דיווח: מערכת הבריאות תבקש לדחות בחודש את המועד שבו יותר לתיירים להיכנס ארצה

ישראל מנהלת מגעים מתקדמים עם פייזר להקדמת משלוח החיסונים הבא של החברה לחודש אוגוסט ● לראשונה מאז נכנס לתפקיד הנשיא שוחח הרצוג עם מלך ירדן עבדאללה, שבירך על כך שהיחסים בין המדינות שבו למסלול תקין ● שקד נגד שיקלי: "לאורך כל השיח על חוק האזרחות הוא התחייב שיצביע בעדו"

נמל התעופה בן-גוריון, 25 בינואר 2021 (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
יוסי אלוני, פלאש 90
נמל התעופה בן-גוריון, 25 בינואר 2021

היום חל המועד האחרון שבו יכולים בני נוער בגילאים 15-12 להתחסן נגד נגיף הקורונה. ממחר החיסונים של חברת פייזר שבישראל אינם תקפים עוד. לישראל חיסונים של חברת מודרנה, אולם אלה אינם מאושרים לחיסון בני נוער.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יעזוב היום את בית ראש הממשלה – כחודש לאחר שסיים את כהונתו בתפקיד. יחד עימו יעזבו אשתו שרה ובנם יאיר.

גילה גמליאל פנתה השבוע לחברי הרשימה המשותפת בבקשה לקבל סיוע בהצבעות שנערכות במליאת הכנסת – כך דיווח הערב מוחמד מג'אדלה מרדיו נאס.

גורם בכיר ברשימה המשותפת אומר שהקואליציה תצטרך להתאמץ מאוד כדי לשכנע את חברי הסיעה לשתף עימם פעולה בהצבעה על התקציב המדינה – כך דיווח ערן זינגר בתאגיד השידור כאן. לדברי אותו גורם, נציגים מכל מפלגות הממשלה ביקשו את תמיכת הרשימה המשותפת בחוקים שונים.

השר זאב אלקין מתח ביקורת על המפגינים שמוחים ליד ביתו. בראיון לדפנה ליאל ב"פגוש את העיתונות" אמר אלקין: "לבוא בשעות מאוחרות בערב ולהעיר ולהפחיד ילדים או לצרוח במגפון על ילדה בת חמש ולהפחיד אותה – אני חושב שזה שיטות שאין מקומם. בכלל, הפגנה ליד הבתים הפרטיים או של עובדי ציבור או של אנשי ציבור – אני חושב שזה גישה לא נכונה, כי המשפחות הן לא חלק מתוך המאבק".

סגירה