משרד החינוך: המתווה למניעת בידוד יחל רק בשלישי או רביעי

השבוע: פגישה של בלינקן, לפיד ושר החוץ של האמירויות ● סער: מנסים לסתום לגאולה את הפה כדי לפגוע בי ● קרעי: בכיין, אם היה מקרה הפוך היית בראש הזועקים ● דיווח: לפיד ושקד שוחחו ויישרו את ההדורים ● עודה: מנסור עבאס מכר את כל העקרונות שלו - אין לו ערכים בכלל ● המתמחים הפגינו בת״א במחאה על שעות העבודה הארוכות ● אנגלה מרקל נחתה בישראל

תלמידי כיתה ה' בבית ספר יסודי באפרת, 21 בפברואר 2021 (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
גרשון אלינסון, פלאש 90
תלמידי כיתה ה' בבית ספר יסודי באפרת, 21 בפברואר 2021

תמר זנדברג התראיינה לחדשות 12 ואמרה כי אין סכנה לשלמות הקואליציה. לדבריה, "אנחנו יודעים מה מפריד בינינו ויודעים גם מה המשותף. אנחנו ידענו על מה אנחנו חותמים. השינוי מהממשלה הקודמת כל כך גדול. אומרים לנו: סוף סוף הקומפרסור של השנאה נדם".

פעילי איכות סביבה מפגינים על רקע מימוש הסכמי אברהם במסגרתם שינוע של אלפי טונות נפט בשנה דרך ישראל.

איימן עודה התראיין לפגוש את העיתונות והתייחס לתוכנית לנגד האלימות במגזר הערבי. לדבריו "אנחנו לא רוצים שב"כ לערבים ומשטרה ליהודים. אנחנו סוגייה אזרחית. המשטרה הצליחה בנהריה, בנתניה – יכולה להצליח גם במגזר הערבי.

עודה תקף את שותפו לרשימה המשותפת לשעבר יו"ר רע"מ, ואמר "מנסור עבאס בן אדם שמכר את כל העקרונות שלו ואין לו ערכים בכלל. אמר לסמוטריץ' "קח אותי", והוא לא לקח אותו".

עודה אמר על החוק נגד כהונת ראש ממשלה שהורשע בפלילים "זה לא נגד נתניהו, זה נגד כל מושחת. אני נגד כל שחיתות. לא מקובל עלי ששר לא יכול לכהן וראש ממשלה כן".

מזכיר המדינה האמריקאי אנטוני בלינקן, שר החוץ של איחוד האמירויות, השיח עבדאללה בן זאיד ושר החוץ יאיר לפיד, יפגשו ביום רביעי הקרוב במהלך ביקורו הרשמי של שר החוץ לפיד בוושינגטון.

השרים ידונו בהתקדמות ביחסי ישראל-איחוד האמירויות במהלך השנה שחלפה מאז שנחתם הסכם השלום בין המדינות, כמו גם על הזדמנויות נוספות לקידום השלום במזרח התיכון ועל נושאי ביטחון ויציבות אזוריים.

בנוסף לפגישה המשולשת יקיים שר החוץ לפיד פגישה בילטראלית עם מזכיר המדינה בלינקן.

גדעון סער בראיון לפגוש את העיתונות: "הממשלה עובדת טוב ביחד. יש חיכוכים אבל ההצלחה למען עם ישראל היא הרבה יותר חשובה".

לדברי סער "כל חיכוך מיותר. כל ההתנגחות הפנימית בתוך הממשלה מיותרת, צריך לדעת להבליג‎. ברור שיש בממשלה עמדות שונות בנושא המדיני. זה גם בסדר אם שרת הפנים אומרת את עמדתה. הקצוות האלו נפגשו בגלל שישראל הגיעה למקום מאוד מסוכן. הכי חשוב להעביר תקציב".

סער אמר כי הוא מאמין שהחוק להחוק להגבלת כהונת ראש ממשלה ימנע שחיתות – והוא מאמין שהוא יעבור בכנסת.

על רקע השיח בנוגע לאשתו של סער גאולה אבן ותפקידה אמר כי בשידור עליו קצפו המבקרים כשעשתה בדיקת עובדות לנתניהו ביקרה גם את בנט. לדבריו: "גאולה היא אשת מקצוע 30 שנה, הרבה לפני שהתחתנה איתי. מנסים לסתום לה את הפה כדי לפגוע בי. עם כל הכבוד, היא עומדת בפני עצמה ולא חפץ של בעלה". סער הוסיף כי "אותם שופרות שתוקפים אותה – כשהייתי שר בכיר בממשלה של נתניהו זה לא הפריע להם".

סגירה