ברק: יאיר נתניהו זנאי, מסית ופרזיט

בעקבות סערת התמונות שלו נכנס לבית מיליארדר ועבריין מין, ברק דיבר הערב בת"א ויצא למתקפה חריפה נגד נתניהו ● לפיד בסרטון חדש רוצה "לסגור את קבוצת הוואטסאפ של ביבי" ● בנט לא מתחייב להמליץ על נתניהו ● גנץ חושב ש"נתניהו מוביל למדינת שריעה" ● ברק דורש התנצלות מהדיילי מייל

אהוד ברק בכולי עלמא, 17 ביולי 2019 (צילום: מפלגת ישראל דמוקרטית)
מפלגת ישראל דמוקרטית
אהוד ברק בכולי עלמא, 17 ביולי 2019
07:44 עריכה

המגעים לאיחוד בין העבודה ומרצ: יושבי הראש, פרץ והורוביץ, נפגשו אמש, השיגו הסכמות בסוגיות האידאולוגיות והביעו תקווה להגיע להסכמות לגבי פרטי החיבור הטכניים כבר בימים הקרובים.

07:52 עריכה

בעקבות התיעוד שלו נכנס לביתו של המיליארדר אפשטיין כשפניו מכוסות וזמן קצר לאחריו נכנסות נשים צעירות, אמר בלילה ברק לניו יורק טיימס: "מעולם לא השתתפתי באירוע כלשהו עם נשים או משהו כזה". ברק האשים את נתניהו: "מנסה ליצור שוויון מוסרי בין הבלגן שהוא נמצא בו לביני".

לאחר הפרסום אמש, הודיע ברק כי בכוונתו לתבוע דיבה את הדיילי המייל הבריטי, בו פורסמו התמונות.

08:13 עריכה

יו"ר איחוד מפלגות הימין, השר רפי פרץ ואיילת שקד נועדו לפני כחודש וחצי. במהלך הפגישה, פרץ לשקד: "פה יש לך תקרת זכוכית, לא תהיי מקום ראשון". שקד אמרה לפרץ: "לא אסלח לך על כך שדרשת את הפיטורים שלי ושל נפתלי".

במקביל לדיווח בוואלה!news, אמרה הבוקר שקד: "מתנגדת באופן נחרץ לטיפולי המרה, אך זו הייתה מתקפה פוליטית שכוונה בשבוע האחרון נגד הרב פרץ. התנהגות צבועה של סתימת פיות".

איילת שקד (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
איילת שקד (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
08:53 עריכה

ברק מצדיק את כיסוי הפנים בקור

10:29 עריכה

מפלגות איחוד הימין הוציאו את עצמה יהודית מההסכמים הקואליציונים: 
לדרישת האיחוד, הוציא הליכוד את המפלגה ממסמך ההסכם שהתגבש. ביום הפיזור הכנסת, כשבליכוד ערכו את המסמך, נכתב כי איחוד הימין כולל בתוכו את המפלגות הבית היהודי, האיחוד הלאומי ועצמה יהודית, אלא שנציגי האיחוד שהיו במקום ביקשו את עצמה יהודית בטענה – "אנחנו אחרי הבחירות". הליכוד נענו לבקשה.

איתמר בן גביר בתגובה: תקיעת סכין בגב

11:11 עריכה

מפלגת זהות תקיים ביום ראשון הקרוב בחירות ליו"ר התנועה, כך הודיע משה פייגלין

בוקר אור חברות וחברים יקרים,ביום ראשון הקרוב יתקיימו בזהות פריימריז על תפקיד יו"ר התנועה.יו"ר התנועה שייבחר, יקבל את…

פורסם על ידי ‏משה פייגלין‏ ב- יום רביעי, 17 ביולי 2019

11:13 עריכה

"הארץ" מפרסם: משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, וארגון השומר החדש ניסו "להשתלט" על תנועת הנוער בני המושבים לפני הבחירות. מזכ"ל התנועה עבר לכולנו, וניסה להביא עמו את בני הנוער החברים בתנועת הנוער העובד והלומד.

לפי הדיווח, כחלון ניסה לסייע להם לקבל הכרה במשרד החינוך כתנועה עצמאית ובתמורה לכך – אנשיה היו אמורים להיות חלק מתשתית השטח בבחירות.

משה כחלון. מימינו, מגילת העצמאות (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
משה כחלון (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
11:54 עריכה

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, סירב להבטיח שלא ימנה בממשלה עתידית, באם יעמוד בראשה, את הרב רפי פרץ מחדש לתפקיד שר החינוך.

"הוא איש ראוי ששגה שגיאה חמורה ביותר והתנצל עליה. אני לא אתן לו לשגות פעם נוספת". הוא הדגיש כי הוא מקווה למנות, אם ייבחר, שר חינוך מהמפלגה שלו.

14:59 עריכה

חנן מלצר מעדכן לגבי זיופים והיערכות לאיומים מבחוץ:

16:08 עריכה
אחוות הגנרלים? יו"ר כחול לבן, בני גנץ נחלץ להגנתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מפגעי הצילום המביך שצולם בידי צלמי ה"מייל" בפנים מכוסות בכניסה למעונו של המיליארדר ועבריין המין האמריקני ג'פרי אפשטיין, אולי בכניסה לאחת ממסיבות המין של הטייקון.
"הצילום של ברק לא התפרסם מרוח הקודש. מוזר מאוד", אמר גנץ בראיון באולפן ynet. גנץ, שבעצמו נחלץ בעור שיניו במערכת הבחירות הקודמת מפרשה מוזרה שבה הואשם, כביכול, בהטרדה מינית של נערה בזמן לימודיו בתיכון, אמר ל-ynet:  "אני לא פוסל את האפשרות ש"יד מכוונת" אחראית לפרסום התמונה של ברק".
16:37 עריכה

אלדד יניב מתכתש עם יאיר נתניהו:

16:56 עריכה

NBC מפרסמים היום קטע וידאו מ-1992, שבו נראים דונלד טראמפ וג'פרי אפשטיין מדברים על נשים במסיבה. לימים הודה אפשטיין בשידול קטינה לזנות וטראמפ נהפך לנשיא ארה"ב. אתמול פורסמה תמונה של אהוד ברק מ-2016, נכנס לביתו של אפשטיין, שהיה גם שותף עסקי שלו.

17:41 עריכה

בראיון לגל"צ אמר שר החינוך לשעבר ששקד והוא עדיין עשויים לרוץ יחד ושהוא לא רוצה להתחבר לחלק החרד"לי בימין כדי לא להבריח את הימנים הליברלים לכחול לבן וליברמן. בנוסף, הוא לא מתחייב להמליץ על נתניהו, אם וכאשר ייבחר שוב לכנסת:

17:55 עריכה

ברק דורש התנצלות לפני תביעה:

19:46 עריכה

סרטון חדש ללפיד עם קריאייטיב וארט מרעננים:

19:48 עריכה

דרעי עונה ללפיד:

20:28 עריכה

ברק מדבר הערב בכולי עלמא בתל אביב ויוצא למתקפה חריפה נגד מה שהוא מגדיר כהסתה של נתניהו שהחלה בדוד לוי, המשיכה ברבין, מאיר דגן ז"ל, בני גנץ ובסוף נגד ברק עצמו. "ביבי אתה תמשיך להפיץ עלי שקרים ואני אמשיך לומר עליך את האמת":

אהוד ברק בשידור חי מול תומכי "ישראל דמוקרטית". הצטרפו עכשיו:

פורסם על ידי ‏Ehud Barak – אהוד ברק‏ ב- יום רביעי, 17 ביולי 2019

20:34 עריכה

ברק ירד לפסים אישיים ומשפחתיים מאוד, ואמר כי העבודה ש"יאיר נתניהו – זנאי, מסית ופרזיט – זוכה לאבטחת שב"כ, היא חרפה".

בנוסף למתקפה על נתניהו, ברק התחייב הערב לקבוע גבול לישראל בתוך שנה, ("אנחנו כאן הם שם"), לחוקק חוקה לישראל בתוך שנתיים, חינוך חינם מגיל אפס, ביטול ההדתה במערכת החינוך ותחבורה ציבורית בשבת.

22:11 עריכה

ברק מתקן שנתן אשל לא עבריין מין, אלא עבריין משמעת:

22:28 עריכה

זכות התגובה לנתניהו הצעיר, אחרי שכונה מסית ופרזיט על ידי ברק:

סגירה