הניסיונות להקמת ממשלה: בפעם השנייה בתוך פחות מיממה נתניהו ובנט ייפגשו

דיווח: הליכוד נמנע מלהביא להצבעה את הצעתו להקמת ועדה מסדרת, כי ימינה איימה שאם הנושא יועלה - תצביע יחד עם מתנגדי נתניהו ● אילן ישועה העיד בבית המשפט, שלבקשת נתניהו, ריאיון שקיים נערך מחדש ● גנץ: ביקשתי מהיועמ"ש לחקור את ההדלפות בנושא איראן ● יאיר גולן ממרצ קורא לאיחוד של מפלגתו עם העבודה ● בשבוע הבא הלימודים צפויים להתחדש ללא קפסולות

  • נפתלי בנט נושא דברים בישיבת הסיעה של ימינה בכנסת, 12 באפריל 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, מעניק לשר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין, דגם מוקטן של סוללת כיפת ברזל, בבסיס חיל האוויר בנבטים, 12 באפריל 2021 (צילום: Robert Burns, AP)
    Robert Burns, AP
  • השרה מירי רגב והזמר שלומי שבת בעת ביקורם בכנסת של משיאי המשואה, 12 באפריל 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
    אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
  • התובעת ליאת בן ארי בבית המשפט המחוזי בירושלים, 12 באפריל 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • ראש הממשלה בנימין נתניהו לצד יעיש גיאת, שישיא משואה בהר הרצל בערב יום העצמאות, 12 באפריל 2021 (צילום: Yoav Dudkevitch/POOL - מתוך פלאש 90)
    Yoav Dudkevitch/POOL - מתוך פלאש 90

כלת פרס ישראל, הקולנוענית מיכל בת אדם, מחתה בהקלטת הטקס שישודר שמוצאי יום העצמאות. ב-ynet מדווחים כי בת אדם יצאה נגד ההחלטה למנוע את הענקת הפרס לפרופ' עודד גולדרייך שקרא להחרים את אוניברסיטת אריאל ואמרה "אני מאוד שמחה לקבל את הפרס, ואני מאוד עצובה שאנחנו ארבעה וארבע הערב, בגלל שחסר כאן זוכה אחד".

דיוני ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יתחדש הבוקר עם המשך עדותו של אילן ישועה.

התובעת ליאת בן ארי בבית המשפט המחוזי בירושלים, 6 באפריל 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
התובעת ליאת בן ארי בבית המשפט המחוזי בירושלים, 6 באפריל 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השרה אורית פרקש תוהה בגל"צ: "איך אפשר לנהל ממשלה כשרה"מ נמצא בבוקר בביהמ"ש ובערב משתלח במערכת הזאת, כשאין אפילו שר משפטים? כשרה"מ אומר שחשוב שיהיו חיסונים, אבל לא חשוב לו שיהיה שר משפטים – זה מדאיג".

בהארץ מדווחים כי יו"ר קק"ל מנסה להכשיר בדיעבד רכישת קרקעות בגדה מתקציב שיועד לפריפריה.

על פ הדיווח חברת בת של הקרן רכשה מאז 2017 קרקעות בגדה בכ-100 מיליון שקלים שהוסטו לכאורה מתקציב לרכישת קרקעות ב"ירושלים והפריפריה" – בלי לדווח על כך למוסדות קק"ל. הרכישות המדוברות עמדו במרכז דו"ח בדיקה חיצוני חריף.

ברשת ב' מדווחים כי בכירים בליכוד אומרים כי נתניהו הרים ידיים מהאפשרות לשכנע את סמוטריץ' להסכים להקמת ממשלה בעזרת הימנעות עבאס.

אלי אבידר כתב בטוויטר בתגובה:

"תדרוך כזה של לשכת רה"מ אומר רק דבר אחד: שיש התרככות אצל סמוטריץ' כלפי שותפות עם ד"ר מנסור עבאס".

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
ביבי וסביבתו זה קללה, קללה שלופתת ואשר הרס עצמי הוא בסיס קיומה. במידה וביבי יבין שהוא בדרך לכלא - הוא ינסה להחריב את ישראל, מתוך שנאה נטו, מתוך טירוף חושים של נרקיסיסט שנלכד וכל רצונו ה... המשך קריאה

ביבי וסביבתו זה קללה, קללה שלופתת ואשר הרס עצמי הוא בסיס קיומה. במידה וביבי יבין שהוא בדרך לכלא – הוא ינסה להחריב את ישראל, מתוך שנאה נטו, מתוך טירוף חושים של נרקיסיסט שנלכד וכל רצונו הוא להרוס ולהשמיד מכל הבא ליד. נתן אשל וברדוגו וטופזלוק זה המעגל הפסיכוזי השולט בו, מעגל של שגעון! צודק יעלון כשאומר שכל העניינים שביבי עושה בעת הזאת זה תמיד לטשטש ולהטעות את הציבור: לגנוב את הדעת מהאמת – נאשם הסובל מהפרעות נפשיות נוכח מצבו

סגירה