כ"ץ: יכולתי בוודאות להרכיב ממשלה אבל נתניהו החליט ללכת לאופוזיציה

בנט אישר לשלוח לקפריסין שני מטוסים לכיבוי שריפות ● הקואליציה צפויה להשתמש בסעיף שעוקף פיליבסטרים ● הצעת פריג': הארכת חוק האזרחות בחצי שנה בתמורה למתן מעמד לכל מי שחי כיום בישראל ● קארה על ההצבעה הכפולה: טעות. מקווה שגם חבריי ידעו לעמוד מאחורי הטעויות שלהם ● הנדל על גלי צה"ל: עובד על פתרונות, למשל לאחד עם התאגיד

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר ישראל כ"ץ סביב שולחן הממשלה בכנסת, 21 בנובמבר 2017 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר ישראל כ"ץ סביב שולחן הממשלה בכנסת, 21 בנובמבר 2017

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הלילה כי ישראל תשלח לקפריסין מחר (ראשון) שני מטוסים לכיבוי שריפות וכן חומר מעכב בעירה.

שר החוץ יאיר לפיד שוחח עם מקבילו הקפריסאי ניקוס כריסטודולידס, ומסר כי ישראל תעשה ככל שתוכל על מנת לסייע בהשתלטות על האירועים. הסיוע תואם בין המשרד לביטחון הפנים ומשרד החוץ, בסיוע שגרירות ישראל בקפריסין.

שר הביטחון בני גנץ אמר הלילה כי אוהל בדיקות הקורונה שבונה משרד הביטחון בנתב"ג נמצא בשלבים מתקדמים. "המהלך נעשה בתיאום מלא עם משרד הבריאות והתחבורה, שמסייעים להצלחתו ובסיומו יוכלו להיכנס בכל שעה אלפי אנשים לבדיקות".

שר הבריאות ניצן הורוביץ אמר הלילה כי הוא פועל "להקל על טרנסים במפגש עם מערכת הבריאות ובכלל". את הדברים אמר בעקבות ריאיון שנערך עם שופטת הכדורגל ספיר ברמן.

"ספיר ברמן את גיבורה. כשאת מספרת את הסיפור שלך בצורה כל כך פתוחה ואופטימית, את מעוררת השראה ואת גם עושה מצווה גדולה. מספרת לבנות ובני נוער רבים שהם לא לבד. מראה שאפשר פשוט לבחור להיות מי שאת. את מצילה חיים".

הקואליציה תנסה להפעיל סעיף חריג בתקנון הכנסת שעוקף פיליבסטרים, כך פורסם בחדשות השבת בכאן 11. אם זה יקרה, האופוזיציה תגיש עתירה לבג"ץ על שימוש בלתי ראוי בכוח.

הבדיקה על הג'קוזי בבית בקיסריה: מטעמו של יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מאיימים בתביעה נגד היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, כך פורסם בחדשות השבת בכאן 11. הטענה היא שהיא גורמת לנזקים, לכאורה, בכך שהיא רודפת את משפחת נתניהו כבר שנים.

סגירה