דיווח: מנסור עבאס העביר מסר לגורמים במחנה מתנגדי נתניהו שהוא נכון לשתף איתם פעולה

נתניהו על תקיפת פעילי תקווה חדשה: "מגנה כל אלימות, בוודאי כלפי מועמד לא רלוונטי כמו סער"; סער: "אם אנחנו כל כך לא רלוונטיים, למה עשרות פעילים שלו הגיעו לפוצץ כנס שלנו?" ● מרצ הודיעה שתמליץ לנשיא להטיל על לפיד את מלאכת הרכבת הממשלה ● אדלשטיין הודיע שלא יתמודד לתפקיד נשיא המדינה ● אחרי שהסלוגן "חוזרים לחיים" נפסל - שינה אותו הליכוד ללשון נקבה

יושב ראש הרשימה הערבית המאוחדת (רע"ם), מנסור עבאס, בכנסת, 11 בנובמבר 2020 (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
הדס פרוש, פלאש 90
יושב ראש הרשימה הערבית המאוחדת (רע"ם), מנסור עבאס, בכנסת, 11 בנובמבר 2020

8 ימים לבחירות – נתניהו מנסה לקחת את הקולות של בנט ולפיד פונה גם לעבודה. נחמן שי חושב שזה ייגמר בבכי:

אתמול שלח לפיד הודעה לתומכים פוטנציאליים ולשונה "מפלגות עם חמישה מנדטים לא מחליפות שלטון ומפלגות עם שישה לא מצילות את הדמוקרטיה", נכתב תחת שמו של לפיד, "שינוי גדול עושים רק עם יש עתיד גדולה", ו-"כל מי ששותף בממשלה המנופחת והבזבזנית הזו השאיר את נתניהו בבלפור".

ביש עתיד אישרו שהם עומדים מאחורי ההודעה, אך טענו שזה לא קמפיין נרחב להעברת המנדטים ממפלגות הגוש אלא בניסיון לשכנע מתלבטים.

בכאן מדווחים כי יש עתיד מנסים לקחת קולות מכחול לבן ולא מהעבודה ומרצ.

השר שוטסר אמר הבוקר ברשת ב' כי לפיד חסר אחריות ויוביל את ישראל לבחירות חמישיות תוך פיטורי שרי כחול לבן במסגרת "מזימת אפריל".

יועז הנדל גם חושב שיש עתיד גדולה זה בחירות חמישיות כי בנט לא ימליץ על לפיד:

עימות בין פעילי ליכוד לתקווה חדשה בשוק מחנה יהודה. יו"ר תקווה חדשה גדעון סער והמועמד עופר ברקוביץ עם עדות מהביקור שלהם שם:

העימות – או לפחות החלק של הדחיפות:

השר כ"ץ ממשיך בקו של האשמת גנץ:

עוד אמר כ"ץ: "מעריך שנקבל יותר מאשר בסקרים, יש תומכי ליכוד שנוהגים לא לענות לסקרים או לא לחדד את התשובות שלהם. לא פגשתי אנשים שממורמרים מהליכוד"

ולא לדאוג – שר האוצר הבטיח לפי הבחירות שלא יועלו מסים אחריהן:

השר לבטחון פנים אוחנה נשאל ב-103fm על האיסור להשתמש בססמה "חוזרים לחיים" בקמפיין הליכוד ותקף: "היועמ"ש מזה זמן רב מתנהג כשחקן פוליטי במפלגות רק לא ביבי, והוא עושה כל מה שהוא יכול כדי שנתניהו לא יהיה רה"מ".

לגבי הקורונה אמר אוחנה "ממשלה לא מנצחת קורונה – ציבור מנצח קורונה. אילו ההיענות הציבורית להנחיות הממשלה הייתה טובה יותר, אני בטוח שהיו לנו הרבה פחות קורבנות". עם זאת הסביר כי הממשלה לקתה בנושא ההסברה וכי "יכולנו לעשות טוב יותר".

אוחנה הוסיף כי ישראל המדינה היחידה בעולם שאפשרה להתחסן.

אוחנה הביא את חוסר שביעות רצונו משאלות המנחים ואמר: "הדרך עכשיו היא חיובית אני תוהה מה מביא אתכם שבוע לפני הבחירות לעסוק דווקא במתים". לדברי אוחנה מספר המתים נמוך יחסית למדינות אחרות שהוא החליט להשוות אליהן.

אמיר אוחנה ואביחי מנדלבליט (צילום: תומר נויברג/פלאש90)
אמיר אוחנה ואביחי מנדלבליט (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

דרעי, שהיה ערב לממשלת החילופין מסביר את הכשלון: "לצערי החתן והכלה לא הסתדרו ביניהם, אי אפשר היה בשלב הראשון של הקורונה להעביר תקציב דו שנתי. בסוף זה עניין של אמון הדדי".

עוד אמר דרעי: "סער ובנט מהמחנה הלאומי, ואיתם ביחד יש לנו רוב. אם כל אחד היה יודע את מקומו – הייתה ממשלה".

על יהודה משי זהב אמר: "מדובר בכאב לב גדול, מקווה שהחקירה תגיע אל האמת. לא הגיעו אליי שמועות על החשדות המיוחסים למשי זהב. אני לא בקשר אישי כל כך. טוב שירד מעל הפרק פרס ישראל וכל התפקידים הציבוריים"

דרעי שהתראיין ברשת ב' איבד את סבלנותו כשעלתה סוגיית חוק השבות וסעיף הנכד וסיים את הראיון.

סגירה