כ-3,100 יחידות דיור יאושרו לבנייה בהתנחלויות בשבוע הבא

במקביל יאשר המנהל האזרחי לבנייה כ-1,300 יחידות דיור ביישובים פלסטיניים ● מנדלבליט: החקיקה שמונעת מנאשם להרכיב ממשלה - איננה פרסונלית ● מ-1 בנובמבר ישראל צפויה לאפשר לתיירים מחוסנים להיכנס אליה ● גל הירש הואשם בהעלמת מס מהכנסות של 6.1 מיליון שקלים ● מבקר המדינה: "בשבוע הבא אפרסם דוח ראשון מסוגו על ההתמודדות של ישראל מול משבר האקלים"

עבודות בנייה בהתנחלות יקיר שבשומרון, 11 ביוני 2020 (צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90)
שריה דיאמנט, פלאש 90
עבודות בנייה בהתנחלות יקיר שבשומרון, 11 ביוני 2020

תמיכה לרם בן ברק מחברו לקואליציה:

תמיכה גם מהאופוזיציה:

ההתכתשות במליאה:

אביר קארה מודיע: סוף לבירוקרטיה במעונות היום.

ח"כ אורית סטרוק ביקרה אמש עם חבריה לסיעה בשער שכם. לדבריה ברשת ב' "באנו לסיור בשביל להבהיר שלא נאפשר ששער שכם והדרך משם לכותל, מסלול ההליכה הכי פשוט, יהפוך להיות שטח עוין, מסוכן ומשפיל. אסור שהמקום הזה יופקר ואסור שידי המשטרה יהיו כבולות".

סטרוק הוסיפה: "אנחנו מתרשמים שהתלות המתמשכת של הממשלה ברע"ם, בתנועה האסלאמית, מייצרת רפיון בשטח מול ערבים שמתפרעים. נראה שיש להם הנחיות להימנע משימוש בכוח".

מירב בן ארי התייחסה הבוקר ברשת ב' למהומה במליאה אתמול: "זו שערורייה, לא שמעתי דבר כזה שחברת כנסת ושרה לשעבר קוראת לסגן ראש המוסד ולאח שכול שונא ישראל, ומאשימה אותו שהוא שונא משפחות שכולות. לדבריה של בן ארי "יש דברים שאפשר להכיל, אירוע כזה הוא אירוע חמור. להסתה הזו יש מחיר, אנחנו רואים מה קורה ברשת. זה ברור מאיפה ההסתה הזו מגיעה".

חברת הכנסת מירב בן ארי, 31 באוקטובר 2018 (צילום: Hadas Parush/Flash90)
חברת הכנסת מירב בן ארי, 31 באוקטובר 2018 (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ אלי כהן התייחס בגל"צ למהומה במליאה אתמול ואמר "האמירה של מירי רגב לא הייתה במקומה, רם בן ברק תרם לביטחון המדינה, ואי אפשר להגיד שהוא שונא את ישראל. עם זאת, אני חושב שהוא התרשל בכך שהוא הכניס עובדת בלי סיווג לוועדת החוץ והביטחון – הוא היה צריך לפטר אותה לאלתר".

סגירה