc)
    AP Photo/Evan Vucc
  • ליידי גאגא מופיעה בעצרת תמיכה בג'ו ביידן בפיטסבורג, 2 בנובמבר 2020 (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)
    AP Photo/Andrew Harnik
  • קמלה האריס בעצרת בחירות בפיטסון פנסילווניה, 2 בנובמבר 2020 (צילום: AP Photo/Michael Perez)
    AP Photo/Michael Perez
  • ג'ו ביידן בעצרת בחירות בשדה התעופה לייק פרונט בקליבלנד, 2 בנובמבר 2020 (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)
    AP Photo/Andrew Harnik
20:51 עריכה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אופטימי. "אני חושב שיהיה לנו לילה נהדר" אמר במסיבת עיתונאים בווירג'יניה. "ההצלחה מפגישה בינינו וההצלחה תביא אחדות … "התקשורת לא ממש משתכנעת ולא משנה מה נעשה".

20:44 עריכה

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מברך על החלטת בג"ץ לפיה הפטור לתלמידי ישיבות יפוג בתחילת פברואר. "ממשלת נתניהו מתחמקת מחוק הגיוס כבר 5 שנים, הגיע הזמן להחזיר את השוויון בנטל".

20:29 עריכה

מחר הקבינט יתכנס כדי לדון בפתיחת המסחר ביום ראשון וראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל הטלת סגר ב-8 ערים האדומות.

19:59 עריכה

ארגון דאע"ש נטל אחריות לפיגוע הירי שהתרחש אתמול בערב במרכז וינה ובו נהרגו 4 אנשים ונפצעו יותר מתריסר. במקביל, נעצרו שני אנשים בציריך בחשד למעורבות.

19:53 עריכה

בית המשפט העליון קבע כי החוק הפוטר תלמידי ישיבות מגיוס יפוג בעוד 3 חודשים. עד אז הכנסת תצטרך לחוקק חוק חדש. ב-2017 העליון קבע שחוק הגיוס (שנותן את הפטור לתלמידי ישיבות), אינו חוקתי, ופסק הדין הזה אמור להיכנס לתוקף ב-1 בפברואר. (יובל יועז)

19:41 עריכה

אריה דרעי תומך בטראמפ בפומבי.

19:28 עריכה

בהתייעצות חירום שהתקיימה הערב בצל העליה בהדבקה בקורונה, בנימין נתניהו אמר כי "לא צריך לחזור אחרונה בהקלות". היועצים החיצוניים שנכחו בפגישה, בהם משה בר סימן טוב, ייעצו לנתניהו להחזיר את מערכת החינוך בערים ירוקות ולנתק אותן מהמתווה ההדרגתי.

19:19 עריכה

אלון פנקס מעריך שטראמפ יפסיד בפער משמעותי בקולות ועדיין יש לו סיכוי לנצח את הבחירות.

 

19:14 עריכה

שר האוצר ישראל כ"ץ אמר הערב שבכוונתו לאשר תקציב 2021 בממשלה בתוך חודש. "אנחנו מובילים את תקציב 2021, הקישקוש הזה שאנחנו עושים תקציב לשבוע זה שטויות … עובדים על תקציב 2021 כדי להביא אותו תוך חודש לממשה ולאחר מכן בפברואר 2021, לסיים את החקיקה בכנסת".

אתם שואלים – שר האוצר משיב

????????

Posted by ‎ישראל כ"ץ – Israel Katz‎ on Tuesday, November 3, 2020

18:18 עריכה

ועדת שרים אישרה הגדלה של קנסות קורונה אך בלחץ החרדים ההחמרה היא פחות ממה שאושר בממשלה. הקנסות שאושרו הם 10 אלפים שקלים למוסדות חינוך שיפרו הנחיות, במקום 20 אלף שקלים.

17:57 עריכה

אבי ניסנקורן מציע בוועדת השרים להעלות את הקנסות למפירי קורונה וביהדות התורה מתנגדים, לפי הדיווח של דפנה ליאל.

17:39 עריכה

שר החוץ של מלאווי שבמזרח אפריקה הודיע לשר החוץ גבי אשכנזי שמדינתו תקים שגרירות בירושלים עד סוף השנה הבאה.

16:55 עריכה

על רקע העליה בתחלואת הקורונה, נתניהו מכנס דיון עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, רוני גמזו, מחליפו בתור פרויקטור הקורונה נחמן אש ומשה בר סימן טוב.

16:50 עריכה

דונלד טראמפ אמר היום לפוקס ניוז כי הוא מרגיש טוב לגבי סיכוייו לנצח את הבחירות וצפה ניצחונות מוחצים במדינות מפתח כמו פלורידה ואריזונה. "אנחנו מרגישים טוב … אני חושב שננצח אבל רק כאשר ננצח, אין סיבה לשחק משחקים".

16:36 עריכה

במרצ מצאו כרזה מתאימה למשאלת הלב שלהם לגבי ההנהגה בישראל ובארה"ב.

16:25 עריכה

בני גנץ מתכוון לדרוש הרחבה של הסגרים בערים האדומות והודיע על הקמת חממה טכנולוגית למאבק בקורונה.

16:06 עריכה

נתניהו שוחח עם ראש ממשלת אוסטריה בעקבות הפיגוע שהיה בווינה.

15:51 עריכה

בנימין נתניהו פגש היום את מקבילו הרומני לודוביק אורבן והוקיר תודה על כך שהגיע לישראל בשנה הראשונה לכהונתו.

15:32 עריכה

פייסבוק הסירה דף שהקים חגי עמיר בטענה לחוסר זהות אותנטית.

15:29 עריכה

הוועדה לביקורת המדינה מחייבת את מבקר המדינה לקיים בדיקה לגבי אפליית קהילת הלהטב באימוץ ילדים. ההצעה אושרה בתמיכת 3 חברי אופוזיציה, ללא מתנגדים.

יו"ר הוועדה, ח"כ עפר שלח: "אפליית הקהילה הלהטבית בענייני אימוץ ילדים היא חוק חשוך שחייבים לבטלו. המדינה התחייבה לכך כבר לפני שנתיים ולא עשתה דבר. ההצבעה בוועדה תחייב את מבקר המגינה להתייחס לכך, ואת הממשלה לפעול. זו החובה שלנו לשוויון זכויות בישראל, ואותה עשינו".

ח"כ עידן רול שיזם את הדיון: "משפחה היא ערך עליון בחברה הישראלית, אבל ממשלות נתניהו לדורותיהן מעדיפות שילד יגדל ללא משפחה, העיקר לא לאפשר לזוגות גאים לאמץ אותו. מדובר באפליה בוטה המנוגדת לערכי היהדות וערכי מדינת ישראל.

החברה הישראלית ידועה במעמד המיוחד אותו היא מייחסת למוסד המשפחה. בהתאמה, הקהילה הגאה בישראל מעניקה לזכות זו משקל מיוחד ומציבה אותה בלב המאבק שלנו. הקהילה הגאה הינה חלק אינטגרלי מכל מגזר וציבור בישראל. אנחנו חלק מהקונצנזוס. בלתי נתפס שדווקא הזכות הבסיסית להקים משפחה חסומה בפנינו".

15:27 עריכה

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל מאשימה את צה"ל בזלזול בערכי טבע וסביבה לאחר שתרגיל רחב היקף גרם לשריפות בשמורות טבע בצפון בשבוע שעבר.

במכתב לשר הביטחון בני גנץ, כתבה השרה כי זהו "אירוע קשה ומצער זה מבטא בעיני זלזול מופגן של צה"ל בטבע ובסביבה, והוא מנוגד בעיני לרוח צה"ל הכוללת את אהבת המולדת, לרבות את ערכי הטבע שבה"

בשבוע שעבר קיים צה"ל את תרגיל 'חץ קטלני' בצפון הארץ. מדובר בתרגיל מטכ"לי גדול ורחב היקף, שהביא לנזקים סביבתיים קשים: שלוש שריפות פרצו בשטח השמורה כתוצאה מירי הכוחות המתאמנים. האש שרפה כ- 1,500 דונם משטח השמורה בשטחים רגישים אקולוגית בהם גדלים מיני אלונים נדירים. על פי הערכות גורמי המקצוע, יידרשו עשרות שנים לצורך שיקום החי והצומח באזור.
לאור התנהלות הדרג הצבאי והנזקים שנגרמו, השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל פנתה השבוע במכתב לשר הביטחון בני גנץ, ובו פירטה שורה של פערים וכשלים.

השרה ציינה במכתב כי "עדכון אודות התרגיל נמסר לרט"ג לפני כשבוע בלבד… פניות שונות של מנהל המחוז ומנכ"ל רט"ג לדרגים שונים בצה"ל כולל אלוף הפיקוד לא נענו, והתרגיל יצא לדרך". עוד ציינה כי "10 חיילים שנשלחו לסייע לכוחות הכיבוי, צוידו במרססים בני 5 ליטרים המיועדים, כך נמסר לי, להשקיית עציצים במשתלות ובוודאי לא לכיבוי שריפות, מה שהפך אותם ללא אפקטיביים כלל".

השרה להגנת הסביבה כתבה לשר הביטחון כי "אי קיום האמנה עליה חתום צה"ל, הודעה על קיום התרגיל ברגע האחרון ממש, חוסר מענה ממפקדים בכירים, שיתוף פעולה חלקי בלבד במסגרת מאמצי הכיבוי, ציוד לקוי של חיילי צה"ל שהיו אמורים להגיב לשריפות שפרצו – כולם מעידים על כך שבצה"ל לא הפנימו מספיק את החשיבות שבשמירה על הטבע גם במסגרת תרגילים".

השרה סיכמה את הדברים וציינה בפני שר הביטחון כי "הדברים המתוארים לעיל מחייבים את מעורבותך האישית בהבטחת קיום מחויבויות צה"ל לטבע ולסביבה. אני מצפה שבמסגרת התחקירים שיבוצעו בעקבות התרגיל, יתוחקרו גם הסוגיות שהעליתי לעיל, וייעשה הכל על מנת שהמתואר לא יחזור על עצמו בשנית. הנזק שכבר נגרם אינו בר תיקון, אולם את הנזק שעלול להיגרם בעתיד – ניתן למנוע".

14:58 עריכה

נפתלי בנט העביר לכנסת מכתב על ויתור העלאת שכרו.

14:56 עריכה

יותר מ-190 מאמצי פיתוחי חיסוני קורונה מתקיימים בימים אלו בעולם, כ-45 מהם נוסו רפואית, ומתוכם כעשרה בשלב מתקדם. כך נחשף היום (שלישי) בוועדת הקורונה בכנסת, ע"י אחראי רכש החיסונים במשרד הבריאות.

יו"ר הוועדה, יפעת שאשא-ביטון (כולנו בליכוד), אמרה כי אנחנו באי וודאות גדולה ויש רק דבר אחד ברור – חייבים למצוא דרך לבנות שגרת חיים בצל הקורונה, כיוון שהחיסון לא יגיע מחר בבוקר.

לדברי מיקי לוי (יש עתיד-תל"ם), מיוזמי הדיון, כחלק מניסיון להתכונן ליום בו יימצא חיסון להתמודד עם נגיף הקורונה חתמה מדינת ישראל עד כה על שלושה הסכמים לרכישת חיסונים, כאשר שניים מהם בטכנולוגיה שמעולם לא פותח באמצעותה חיסון, והיא חדשנית וניסיונית.

לוי ציין, כי סקר סירולוגי שבוצע לאחרונה הראה נתונים נמוכים על "חסינות העדר" של החברה הישראלית, שעומדת על כ- 5.5% מהאוכלוסייה שנדבקה בקורונה ונראה כי החיסון, כאשר יגיע, יהיה הפתרון היעיל היחיד להתמודדות עם הנגיף שמשבש את חיינו ומאיים על המשק, הכלכלה והחברה שלנו. לדבריו, עם אחת החברות איתן חתמה ישראל הסכם היא שילמה עבורו 238 מיליוני שקלים, תשלום שלא יוחזר במקרה של כישלון או קושי באספקה.

לצד זה פורסם לאחרונה כי ביחס למדינות אחרות, ישראל טרם רכשה או הזמינה כמות גדולה ומותאמת של חיסונים. זאת, בשעה שמרבית החברות שעובדות על ייצור חיסונים, כבר הגיעו לכדי מיצוי המלאי העתידי האפשרי. החיסונים שעובדים עליהם בישראל, טרם הגיעו לשלב הניסוי הראשון, ומאידך – כמויות החיסונים שהמדינה כבר רכשה אופציות עבורם הן קטנות ביחס לגודל האוכלוסייה, ולא ברור כי כאשר כבר יהיה חיסון שכזה – כיצד מדינת ישראל נערכת לחיסון האוכלוסייה והאם גובשה או מגובשת תכנית חיסונים שכזו.

אמין אל חט'יב (הרשימה המשותפת), אף היא מיוזמות הישיבה, הוסיפה כי "החורף בעייתי תמיד לאוכלוסיות-בסיכון, ומעמיס על מערכת הבריאות. המדינה חייבת להיערך מידית לרכישת חיסונים, גם אם טרם פותחו".

לדברי ד"ר אסנת לוקסמבורג, ראש החטיבה הטכנולוגית במשרד הבריאות, פיתוח חיסון שגרתי, נמשך  7-10 שנים, הסיכוי להצלחת מאמץ פיתוח (בודד) אינו גבוה, ישנם מעל 190 מאמצי פיתוח מוכרים, מהם כ-45 בשלבי ניסוי קליני, ומתוכם כעשרה בשלב מתקדם. מדינות העולם בשלבי רכש מתקדמים של מנות החיסון ל-2021. כל  העת מתקיימת עבודה מאומצת רבה, ומתמודדים עם מדינות רבות בעולם, מקצרים את כל ההליכים הבירוקרטיים, בלי לוותר על הבטיחות והבריאות של המתנסים בחיסון.

ד"ר אורי פיינשטיין, ראש צוות חיסוני קורונה בחטיבת הטכנולוגיה, סיפר על שיתופי פעולה רבים עם צה"ל, משרד החוץ, המטה לביטחון לאומי ועוד, ולדבריו, בנוסף לפיתוח החיסון המקומי, במשרד פועלים לרכישת חיסונים, במגעים דיפלומטים וכן מעורבים במאמץ הבינלאומי להשגת חיסון. יש סבירות שלפחות אחד מ-190 מפיתוחי החיסון יצליח.

"חיסון הוא מוצר ביולוגי מורכב, הניתן להמוני בני אדם בריאים, וגם תופעות-לוואי, ואפילו נדירות, סבירות – ולכן מרכיב הביטחון הוא גבוה מאד. כמעט ברור שחלק ממקבלי החיסון יחלו במהלך ניסוי החיסון. אסור להשקיע רק בפיתוח או ניסוי אחד, או בטכנולוגיה אחת, ולכן אנו מתקשרים עם כמה אפשרויות, מפזרים הזדמנויות – וקונים במידה מסויימת חתול בשק –  כדי להבטיח שלאזרחי ישראל יהיה חיסון ובהקדם. ייתכן ולא יהיה חיסון עד 2021".

14:29 עריכה

שר הבטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ בתדריך:

14:13 עריכה

השר אמיר אוחנה: הסיבה לכך שאין מינויים כי כחול-לבן מפרה את ההסכם הקואליציוני. השר לבטחון הפנים התראיין לערוץ כנסת ואמר לגבי הנחיית גנץ להאצת המינויים כי מדובר במילים ריקות. "יצאה הודעה שצריך להגיש מועמדות על ה-8 לנובמבר. תכבד הסכמים גנץ – בוא נקים את הצוות ונמנה מפכ"ל".

אוחנה גם יצא נגד שר המשפטים, בדברים "על מה מגן ניסנקורן? על מערכת מקולקלת וחולה. לצערי הרב ולצער אזרחים רבים הריקבון רק הולך ומתפשט".

לגבי מנדבליט אמר אוחנה כי "מהרגע שהוא הגיש כתב אישום נגד נתניהו הוא נמצא בניגוד עניינים ועליו היה להתפטר".

13:51 עריכה

אעידה תומא-סלימאן מפגינה:

13:34 עריכה

בכירים בליכוד מעריכים שלא יהיו פריימריז:

13:27 עריכה

כתבת כאן בשטחים עם סיפור מוזר:

13:24 עריכה

השר שטייניץ דיבר על מינוי בכירים בגלי צה"ל. לטענתו "אנחנו מאוד בעד מינוי בכירים אבל זה צריך להיעשות לפי ההסכם הרואלציוני ובהסכם הזה נקבע שתקום צועדה למינוי בכירים ועדה פריטטית ואי כיבוד ההסכם בסעיף הזה על ידי כחול-לבן".

בהמשך דבריו אמר שטייניץ שהסגר הוא הישג של הממשלה.

12:59 עריכה

שלמה קרעי יורד על הילה שי וזאן:

12:08 עריכה

מפגין ניסה לפרוץ לביתו של שר האוצר כ"ץ מול השוטרים וקרא "לא באת, אז אני נכנס אליך הביתה".

על פי הדיווח בחדשות 12 המרצים המאוגדים בכוח לעובדים מחו על סירוב האוצר להתקדם במו"מ מולם המתקיים כבר שלוש שנים, ובגינו מושבתות כבר שלושה שבועות 11 מכללות ציבוריות בהן לומדים כ-30 אלף סטודנטים.

11:58 עריכה

ח"כ מלינובסקי על ההחלטה לקבור חיילים שיהדותם בספק עמוק יותר:

11:24 עריכה

ח"כ חיימוביץ' התעצבנה על מנכ"ל ארגון לתת:

11:17 עריכה

יועז הנדל הגיע לחנוך ציוד בתל שבע – אבל הוא נגנב.

11:15 עריכה

ח"כ קרעי הגיב לדרישת מנדלבליט לאייש משרות בכירות בשירות המדינה:

נראה שקרעי טוען בין השורות שיש תיאום בין מנדלבליט לגנץ שמגנים אחד על השני וקורא למאבק שיהיה דומה לדרך בה רבין ציפה ממנגנוני הרשות הפלסטינאית לטפל בחמאס.

11:03 עריכה

גנץ מגיב לפניית מנדלבליט לאייש את המשרות הבכירות:

10:30 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש הממשלה החליפי גנץ בנושא איוש משרות בכירות בשירות המדינה ואמר כי אין הצדקה לעיכובן.

להורדת המסמך שהעביר מנדלבליט בפורמט PDF

לדברי מנדלבליט, "בחלוף חצי שנה מאז הורכבה הממשלה משרות רבות מאוישות בדרך של מינוי זמני" – מצב שמעורר קושי משפטי משמעותי.

09:54 עריכה

מירב כהן מסבירה למה עכשיו:

09:52 עריכה

ח"כ איילת שקד נכנסה לבידוד של 14 יום לאחר מגע עם חולה מאומת.

09:48 עריכה

תמר זנדברג בתהייה לגבי סמוטריץ':

09:15 עריכה

גנץ דורש פוליגרף:

09:13 עריכה

על פי סקר ב-103fm טראמפ זוכה פה בגדול: 57 אחוזים מכלל המשיבים ציינו כי היו בוחרים בו לו הייתה מוענקת להם זכות ההצבעה בבחירות. בקרב מצביעי הימין הנתון עומד על 84 אחוזים. התמיכה בג'ו ביידן בקרב כלל הנשאלים עומדת על 23 אחוזים בלבד (ו־5 אחוזים בקרב מצביעי הימין).

מהנעשה בארץ:

ימין:
ליכוד: 29
ימינה: 22
ש"ס: 8
יהדות התורה: 7

סך הכל לגוש הימין: 66

שמאל – מרכז:
יש עתיד תל"ם: 19
כחול-לבן: 9
הרשימה המשותפת: 12
ישראל ביתנו: 8
מרצ: 6

08:52 עריכה

שר הרווחה איציק שמולי התראיין לכאן רשת ב'. בין השאר דיבר על הבחירות בארה"ב ואמר: "ברור שאני הרבה יותר מזדהה עם הערכים של ג'ו ביידן למרות שטראמפ עשה מהלכים בעד עם ישראל. אגב, אני לא מסכים שהוא היה הנשיא הכי טוב לנו – היה גם את טרומן, ולינדון ג'ונסון וקלינטון. מה שברור הוא שצריך לשמור על יחסים טובים עם שני המפלגות – ממשלת ישראל בניגוד לעכשיו צריכה לעבוד עם שתי המפלגות".

לגבי הפוליטיקה הישראלית אומר שמולי כי הממשלה מקרטעת. לדבריו, "הליכוד החליט לקחת את התקציב בן ערובה, אם לא יהיה שינוי אז צריך לפנות לבחירות. הממשלה היא לא ממשלת חלומות אבל היא הוקמה כדי לטפל בקורונה, ובפועל אין שום שיג ושיח בין המשרדים. אנחנו רוצים לראות צעדים ממשיים הליכוד צריך להחליט מה בא לפני מה, הם או המשק. כל יום שעובר ואין פה תקציב לא יהיה ניתן לחלץ את המשק מהצרה שהוא נקלע אליה".

שמולי לא רצה לתת לוח זמנים – אבל העריך שמדובר בשבועיים שלושה עד שנדע לאן הולכת הממשלה וסיכם "הבחירות נותרו חלופה גרועה מאוד אבל אם הליכוד מתעקש אז זה מה שיש".

על מפלגת העבודה אמר "המפלגה במשבר, זה נכון, אבל אנחנו כאן כדי להישאר. יש לנו מורשת אפרופו רצח רבין. וגם לעתיד – אני מאמין שהרבה חברי מפלגה יחזרו. אני לא עוסק בסידורי עבודה, אני דואג לציבור גם לא לקהל המצביעים שלי".

08:26 עריכה

ח"כ מתן כהנא נרגש:

08:24 עריכה

מבקר המדינה יבדוק את התנהלות המשטרה בטיפול בחברה הערבית:

08:17 עריכה

יאיר גולן עם דברים קשים על דונלד טראמפ:

08:13 עריכה

שר הבריאות הולך לריב עם הסוחרים – האם הוא יקבל את גיבוי ראש הממשלה?

07:55 עריכה

ח"כ שלמה קרעי על ניגוד העניינים של נתניהו:

07:52 עריכה

מצ'כיה מתקשרים אלינו:

07:42 עריכה

אתמול, גדעון סער ויפעת שאשא ביטון הניחו הצעה לשינוי שיטת הבחירות במסגרתה 60 חברי כנסת ייבחרו איזורית והשאר בשיטה הקיימת. לדברי סער הבוקר בכאן רשת ב' "אני מאמין שחסר מרכיב של בחירה ישירה בכנסת. וברור שכאשר יש בחירה ישירה האחרותיות היא כלפי הציבור. עוד הוסיף סער כי כיום יש תת ייצוג של איזורים וייצוג ייתר למרכז, ויש בעיה "שהנבחרים הם יותר ממונים, וזה אחד הגורמים להתרופפות אמון הציבור".

לדברי סער, שיתוף הפעולה שלו עם יפעת שאשא ביטון אינו מרמז על העתיד והיא פשוט נמצאת בסיעה שלו – ואין שום משמעות להיותה חברת קואליציה סוררת בנוגע לקורונה. סער אומר "בהחלט יש דברים שאני מסכים עם יפעת ודברים שלא. אני לא מחויב לעמדותיה והיא לא לעמדותי. אני חושב שכשיש לי ביקורת אני אומר אותה". סער אמר: "אם לקחת את נושא המסחר, במקומות שבהם התחלואה בשוליים צריך ללכת לקראת סוחרים. לגבי נושאים אחרים אולמות אירועים – צריך למנוע אותם. צריך להיות זהירים עם מערכת החינוך".

07:24 עריכה

ח"כ ניר ברקת התראיין לערוץ 7 ואמר כי יש "לרדת מהקונספציה של הרמזור". המתווה אותו מציג ברקת: העברת אחריות לרשויות המקומיות תחזיר 98% מהמשק לפעולה ותבלום קריסת בתי חולים.

07:10 עריכה

חבר הכנסת שלמה קרעי הגיש אתמול הצעה לביטול ממשלת החילופים ובראיון לרשת ב' הוא מסביר:

קרעי הוסיף לדברים מאוחר יותר ב-103fm:

06:58 עריכה

מתקפת הטרור בווינה: הנשיא, ראשי הממשלה, השרים וחברי הכנסת מגנים ומתפללים.

סגירה