הבית הלבן: ביידן מצפה לארח את בנט בקרוב

גנץ בשיחות סגורות: מסתייג ממתווה הפשרה במאחז אביתר ● רה"מ לראשי הרשויות: זה פשע לא להתחסן בחלון זמנים הזה ● בנט: האופוזיציה מנסה לפגוע בקשר ביני לבין ביידן ● נתניהו הציב תנאי לתמיכת האופוזיציה בחוק האזרחות, הקואליציה דחתה ● פשרה באביתר: המתנחלים יעזבו, תוקם ישיבת הסדר ● נאור יחיא, דוברו לשעבר של נתניהו, מונה לדובר בית הנשיא

נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
נפתלי בנט

יאיר לפיד צייץ הלילה בתגובה להודעות שקיבלה עידית סילמן:

ההודעות:

דודי אמסלם תוהה אם אליעד שרגא עותר לבג"ץ בשם התנועה לאיכות השילטון על רקע מתווה המשטרה להפגנה ליד הבית של בנט. אמסלם רומז שזה לא יקרה כי לשרגא יש אג'נדה.

בין השאר במתווה – עד שתי הפגנות בימי חול בשבוע ואחת בסוף השבוע, לא בשבת ואיסור על גרימת רעש לאחר 21:30.

השר הנדל על המאחז אביתר ברשת ב': "אני בעד התיישבות, אבל יש לנו משימה כבדה – אני רוצה שההתיישבות הצעירה תאושר. לגבי אביתר – אם נצליח למצוא פיתרון, נמצא אותו ואני מאוד בעד, יש כל מיני הצעות כרגע, אם לא נמצא פיתרון נפנה אותו בצער ובכאב. אני לא רוצה לכתוב על הידיים אלא לעבוד בשקט".

לדברי הנדל אנשי יו"ש לא שונים מאף אחד אחר. עוד אמר שר התקשורת כי אם יוכח שזו אדמה פרטית פלסטינית אביתר צריך להתפנות משם.

לגבי חוק האזרחות אמר השר: "בעיני דווקא הליכוד מובך מהחוק. מפלגות שאמורות להיות ציוניות מצביעות בצורה אנטי ציונית. מצביעים נגד האינטרס של מדינת ישראל. כך לא נוהגת מפלגה ציונית".

הנדל הוסיף "הימין צריך להיות אופוזיציה לממשלה ולא למדינה. זה מציג עד כמה אנשים מעדיפים פולחן אישיות על פני אידיאולוגיה". הנדל אמר שתהיה הצבעה שמית וכי הוא אני חושב שאלו יהיו תמונות "שטובות להמשך דרכה של הקואליציה".

סטרוק הגיבה לראיון של הנדל:

הנשיא ריבלין נפגש עם נציגי הקהילה היהודית בניו יורק. בין השאר דיבר ריבלין על איראן ואמר כי "ההחלטה של האייתוללה לבחור בנשיא כה קיצוני שאחראי למותם של אלפים מראה שהממשל האיראני ממשיך להיות מסוכן. יש לנו אי הסכמות עם הממשל. אנו רואים דברים באופן שונה. הממשל רוצה פתרון דיפלומטי. אנחנו חוששים מזה ונציג את הדברים בפני הממשל. אבל נצליח למצוא קו משותף כחברים עם ארה"ב".

אמילי מואטי מפרגנת לכישלונה של מארי לה פן בצרפת ומקווה שמקביליה בישראל ינגפו גם:

סגירה