בן גביר הוצא בכוח אחרי שכינה את טיבי "מחבל"

האופוזיציה סרבה להתקזז עם האוזר שאושפז בבית חולים ● העיתונאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 ● ניצן הורביץ: "בלי פתרון למערכת הבריאות לא נעביר תקציב" ● דיווח: בכחול לבן שוקלים לנצל את החוק הנורווגי עבור גנץ או שוסטר ● הרצוג: "אם כל מי שיכול יתחסן – בתי הספר יישארו פתוחים" ● מהלילה – אסורה כניסת מלווים לטרמינל הנוסעים בנתב"ג ● שר האוצר: קצבת השלמת הכנסה לגימלאים תעלה ל־70% משכר המינימום

ח"כ איתמר בן גביר במליאת הכנסת אחרי שהוסר מהדוכן, 26 ביולי 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
ח"כ איתמר בן גביר במליאת הכנסת אחרי שהוסר מהדוכן, 26 ביולי 2021

חבר הכנסת אחמד טיבי: "מאבק הנכים צודק. אין צודק ממנו. קצבת הנכים מינימלית, לא מאפשרת חיים בכבוד, והממשלה לא מקיימת את ההבטחות לציבור הנכים".

ישראלית ראשונה בגמר אולימפי בשחייה | ח"כ ולדימיר בליאק: "ההישג של גורבנקו הוא עצום – והמקצה החזק שלה עוד לפנינו. פשוט מדהים".

הכנסת בדרך לגדול? במפלגת כחול לבן נשקלת בימים אלה האפשרות לנצל את זכותם להשתמש בחוק הנורווגי – עבור בני גנץ, או עבור סגן שר הביטחון אלון שוסטר, כך פורסם בישראל היום.

חבר הכנסת ישראל כ"ץ בראיון לרדיו 103FM: "לא צריך לקיים פריימריז, משום שנתניהו נבחר לארבע השנים הקרובות. אנחנו פועלים כדי שנתניהו יהיה ראש הממשלה כבר בכנסת הזו. הוא המועמד של הליכוד".

שר התקשורת יועז הנדל התייחס בריאיון לכאן רשת ב להצעת החוק שמקדם שר המשפטים גדעון סער לפיה נאשם בפלילים לא יוכל להרכיב ממשלה: "אני חתום על החוק הזה בשלוש הכנסות האחרונות. בנימין נתניהו למעשה חתום על הצעת החוק הזאת. ראש ממשלה עם כתב אישום מתפקד פחות טוב".

סגירה