סקר של משרד הבריאות מצא ש-11% מהילדים שחלו בקורונה חוו תסמינים גם לאחר שהחלימו

בנט נפגש עם א-סיסי ודן עימו בגרעין האיראני, במצב בעזה ובבלימת חמאס ● חבר הכנסת מאיר פרוש הותקף ליד ביתו בידי אלמונים שביקשו לגזוז את זקנו ● לראשונה מאז קמה הממשלה תקף נתניהו את שותפו לשעבר גנץ: "משדר חולשה לכל עבר" ● המפכ"ל טען שההתפרצות האלימה בערים המעורבות הסתיימה עם "אפס הרוגים"; אחרי ביקורת הבהיר שהיו "אפס הרוגים לכוחות הביטחון"

מתחם בדיקות קורונה של קופת החולים מכבי במודיעין, 13 בספטמבר 2021; למצולמים אין קשר לדיווח (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
יוסי אלוני, פלאש 90
מתחם בדיקות קורונה של קופת החולים מכבי במודיעין, 13 בספטמבר 2021; למצולמים אין קשר לדיווח

חוק ההסדרים מגיע לוועדות השונות לאחר לילה ארוך:

לאחר כמה חודשי הפסקה – היום צפוי להתחדש משפט נתניהו בהמשך חקירתו הנגדית של אילן ישועה ע"י בועז בן-צור, פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר. נתניהו לא צפוי להגיע לבית המשפט.

עמר בר-לב הסביר הבוקר ברשת ב' את דבריו ynet על "תמיכתו המיידית" בנציבת השב"ס קטי פרי ואמר כי רק ענה לשאלה שהוא נשאל, ובכל מקרה ימתין למסקנות ועדת הבדיקה שהקים.

הוועדה תבדוק לדבריו בין השאר איך זה יכול להיות שבמשך זמן ממושך חופרים מנהרה והמודיעין של השב"ס לא יודע את זה. בר-לב אמר "אם הייתי חושב שאני אחליט מראש מיידית על הדברים האלו לא הייתי צריך להקים ועדה. גם ציבורית נכון להקים ועדה. המסקנות יהיו שקופות לציבור וזו הדרך הנכונה".

השר לביטחון הפנים עמר בר־לב, סגן השר יואב סגלוביץ ונציבת שב"ס רב־גונדר קטי פרי בביקור בכלא קציעות, 9 בספטמבר 2021 (צילום: דוברות שב"ס)
השר לביטחון הפנים עמר בר־לב, סגן השר יואב סגלוביץ ונציבת שב"ס רב־גונדר קטי פרי בביקור בכלא קציעות, 9 בספטמבר 2021 (צילום: דוברות שב"ס)

בר-לב הוסיף: "הכי נוח היה לערוף ראשים. אני חושב אחרת – הדבר הנכון זה לעשות בדיקה עמוקה לאורך ולרוחב, כדי שהציבור ישתכנע שזה לא רק אני כשר רואה דברים בצורה מסויימת".

על המשך ההקלות בתנאי המאסר של האסירים הביטחוניים על מנת להרגיע את הרוחות אמר: "לתנאים הללו היו סיבות. הממשלה הקודמת החליטה לא לקיים את המלצות ועדת קעטבי. הנושא ייבחן".

על איום האסירים בשביתת רעב אמר "כמעט כל הזמן מתנהלות שביתות כאלו, שב"ס ידע להתמודד".

ח"כ צבי האוזר על רקע התקיפה בעזה הלילה (ותכנית לפיד שפורסמה אתמול):

היום בכנסת: השר לביטחון הפנים בר-לב, המפכ"ל שבתאי ונציבת שב"ס פרי יופיעו בוועדה לביטחון הפנים. ברשת ב' מדווחים כי יו"ר הוועדה מירב בן-ארי פגשה אתמול את הנציבה פרי והזהירה אותה: חברי הכנסת מהימין ומהמפלגות הערביות מתכננים לך "מארב" בוועדה.

סגירה