עמיר פרץ: "ברק לא עומד בנורמות המוסריות, אך איני פוסל איחוד"

פרץ הוסיף: "אנו נדרוש את תיק המשפטים - הוא יהיה בידי העבודה-גשר" ● רע״מ-תע״ל וחדש אוחדו ● בל״ד צפויה להצטרף מחר ● ח"כ ביטן מהליכוד: "אין ספק שהסקרים האחרונים מטרידים אותנו"

עמיר פרץ (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)
מרים אלסטר/פלאש90
עמיר פרץ
11:20 עריכה

ליברמן אומר לא לאיחוד הימין תחת סמוטריץ' ורפי פרץ.

ליברמן גם המשיך בקו התקיף נגד החרדים. הוא אמר: "לא תהיה שום פשרה" בנושא הגיוס וכי הוא לא מבין למה לא קיבלו את ההצעה שלו במהלך המשא ומתן להקמת הקואליציה. ליברמן שדיבר בשבתרבות בחדרה אמר גם ש"מה שטילטל את המדינה בשנה האחרונה זה ניסיון בוטה לשנות סטטוס קוו, חוק המרכולים, עבודות בשבת, פניציה בירוחם ובסופו של דבר זה מצטבר".

על נתניהו אמר ליברמן על פי הדיווח שאינו פוסל אותו אך "אינו חלק מהפולחן שלו"

11:36 עריכה

אהוד ברק אמר "ניתן לנתניהו פייט שהוא לא ראה כבר 20 שנה, עד שננצח. צריך לרדת לזירה, להיאבק מקרוב, לחטוף ולהחטיף. רק ככה ננצח את הבחירות".

על פי הדיווח ברק, שדיבר בשבתרבות בהוד השרון, אמר גם כי ֿֿ"חייבים לעצור את הברית בין המושחתים לכהניסטים, נתניהו נשען על הקבוצה הלא לגיטימית הזו כדי להימלט מאימת הדין".

11:51 עריכה

הורוביץ מסביר למה לא הצליח להתחבר עם העבודה ולמה זה בסדר שהוא הלך עם ברק למרות אפשטיין

12:24 עריכה

על פי הדיווחים יש הסכמה בין רע"מ – תע"ל וחד"ש לריצה יחדיו בבחירות . בל"ד  צפויה להצטרף מחר

 

13:57 עריכה

עוד מאחורי הקלעים של החיבור מרצ – שפיר – ברק בשבתרבות בערבית:

14:40 עריכה

14:46 עריכה

במאקו מפרסמים שאנשי יש עתיד נפגשו ב-2017 עם אנשי קיימברידג' אנליטיקה, החברה שחשודה בהטיית הבחירות בארה"ב תוך שימוש במידע אסור. מיש עתיד אשרו את דבר הפגישה ושבדקו את החברה אך לא השתמשו בשירותיה.

14:53 עריכה

במטה הליכוד לדברים של ברק נגד נתניהו: "אהוד ברק מברבר את עצמו לדעת. אנחנו עדיין מחכים להתנצלות של אהוד ברק על כך שהיה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל, שברח מלבנון, הפקיר למוות את לוחם צה"ל, לא עשה דבר מול הלינץ' ברמאללה, הוביל לאינתיפאדה ועוד קיבל 2.3 מיליון דולר מקרן וקסנר שניהל חברו הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין".

15:00 עריכה

שבתרבות ללא ליכוד

19:18 עריכה

ח"כ דוד ביטן (הליכוד) בפגוש העיתונות בחדשות 12: "אין ספק שהסקרים האחרונים מטרידים אותנו. אנחנו יודעים שזו תחילת מערכת הבחירות, הציבור מבולבל, התמונה לא ברורה לגמרי, ותמיד אנחנו לקראת הבחירות גדלים יותר.

"אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה. אנחנו נביא את הקולות, הציבור איתנו. יש כל מיני בעיות שצריך לדבר עליהן. אנחנו נביא את המנדטים, אנחנו תמיד נמוכים בסקרים".

דוד ביטן מצביע בקלפי בראשון לציון (צילום: פלאש 90)
דוד ביטן מצביע בקלפי בראשון לציון (צילום: פלאש 90)
19:37 עריכה

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ: "אהוד ברק לא עומד בנורמות המוסריות שאני מצפה להן, אך איני פוסל איחוד"

19:47 עריכה

יו"ר האיחוד הדמוקרטי, ניצן הורוביץ, בראיון בחדשות 12: "ההתנצלות של ברק בפני הציבור הערבי על מה שארע באוקטובר 2000, הייתה צעד חשוב.

"בנוסף, התייחס לחיבור מפלגת העבודה: "השקעתי בזה מאמץ גדול, להביא את מפלגת העבודה ואת מרצ ביחד. מפלגת העבודה קיבלה החלטה ללכת בכיוון אחר, אין להם שום כוונה לחבור לשמאל ולעשות משהו איתנו".

 

19:48 עריכה

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה: "הדרך של נתניהו לכלא עוברת דרך הקמת מפלגתנו" 

19:59 עריכה

יאיר לפיד בפגוש את העיתונות בחדשות 12: "שמעתי את נתניהו מדבר על כולם – עליי, על גבי, על בני – אבל שום דבר לא על מחאת יוצאי אתיופיה ולא על שביתת האחיות. נתניהו משקר כמו שהוא נושם וראש ממשלה ישרלאי לא צריך להתנהג ככה".

20:26 עריכה

בני גנץ בראיון לדנה וייס בחדשות 12: "לא פרץ ולא מרצ יחליפו את השלטון. אנחנו האלטרנטיבה להחליף את השלטון. מפלגות השמאל היחידות יודעות את זה – כולם תלויים בהצלחתנו.

"אנחנו נמצאים בתחילתה של המערכת וצריך לזכור שנתניהו כבר הרבה זמן ראש ממשלה והוא רכש לא מעט כישורים. אני מגיע עם ניסיון מנהיגותי, ממלכתי, ניהולי ואני מתכוון לנצח את ראש הממשלה. אני חושב שהפער בסקרים ביני לבין נתניהו יילך וייסגר".

 

20:27 עריכה

האיחוד בימין צפוי להגיע לנקודת הרתיחה מחר. התכנון של אנשי שקד ובנט: יזימת פגישה עוד הלילה

20:39 עריכה

ח"כ מכחול לבן, גבי אשכנזי: "נוכל לשבת עם הליכוד – ללא נתניהו. מפלגתנו רואה בברק ובמרצ שותפים לממשלה"

סגירה