בנט: אני מעדיף שתי רשימות בימין

בנט ושקד נפגשים היום ● גנץ: "מנהיגים לא יכולים להתנהג כמו סוחרים בשוק" ● עמיר פרץ: "בסיבוב שלישי הליכוד יתפצל לשניים" ● סתיו שפיר מוכנה לסכן את מקומה בשביל איחוד ● יובל שטייניץ: "גנץ כל כך ישנוני שקשה לתקוף אותו" ● לעיסאווי פריג' ממרצ יש בעיה עם ברק ● ניצן הורביץ תוקף את האיחוד בין העבודה לאורלי לוי

נפתלי בנט נואם בפתח טקס פרסי ישראל 2019 (צילום: יונתן סינדל/פלאש90)
יונתן סינדל/פלאש90
נפתלי בנט נואם בפתח טקס פרסי ישראל 2019
12:03 עריכה

ניצן הורוביץ מזהיר כי "עמיר פרץ ואורלי לוי, הם הראשונים שיערקו לממשלת נתניהו". יו"ר מרצ אמר את הדברים בשבתרבות ברעננה והוסיף וחזר על האמירה לפיה פרץ חזר על הטעות של אבי גבאי והעדיף "במקום איחוד גדול שריון קטן". "אנחנו היחידים שמתחייבים לא לשבת עם נתניהו בשום מחיר", אמר הורוביץ.

13:05 עריכה

מה באמת קורה במפרץ? אבידר עושה סדר

13:58 עריכה

עמיר פרץ דחה היום שוב את הטענות שיצטרף לקואליציה עם נתניהו והדגיש שלא ישבו איתו תחת כתב חשדות ואישום. יו"ר העבודה דיבר בכנס מול ראשי רשויות ופעילים במגזר הבדואי בצפון, ואמר עוד ש"לא ניכנס לממשלה עם חוק הלאום, חוקי חסינות וגזענות".

מסר דומה העבירה אתמול המצטרפת החדשה לעבודה, אורלי לוי, שגם היא התחייבה לא להצטרף לקואליציית נתניהו.

19:17 עריכה

סתיו שפיר "קוראת לעמיר פרץ להוביל איחוד גדול", עכשיו בפגוש את העיתונות בערוץ 12. שפיר הוסיפה כי היא "מוכנה לסכן את המקום שלי למען איחוד גדול". עיסאווי פריג' ממרצ אומר כי "עמיר פרץ כבר לא בשמאל":

19:31 עריכה

אברום בורג אומר הערב כי ברק לא יכול לחזור לפוליטיקה, לאחר "שהרס את תהליך אוסלו, הרס את היחסים עם הערבים והרס את מפלגת העבודה". הח"כ לשעבר בעבודה דיבר בפגוש את העיתונות בערוץ 12, והוסיף כי "כשרופא כמעט הרג אותי שלוש פעמים אני לא הולך אליו שוב. ברק פסול פוליטיקה".

19:39 עריכה

יובל שטייניץ אומר הערב כי "ברק הוביל אותנו לשפל סגנוני השבוע … לטעון שראש הממשלה בוגד זה דבר חסר תקדים". בתשובה לשאלה מדוע הליכוד תוקף את ברק, שטייניץ אמר עוד כי "גנץ כל כך ישנוני שקשה לתקוף אותו", אך הם מבקרים את כולם.

שר האנרגיה דיבר בפגוש את העיתונות בערוץ 12, והוסיף כי שקד יכולה לתרום לליכוד אך כרגע מה שחשוב זה אחדות במפלגות שמימין לליכוד.

19:46 עריכה

נפתלי בנט אומר הערב כי "יש מקום לימין ליברלי, נורמלי, שמחבר את כולם". הראיון עם שר החינוך לשעבר משודר בערוץ 12, רגע לפני שהוא פוגש את איילת שקד במוצ"ש. לדבריו, הוא לא מחכה לשקד, "הימין החדש רץ קדימה עם ובלי איילת. אם שקד תצטרף, אניח את האגו בצד".

בעניין חיבור בימין, אומר בנט כי אם יהיה חיבור בין מפלגתו לאיחוד הימין, הוא יהיה "טכני בלבד" ואין לו כוונה להתפשר על ערכיו. עם זאת, הוא "מוכן לאפסן את האגו בצד למען איחוד בימין". בנוגע להמלצה על ראש הממשלה הבא, אומר בנט כי ימליץ על "מועמד ימני בעל הסיכויים הטובים ביותר להקים ממשלה … אצביע נגד פיזור הכנסת … אצלי לא יהיו בחירות שלישיות".

20:01 עריכה

בני גנץ, יו"ר כחול לבן, אומר הערב בערוץ 13 כי "מנהיגים לא יכולים להתנהג כמו סוחרים בשוק":

20:05 עריכה

עמיר פרץ אומר הערב בפגוש את העיתונות בערוץ 13, כי אם יהיו בחירות שלישיות הליכוד יתפצל לשניים, ומנסה להצדיק את האיחוד של העבודה עם גשר של אורלי לוי:

 

22:31 עריכה

הרשימה הערבית המאוחדת, (רעמ) קיימה היום פריימריז לבחירות הקרובות. במקום הראשון נבחר מחדש ח"כ עבאס מנסור, במקום השני וליד טהא ושלישי ח"כ לשעבר סעיד אלחרומי. אימאן חטיב יאסין נבחרה למקום הרביעי והיא האשה הראשונה שנבחרת כמועמדת מטעם הרשימה לכנסת.

ח"כ עבד אלחכים חאג' יחיא הודח מהרשימה. בבחירות האחרונות רעמ רצה במשותף עם בלד והכניסה שני נציגים לכנסת.

סגירה