דיווח: קצינה לשעבר טוענת שכשהיה מפקד בה"ד 1 טייח שטרן תלונה על הטרדה מינית

מוקדם יותר אמר לפיד על שטרן: "אם הוא היה אומר שהוא גרס תלונות על הטרדה מינית, היינו נפרדים ממנו עוד באותו יום" ● הממשלה מינתה את רונן בר לראש השב"כ ● אדלשטיין: אתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד ● אחרי יותר מחצי שנה הסתיימה עדותו של אילן ישועה במשפט נתניהו; החלה עדות עורך "וואלה!" לשעבר אבירם אלעד: "ההתערבות הייתה ברורה לטובת ראש הממשלה"

  • ראש הממשלה נפתלי בנט נושא דברים ב"ועידת הגולן לכלכלה ופיתוח אזורי" של "מקור ראשון", 11 באוקטובר 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
    אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
  • סגן ראש השב"כ, רונן בר, ליד ביתו, 11 באוקטובר 2021 (צילום: פלאש 90)
    פלאש 90
  • ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ, חתנו ובתו של הנשיא לשעבר של ארצות הברית דונלד טראמפ, לצד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וחבר הכנסת אופיר אקוניס בשדולה לקידום הסכמי אברהם בכנסת, 11 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • אבירם אלעד בבית המשפט המחוזי בירושלים, 11 באוקטובר 2021 (צילום: פלאש 90)
    פלאש 90
  • מרב מיכאלי נושאת דברים בישיבת הסיעה של מפלגת העבודה, 11 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלא 90)
    יונתן זינדל, פלא 90
  • מליאת הכנסת, 11 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90

גריסת התלונות: אחרי שפקודה לשעבר של אלעזר שטרן חשפה בתוכנית "הצינור" כי טייח תלונה שלה על הטרדה מינית כשהיה מפקדה הישיר – חברת הכנסת מירי רגב קראה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח נגדו בחקירה.

חברת הכנסת קטי שטרית דרשה אף היא מהממשלה להגיב למעשים: "השתיקה של לפיד, בנט ושאר חברי הממשלה הזאת נוכח הפרסום הזה מעידה על שפיות ונורמליות?".

בפעם השלישית מאז נבחר לתפקידו יתייצב היום ראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת לדיון "40 חתימות" שכופה עליו האופוזיציה. את הדיון יזם חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה שטוען כי תקציב המדינה לשנת 2020–2021 מטיל מסים דרקוניים על הציבור. דיון "40 חתימות" ניתן לקיים אחת לחודש.

סגן השר אורי מקלב מיהדות התורה (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אורי מקלב (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

החל מהבוקר (שני) מסעדות בשטח פתוח ובריכות שחייה מקורות מוחרגות מהתו הירוק. לא תהיה הגבלת מקום במסעדות בחוץ, אך יישמר מרחק של 1.5 מטרים בין שולחן לשולחן.

בית קפה בתל אביב. מכורים לחד"פ (צילום: Miriam Alster/FLASH90)
בית קפה בתל אביב (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן בריאיון לגלי צה"ל: "לדבר על ירידה במחירים זה להשלות את הציבור. צריך להתחיל מזה שלמרות האינפלציה, מחירי הדיור לא יעלו מעבר לחלקם – גם זה יהיה הישג משמעותי".

ברקע ההקלות בתו הירוק: השרה אורית פרקש־הכהן, חברת קבינט הקורונה, בריאיון לגלי צה"ל – "יש עוד הקלות על הפרק, העליתי את נושא חדרי הכושר, נשקול להרחיב אותם לתו סגול. אנחנו עושים את הדברים בהדרגה, אך אין ספק שאנחנו רואים את המגמה של היציאה מהגל הרביעי".

אורית פרקש-הכהן בירושלים, 9 ביוני 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
פרקש־הכהן בירושלים, 9 ביוני 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
סגירה