תולעת סטוקסנט שלטונית מחריבה מדינה

ראש הממשלה בנימין נתניהו לצד המפכ"ל קובי שבתאי בזירת האסון בהר מירון, 30 באפריל 2021 (צילום: קובי גדעון/לע"מ)
קובי גדעון/לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו לצד המפכ״ל קובי שבתאי בזירת האסון בהר מירון, 30 באפריל 2021

כמו תולעת המחשבים שהחדיר המוסד למחשבי הצנטריפוגות האיראניות, כך מעכלת תולעת השקרים של שלטון נתניהו את מערכות השלטון בישראל.
חודרת לכל תפקיד, לכל מינוי, לכל מוסד ויוצרת אי אמון ציבורי.

כמו תולעת המחשבים שהחדיר המוסד למחשבי הצנטריפוגות האיראניות, כך מעכלת תולעת השקרים של שלטון נתניהו את מערכות השלטון בישראל. חודרת לכל תפקיד, לכל מינוי, לכל מוסד ויוצרת אי אמון ציבורי

תולעת הסטוקסנט השלטונית מובלת בידי נתניהו, הוא שתכנת אותה והזין בה את המערכות, אבל מרגע שהוגדרה היא נעה עצמאית, יודעת מעצמה כיצד לזרוק אחריות, כיצד לדקלם משפטים סתומים ולערבל ולמסך את תודעת הציבור.

הנזק כה גדול עד שאיש כבר לא מאמין למילה אחת היוצאת מפיהם של שרים, ח"כים, פקידים, מפכ"ל או ראש מוסד או מבקר המדינה. התוצאה של כל הבטחה או התחייבות שלטונית ופוליטית ידועה לציבור. טבועה על מצחם של נושאי התולעת.

אוחנה, דרעי ונתניהו אישרו מתפללים ללא הגבלה במירון? ברור שחיבוק משפחות הקורבנות ואיחולי החלמה לפצועים אינם תשובה לאחריות הנדרשת מהם כעת כשהאסון מונח על רצפת קברו של שמעון בר יוחאי, מסודר בשקיות זק"א עם גופות צעירים חרדים שנמחצו למוות.

התוצאה ידועה גם כשנתניהו מכריז ש"תיערך בדיקה", וכשמבקר המדינה מכריז "שפתח בבדיקה" וכשמח"ש מודיע ש"הקים צוות בדיקה" וגם כשהיועץ המשפטי "מאשר למח"ש" את חקירת מחדלי האסון.

איש במדינה לא מאמין שייצא משהו סביר, נורמטיבי, הוגן, תרבותי מכל המערכת הנגועה. שום לקח לא ילמד, לא ייושם, שום שר לא יתפטר. שום מפכ"ל, שום ראש עיר ובוודאי לא רה"מ שהתהדר בהסכם עם הרבנים בכך שפתח את ההילולה למשתתפים ללא הגבלה.

תולעת הסטוקסנט השלטונית מכרסמת באמון הציבורי בכל גופה של הדמוקרטיה. כלי התקשורת המזועזעים כעת, היו אלה שהדהדו ללא סימני שאלה את הכותרות המשמחות על ההילולה ההמונית "ללא מגבלות", רק שעות לפני האסון. הרי על המסכים שלהם שודרו כל שנה הכתבות על הצפיפות והחשש לאסון.

אוחנה, דרעי ונתניהו אישרו מתפללים ללא הגבלה במירון? ברור שחיבוק משפחות הקורבנות ואיחולי החלמה לפצועים אינם תשובה לאחריות הנדרשת כשהאסון מונח על רצפת קבר הרשב"י, מסודר בשקיות זק"א

רבני העדה החרדית שצפצפו על תקנות הקורונה והפכו את רה"מ למרמס לרגליהם, בשל כוחם הפוליטי, נושאים בעצמם את התולעת לכל מקום, לכל כינוס המוני, לכל הפגנה, הלוויה או תפילה והילולה. לכל אסון. 44 חללי המירון מצטרפים לאלפי חללי הקורונה שמתו בגלל השמים הפתוחים למוטציות מניו יורק ודובאי במיוחד בשבילם.

קציני המשטרה המנסים לספק את רצונו החנפני פוליטי של השר אוחנה ולא עומדים מולו בכל הקשור להנחיות בג"ץ באשר לזכותם של מפגיני המחאה להפגין, הם אותם קצינים שלא עמדו כעת נגד ההנחיה הפוליטית לפתוח את ההר למאות אלפי מתפללים ולסכן את חייהם – או מקורונה או ממוות אכזרי כתוצאה מצפיפות יתר.

בתי המשפט שלנו, שם לכאורה הייתה אמורה להיות מערכת סייבר להגנה מפני תולעי סטוקסנט שלטוניות, נגועה גם היא. כל עבירות האלימות השלטונית של המשטרה מול המפגינים התמוססו והועלמו ביד מכוונת פחדנית.

גם בג"ץ נגוע באותה תולעת. כל העתירות על עבירות ברורות על החוק מצד הממשלה ורה"מ, נדחו בתירוצים שונים ומשונים. לכל ברור שגם כשבג"ץ מחייב את רה"מ הנאשם בהסדר ניגוד עניינים, הוא לא יחתום עליו לא ימלא אחר פסיקת בג"ץ. הוא יודיע שהתולעת נמצאת כבר במעיו של בג"ץ ושום דבר לא יאונה לו. לא נבצרות ולא בטיח ושהיועמ"ש יסתום. ככה פשוט ובוטה.

כל דחייה של עתירה בבג"ץ רק מאיצה את הכרסום באמון, והתולעת חודרת ומשמידה עוד צנטריפוגה. במקום להעשיר את מערכת השמירה על החוק, התולעת עוצרת, מאיטה ומרסקת את עמוד השדרה של מדינת ישראל.

בתיהמ"ש שלנו, שם לכאורה הייתה אמורה להיות מערכת סייבר להגנה מתולעי סטוקסנט שלטוניות, נגועה גם היא. כל עבירות האלימות השלטונית של המשטרה מול המפגינים התמוססו והועלמו ביד מכוונת פחדנית

יו"ר הכנסת שסירב לפסיקת בג"ץ, חברי הכנסת שפיזרו את הכנסת מיד אחרי הבחירות בשל דרישתו של אדם אחד, ולמרות רצונם של מיליוני הבוחרים, נושאים גם הם כעת בחוסר האמון, הקופץ מכל מסך, מכל ציוץ, מכל מגע או מו"מ לקראת קואליציית השינוי. שום בוחר לא מאמין במי שמעל באמונו. והתולעת חיה, זוחלת, נדבקת לכל יצור שלטוני חי במעלה הזיעה הקרה ועל מצחם וחזם הנפוח.

נתניהו – אביה מולידה של תולעת השקר, מרמה, והפרת אמונים, החדיר כבר לפני שנים את הנוזקה המתוחכמת למערכות הביטחון, המל"ל והמוסד, עם השקרים על הצורך הביטחוני במתווה הגז, אישור הצוללות המתקדמות למצרים ורכישת צוללות מיותרות ללא ידיעת כל ראשי מערכת הביטחון וצה"ל.

נתניהו בפרשיית המניות שלא נחקרה ודיווחי השקר למבקר המדינה, תרבות ה"לא יהיה כלום כי לא היה כלום", השקרים על הפיכה שלטונית מצד הפרקליטות וספין "תפירת התיקים המתפוררים", הוא שמחבר את התוכנה הזדונית למוקדי השלטון בישראל. אולם שומרי הסף המפחדים להפעיל חומת אש נגד הסטוקסנט שלו, גורמים בכך לנזק בלתי הפיך.

התנהלות שרי האוצר, הבריאות, החינוך והתחבורה, חנפנים ושקרנים נגועים בפני עצמם, החדירה את התולעת למערכות שהם מופקדים על פעילותן התקינה יומיום. תקציב המדינה מוקפא נדרס ונזרק לבור חובות עצום, בתי הספר על מוריהם ותלמידיהם האבודים, בתי החולים הקורסים, התחבורה הציבורית המקרטעת. אזרח כבר לא יכול להאמין לשום פרסום ממשלתי. תקנות הקורונה הפכו לבדיחה.

נהלי ההתכנסות באירועים המוניים שעליהם מקפידה המשטרה באיצטדיוני כדורגל, אינם נאכפים בהר מירון ולא בשום אירוע שצבעו צבע המפלגה החרדית התומכת בנאשם בשוחד.

כך מתפוררות כל מערכות השלטון. באין אמון אין ציות לשלטון. באין אמון חיי אדם הפכו להפקר.

נתניהו – אביה מולידה של תולעת השקר, מרמה, והפרת אמונים, החדיר כבר לפני שנים את הנוזקה המתוחכמת למערכות הביטחון, המל"ל והמוסד, עם השקרים על מתווה הגז, אישור הצוללות המתקדמות למצרים ורכישת צוללות מיותרות

לא יעזרו זעקות הקוזקים הנגזלים בממשלה על יכולת "המשילות". הם עצמם מזריקים יומיום את תולעת האי אמון למערכות המדינה.

בשתיקתם ובאי לקיחת אחריות על מעשיו של הראש ועל מחדליהם, תולעת הסטוקסנט השלטונית מחריבה את החברה הישראלית ואת המדינה.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 858 מילים ו-2 תגובות
סגירה