מהשבוע הבא - המשטרה תקנוס מי שלא יעטה מסכה בחלל סגור

בנט קורא לציבור לעטות מסכות, להתחסן ולשמור על ריחוק חברתי ● עשר שנות מאסר נגזרו על סגנית שר הפנים לשעבר פאינה קירשנבאום ● תוכניתו של ליברמן לקיצוץ הסבסוד למעונות היום תידחה בחודשיים ● נתניהו: ממשלת בנט-לפיד לא עושה די מול הגרעין האיראני; גורם בלשכת ראש הממשלה: בתקופת נתניהו הפכה איראן קרובה מאי פעם להיות בעלת יכולת אטומית

מבקרים בקניון עזריאלי בתל אביב, 13 ביולי 2021 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מרים אלסטר, פלאש 90
מבקרים בקניון עזריאלי בתל אביב, 13 ביולי 2021; למצולמים אין קשר לדיווח

טקס פתיחת שגרירות איחוד האמירויות הערביות בישראל יתקיים היום בבניין הבורסה לניירות ערך שבתל אביב. בטקס ישתתפו, בין היתר, שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד אל־חאג'ה ונשיא המדינה יצחק הרצוג.

חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד יוזם הצעת חוק שבמסגרתה תיאסר פתיחת נציגות דיפלומטית המשרתת ישות מדינית זרה בירושלים, כך פורסם באתר ynet. ההצעה עלולה להוביל למשבר מול ממשל ביידן שמתכנן לפתוח מחדש את הקונסוליה שתספק שירותים לפלסטינים בירושלים.

השר זאב אלקין בריאיון לגלי צה"ל על החלטת קבינט הקורונה שלא להטיל הגבלות חדשות: "משרד הבריאות הגיע עם איזושהי תפיסה של מה שהוא רוצה, אבל לא הצליח להגיע לניסוח משפטי מתאים. אין סיבה לתת הגבלות רק כי לא מצליחים לנסח את זה משפטית".

חבר הכנסת ניר ברקת בריאיון לגלי צה"ל על יוזמת החוק שלו שתאסור פתיחת קונסוליה המייצגת ישות מדינית זרה בירושלים: "אני רואה איך לבנט לא תהיה יכולת עמידה מול האמריקנים, לכן אנחנו במחנה הלאומי חייבים לוודא שזה לא יקרה. אם תיפתח קונסוליה כזאת, נראה עוד מדינות שפותחות נציגויות דומות".

יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם טור בישראל היום, בו הוא טוען, בין היתר, כי ממשלת בנט–לפיד לא עושה מספיק בעניין איראן: "אין מקום כאן לפרט את המכלול העצום של הפעולות שביצענו נגד תוכנית הגרעין של איראן שנועדה להשמידנו. את הפעולות הללו עשינו לפעמים בידיעת ארה"ב, ולפעמים ללא ידיעתה וללא קבלת הסכמה ממנה.

"ממשלים אמריקניים שונים, כולל לאחרונה ממשל ביידן, חזרו וביקשו ממני 'לא להפתיע אותם' בפעולות מול איראן. תמיד סירבתי לתת התחייבות זאת. תמיד שמרתי על חופש הפעולה שלנו".

סגירה