עופר כסיף: משטרת מחוז ירושלים היא סניף של הליכוד

סקר: רוב גדול בציבור מעדיף ממשלה בתמיכת רע״ם על בחירות חמישיות ● דיווח: לפיד התחיל במגעים עם המפלגות הערביות ● תמר זנדברג על הכרת ביידן בשואת הארמנים: ״אסור שמדינת העם היהודי תתן יד לניסיונות למחוק את ההיסטוריה“ ● משרד החוץ: מדינת ישראל מכירה בסבל הנורא של העם הארמני ● נתניהו: ״להיערך לכל תרחיש מול עזה, להבטיח חוק וסדר בירושלים״

  • שוטרים בהתנגשות עם מפגינים ערבים ליד שער שכם בירושלים, 24 באפריל 2021 (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)
    Yonatan Sindel/FLASH90
  • פרשי משטרה בהפגנות ליד שער שכם בירושלים, 24 באפריל 2021 (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)
    Yonatan Sindel/FLASH90
  • פרש משטרה בהפגנות ליד שער שכם בירושלים, 24 באפריל 2021 (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)
    Yonatan Sindel/FLASH90
  • שוטרים במזרח ירושלים במהלך הפרות סדר, 23 באפריל 2021 (צילום: Jamal Awad/Flash90)
    Jamal Awad/Flash90

עשרות בני אדם מפגינים מול מעון ראש הממשלה בירושלים. על פי דיווחים המשטרה עצרה את אחד המפגינים בחשד להפרת סדר וחסימת כביש.

בהארץ מדווחים כי המשטרה מנעה משני אוטובוסים שעליהם מפגינים להגיע למקום ועצרה שניים מהנוסעים בטענה שהפרו את הסדר.

לאחר הירי הלילה, נתניהו כינס הערכת מצב בקריה בהשתתפות השרים גנץ ואוחנה, הרמטכ"ל כוכבי, ראש השב"כ, ראש המל"ל ומפכ"ל המשטרה. כוכבי ביטל נסיעה מתוכננת לארה"ב.

באופוזיציה עוקצים:

אלימות בירושלים. עיסאווי פריג' ממרצ על תקיפת יהודי בשיח ג'ארח.

ניצן הורוביץ כותב לרגל יום השנה לשואת הארמנים:

היום יום השנה לרצח העם הארמני. הנשיא ביידן צפוי להכריז על הכרה בו. עשרות מדינות כבר עשו זאת. אבל ממשלת ישראל דוחה שנה אחר שנה את יוזמת מרצ, מפחד תגובת טורקיה או אזרבייג'אן. עמדה עלובה של מדינת היהודים שקמה על חורבות השואה. הארמנים בישראל וברחבי העולם – אנו משתתפים באבלכם הכבד.

אלי אבידר כותב:

1. תוכנית הליכוד להקמת ממשלה עם סמוטריץ' ומנסור עבאס כַּשְלַה. קראתי שמנסור עבאס מצפה שסמוטריץ' יפרסם פוסט התנצלות. זה לא יקרה. תפקידו של מנסור עבאס בתוכניות הליכוד הסתיים. הליכוד עבר הלאה.
2. הסכנה הייתה ונשארה מעבר של ח"כים/ות ומפלגות מגוש השינוי לגוש הליכוד. מי שצפה אתמול במהדורות החדשות יכל לזהות את הינדוס התודעה שאמור להרגיז את גנץ מיכאלי והורוביץ. חלק מהפרשנים התעלמו מגנץ לחלוטין ואף הכריזו שהמועמד לשר ביטחון הוא גדעון סער. אותה ההתעלמות ממרב מיכאלי וניצן הורוביץ כמי שנלקחים כמובנים מאליהם; כדי שיערימו קשיים ויציפו עקרונות בלתי ניתנים לגישור. מקווה שהם לא ייפלו למלכודת.
3. למדינת ישראל אין חוקה שעומדת מעל לפוליטיקה. יש לנו את מוסד נשיאות. נשיא המדינה צריך לסמל את אחדות החברה הישראלית ולעשות כל שביכולתו כדי לחבר את חלקיה המפולגים. מאז קום המדינה היו לנו נשיאים מוצלחים. ביבי לא יכול ולא יהיה נשיא!
הערב אגיע להפגין עם האלופות והאלופים של צומת טופ-דן בתל אביב בשעה 18:00.
משם אעלה להפגין אתכם בבלפור.

חייבים לשמור על מחאה גדולה ונחושה. את מעבר חברי כנסת ומפלגות מהגוש שלנו לגוש הליכוד רק המחאה תעצור.
מחכה לכם בבלפור.

סגירה