"נתניהו יציע לסער לשמש כמ"מ רה"מ ולאלקין - יו"ר הכנסת"

נתניהו לסער: "חזור אלינו, זה הבית שלך" ● לפי דיווח, סער אמר בתגובה "בשביל לחנוק מישהו, קודם פותחים את הידיים" ● בן גביר: "שנתניהו יגיד תודה שמנענו ממנו ממשלה עם עבאס" ● דיווח: רע"ם העבירה דרישות לליכוד ללא דרישה לביטול חוק הלאום ● ניצן הורוביץ: "אנחנו במגעים עם לפיד, סער ובנט" ● מאות הפגינו נגד ההתיישבות היהודית במזרח י-ם, ביניהם ח"כים מהרשימה המשותפת ומרצ ● ארה"ב לישראל: "די לפטפטת בנושא איראן"

גדעון סער, בנימין נתניהו (צילום: פלאש90)
פלאש90
גדעון סער, בנימין נתניהו

גורמים בליכוד ובימינה אומרים שפגישת המשא ומתן הבאה בין הצדדים תתקיים בתחילת השבוע הבא – כך דיווחה אנה ברסקי ב"מעריב".

אנשי רע"ם העבירו בימים האחרונים את עיקרי דרישותיהם לגורמים בליכוד, על רקע האפשרות ששתי המפלגות ישתפו פעולה – כך דיווח הבוקר יהודה שלזינגר ב"ישראל היום". לפי הפרסום, הרשימה הערבית המאוחדת מעוניינת במתן תקציבים למערכת החינוך, לשיפור התשתיות ולמאבק באלימות ובפשיעה, וכן אחריות בלעדית על חלוקתם של התקציבים. בנוסף דורשת רע"ם הכשרה של יישובים בדואיים בנגב והכשרה של עתודות בנייה היישובים ערביים. מנגד, במפלגה לא דורשים ביטול או שינוי של חוק הלאום ושל חוק קמיניץ.

גורמים בליכוד אמרו שהדרישות סבירות והגיוניות ושגם יושב ראש הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', לא אמור להתנגד לתביעות אלה.

מחרתיים – ביום ראשון – תופסק החובה לעטות מסכות בשטחים פתוחים. החובה לשים מסכות במרחבים סגורים נותרת על כנה.

ביום זה גם תופסק החלוקה לקפסולות במערכת החינוך, והתלמידים ישובו ללמוד במתכונת מלאה של שישה ימים בשבוע. כמו כן התלמידים לא יידרשו עוד למסור הצהרות בריאות על בסיס יומי.

השרה מירי רגב דרשה שהסרטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו ישובץ במהלך הדלקת המשואות – כך דיווח הבוקר יוסי ורטר ב"הארץ". אולם, בניגוד לתביעתה, הסרטון הוקרן לפני שהוחל בהדלקת המשואות. הסרטון – כך מצוין בדיווח – אושר קודם שידורו על ידי גורמי הייעוץ המשפטי.

המגעים בין יאיר לפיד לנפתלי בנט נמשכים כל העת "מתחת לרדאר" – כך דיווחה הבוקר סימה קדמון ב"ידיעות אחרונות".

סגירה