על הפרק - איראן והפלסטינים: בנט ייפגש בשבוע הבא עם ביידן

א-סיסי הזמין את ראש הממשלה לבקר במצרים בשבועות הקרובים ● מספר חולי הקורונה שמצבם קשה עלה ל-600; בנט: "אנו צפויים לעלייה במספר המאומתים, בחולים קשים וגם בתמותה" ● נכנסה לתוקפה הרחבת התו הירוק ● קבינט הקורונה ידון ביום ראשון בפתיחת שנת הלימודים ● "הארץ" בתגובה לתחקיר זמן ישראל על התנהלותה של ליסה פרץ: "ייערך בירור יסודי של יחסי האנוש בחברה"

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן במבצר לזלי ג'יי מקנייר בוושינגטון, 16 באוגוסט 2021 (צילום: Manuel Balce Ceneta, AP)
Manuel Balce Ceneta, AP
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן במבצר לזלי ג'יי מקנייר בוושינגטון, 16 באוגוסט 2021

יאיר גולן קורא לעצור את פעילת הימין שפי פז.

הציוץ עליו כותב גולן נכתב בתגובה לח"כ גבי לסקי ונמחק ע"י טוויטר.

שר התרבות חילי טרופר ברשת ב': "זאת תהיה טעות להגביל את עולם התרבות. ההחמרות צריכות להיות במקומות שבהם אין תו ירוק. אני רואה שיש כבר עכשיו האטה בענף, אז הדבר האחרון שצריך זה להטיל מגבלות נוספות".

עוד אמר טרופר: "אם הממשלה, שאני חבר בה, מחליטה להטיל הגבלות נוספות – יש לנו אחריות ללוות את זה בפיצויים מידיים. זו פרנסה של אנשים, יש חגים בפתח. גם באוצר מתנגדים להגבלות נוספות כי מבינים שהמשמעות היא פיצויים בהיקף אדיר".

הבוקר נכנסה לתוקפה הרחבת התו הירוק לכל ענפי המשק – למעט בקניונים ובמסחר – מגיל שלוש ומעלה. בקניונים ובבתי המסחר יחולו הגבלות התו הסגול, שקובע הגבלת התקהלות בחללים סגורים של אדם אחד לכל 7 מ"ר. לצד זאת יחולו הגבלות על התקהלויות באירועים המוניים.

חבר קבינט הקורונה אלקין בגל"צ: "השאלה הקריטית היא מתי נחסן בשלישית את בני ה-40+ כי זה יכול לשנות את מגמת התחלואה. זה מהלך קריטי שיכול למנוע את הצורך בסגר ולאפשר את תחילת שנת הלימודים  – אם נמשיך לחסן במנה שלישית רק את בני ה-50 ומעלה – לא נוכל למנוע את הצורך בסגר"

ראש הממשלה נפתלי בנט והשר זאב אלקין במליאת הכנסת, 27 ביולי 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
ראש הממשלה נפתלי בנט והשר זאב אלקין במליאת הכנסת, 27 ביולי 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ליברמן למעריב: "העלאת גיל הפרישה לפנסיה לנשים והרפורמה בחקלאות לא יוצאו מחוק ההסדרים".

ח"כים במפלגת העבודה ומרצ התבטאו בשבועות האחרונים נגד הרפורמה בחקלאות והבטיחו כי היא תעבור רק במתווה שיוסכם עם החקלאים. בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי מעוניינים שהרפורמה בגיל הפנסיה תעבור בחקיקה ראשית.

גלעד קריב (ממיטת חוליו( על שפי פז:

סגירה