החל מיום שני – התו הירוק מבוטל בשטח הפתוח של מסעדות ובבריכות השחייה

מכתב אנונימי נגד מינוי ר' לראשות השב"כ נשלח לוועדה למינוי בכירים ● תוקף התו הירוק הישן יוארך בעשרה ימים ● הרצוג בטקס לזכר הטבח בבאבי יאר: "האנטישמיות עדיין פה, על העולם להיאבק" ● ממשל ביידן ללשכת רה"מ: רסנו בנייה בהתנחלויות ● הורוביץ: "אנחנו מתחילים בפועל בקיצור תורנויות מתמחים"; ארגון המתמחים: נתפטר, ההסכם רלוונטי רק ל־10%

בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון

הלילה שיתף ח"כ סמוטריץ' סיפור לפיו במסגרת תקיפת הפלסטינים בשמחת תורה, הייתה גם הצתת מבנה והאשמת המתנחלים – שלצורך העניין הגיעו רק לזרוק אבנים.

הלילה: מגעים בארה"ב בין ראש המל"ל אייל חולתא ליועץ לביטחון לאומי בבית הלבן. במוקד: הגרעין ואיראן. על פי דיווח בכאן, יחד עם ישראל, גם מדינות באירופה מפעילות לחץ על ארה"ב שתציג תוכנית למקרה ששיחות הגרעין עם איראן ייכשלו.

השר כהנא אמר הבוקר ברשת ב': "אחיזת העיניים של נתניהו בשנים האחרונות הביא אותנו למצב שבו האיראנים הכי קרובים לנשק גרעיני. אנחנו ירשנו את המצב ואנחנו נטפל בו".

כהנא גם התייחס לרפורמת הכשרות שלו ולהתנגדויות לה מצד החרדים ואמר "עובדתית – הדרך שגפני הוביל גרמה להשנאה של הדת בישראל. צריך להראות את הצדדים היפים של היהדות. אם נפסיק לכפות את זה על אנשים, הם יבחרו בזה". 

מוסי רז בעד שקיפות:

ישראל כ"ץ בגל"צ על הגבלת כהונה לראש ממשלה: "מתנגד לכל חוק שיש בו היבט אישי. עם זאת, אני תומך בהגבלת כהונה ל-8 שנים אם הדיון יהיה ענייני. נבחן כסיעה איך נתייחס לחוק – זה דבר שיכול להתקיים בנוסח נכון ובדרך נכונה".

סגירה