ליצמן צפוי לעמוד בפני כתב אישום לפני הבחירות

ריבלין יבקש המלצה על מועמד אחד בלבד ● חדשות 12 פרסמו רשימת ח"כים שביקרו אסירים בטחוניים ● עיסאווי פריג' דורש מהמפכ"ל לפטר את השוטרים שהשתתפו בתרגיל הרובה השתול ● ועדת הבחירות מכריחה חברות פרסום לפרסם את הקמפיין האנטי להט"בי של נעם ● יאיר נתניהו פתח חזית נגד "ישראל היום"

משה גפני ויעקב ליצמן מיהדות התורה במסיבת עיתונאים בבני ברק, ביום שאחרי פיזור הכנסת ה-21 (צילום: פלאש90)
פלאש90
משה גפני ויעקב ליצמן מיהדות התורה במסיבת עיתונאים בבני ברק, ביום שאחרי פיזור הכנסת ה-21
06:56 עריכה

לאחר שש"ס עתרה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה שסרטון הווטסאפ שהעלה אתמול יאיר לפיד יוסר, יושב ראש הוועדה חנן מלצר פנה למספר 2 בכחול לבן והורה לו להשיב לפניית מפלגתו של אריה דרעי עד יום רביעי.

07:15 עריכה

"היינו רוצים שמדינת ישראל תנהג על פי התורה ועל פי ההלכה. אנחנו רק לא יכולים, כי יש עוד אנשים אחרים שחושבים אחרת ואנחנו צריכים להסתדר איתם" – כך אמר אמש בצלאל סמוטריץ' מהימין המאוחד בכינוס של ארגון רבני בית הלל בירושלים. הדברים פורסמו באתר ynet ובחדשות 13.

יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף בחשבון הפייסבוק שלו את סמוטריץ'. "הממשלה הבאה תהיה בלעדיך", כתב.

‏ זה לא יאמן איך פעם נוספת בלי אפילו למצמץ, אנחנו שומעים את השר סמוטריץ' מצהיר שאם זה היה תלוי בו ובחבריו, הוא והם היו…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שני, 5 באוגוסט 2019

גם יושב ראש כחול לבן התייחס לדברים: "סמוטריץ' רוצה מדינה הלכה. נתניהו ייתן לו אותה תמורת חסינות".

סמוטריץ התייחס בפייסבוק לביקורת שנמתחה עליו וביקש מהציבור לפני שהוא מושפע מהתגובות, לצפות בקטע המלא מתוך נאומו.

בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים.כמה עצוב שבשיא ימי אבל בין המצרים אנשים מתוכנו מזכירים לנו את השבר הנורא שהובילה אך ורק…

פורסם על ידי ‏בצלאל סמוטריץ'‏ ב- יום שני, 5 באוגוסט 2019

07:36 עריכה

אהוד ברק שהה פעמים רבות בדירת אחיו של ג'פרי אפשטיין; הבניין שבו ביקר נקשר לפרשות שבהן הורשע המיליארדר בסחר בנשים. כך דיווחה אמילי שוגרמן באתר "הדיילי ביסט". ברק מסר בתגובה כי לא עשה דבר שאיננו כשורה וכי בגלל האווירה הפוליטית בישראל, אין בכוונתו להגיב מעבר לכך. לפי הידיעה, ראש הממשלה לשעבר הגיע למקום מלווה במאבטחים.

הדיווח בתקשורת האמריקאית זכה לתהודה בישראל, ופורסם, בין היתר בכאן, ב-ynet בחדשות 13, ב"מאקו" וב"מעריב".

07:58 עריכה

בליכוד ביררו האם ישנה אפשרות שמפלגת נעם תסיר את מועמדותה בבחירות ונענו בשלילה – כך פרסם עמיחי אתאלי ב"ידיעות אחרונות". המטרה היא שכמה שפחות קולות של אנשי ימין לא יופנו לרשימות שלא יעברו את אחוז החסימה, וכך בעצם "יושלכו לפח". בליכוד נטען כי לא הועברו מסרים למפלגה ואין להם קשר עימה.

בנעם טוענים כי בטרם הגישו את מועמדותם, הציעו להם ביהדות התורה הצעות שונות כדי להניא אותם מלהתמודד בבחירות.

גם בעוצמה יהודית, שלא צפויה לעבור את אחוז החסימה, הבהירו שבכוונתם להתמיד בהתמודדות ולא לפרוש.

צילום מסך מקמפיין מפלגת נעם
צילום מסך מקמפיין מפלגת נעם
08:07 עריכה

גורמים בכחול לבן מעריכים שהתנהלותו של יאיר לפיד, כפי שהשתקפה בפרסום סרטון הווטסאפ אתמול, מלמדת על כוונתו לפרק את השותפות עם חוסן לישראל ועם תל"ם אחרי הבחירות – כך מפרסם הבוקר יובל קרני ב"ידיעות אחרונות". זאת על רקע הדיווחים שבני גנץ יסכים להצטרף לממשלת נתניהו. לפיד, לפי הדיווח, מבקש לבדל את יש עתיד ולזהות את המפלגה עם המאבק בחרדים.

ראשי מפלגת כחול-לבן: משה יעלון, יאיר לפיד, בני גנץ וגבי אשכנזי (צילום: פלאש90)
ראשי כחול לבן: משה יעלון, יאיר לפיד, בני גנץ וגבי אשכנזי (צילום: פלאש 90)
08:27 עריכה

"ישראל היום": "נתניהו – תתחייב על ממשלת ימין". בצעד חריג פרסם הבוקר היומון הנפוץ מאמר דעה בכותרתו הראשית, ובו קריאה לראש הממשלה להתחייב שאחרי הבחירות יקים ממשלת ימין. במאמר מותח מתי טוכפלד ביקורת על חוסר ההכרעה בעזה, אי פינוי חאן אל-אחמר והמשא ומתן לצירוף העבודה לממשלה אחרי הבחירות האחרונות. לאור התנהלות זו, קורא טוכפלד לנתניהו להתחייב באופן נחרץ להקמת ממשלת ימין ולשלילת ממשלת אחדות.

במשך שנים נחשב העיתון, בבעלותו של המיליארדר האמריקאי שלדון אדלסון, למקורב לנתניהו, אולם עם התפוצצות פרשת 1,000, שבה התברר כי נתניהו ניהל מגעים עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, חלה הרעה ביחסים בין היומון לבין ראש הממשלה. נתניהו, כך דווח, הציע למוזס שיפעל לצמצום תפוצת "ישראל היום" בתמורה להטיית הסיקור לטובתו ב"ידיעות אחרונות".

08:36 עריכה

ישראל ביתנו צפויה להעלות קמפיין שיעסוק במערכת הבריאות ויתקוף את סגן השר יעקב ליצמן, הממונה על משרד הבריאות – כך פרסם זאב קם בכאן.

בשבוע שעבר אמר אביגדור ליברמן, באירוע שבו הציג את רשימתו לכנסת, כי ידרוש במשא ומתן הקואליציוני את תיק הבריאות. מועמד המפלגה לתפקיד שר הבריאות הוא פרופסור ליאוניד אידלמן, שכיהן כיושב ראש ההסתדרות הרפואית בישראל.

08:51 עריכה

ביקורת בכחול לבן על קמפיין "נתניהו דואג רק לנתניהו"כך מפרסמת דניאל רוט-אבנרי ב"ישראל היום". לפי הדיווח, המילה "רק" אינה מובלטת דיה, ומה שהציבור שחולף על פני השלטים זוכר זה – "נתניהו דואג". כן נמתחה ביקורת על כך שכחול לבן לא מוזכרת בקמפיין.

בידיעה נכתב גם שבכחול לבן מצאו שגבי אשכנזי נמצא אהוד בקרב מצביעי ימין, לכן הוא יישלח להיפגש עם פעילי ליכוד.

09:19 עריכה

בימין המאוחד מתייחסים לדברים שאמר אמש בצלאל סמוטריץ': השר הדגיש שאינו מעוניין לכפות את רצונו במדינת הלכה על אחרים. "הלינץ' התקשורתי כלפיו הוא סתימת פיות של השמאל, ליברמן וחלקים בתקשורת, שמונעים משנאת יהדות ומאינטרסים פוליטיים".

09:34 עריכה

עדות ארי הרו בתיקי נתניהו צפויה להתפרסם. אתמול ביקשה פרקליטות מחוז תל אביב מבית משפט השלום בראשון לציון להסיר את צו איסור הפרסום מעדותו של עד המדינה בפרשות 1,000 ו-2,000; זאת, בעקבות עתירה של עמותת חוזה חדש בנושא. כך דיווח דניאל דולב באתר "וואלה!".

בפרקליטות הסבירו את הצעד ברצון ליצור אחידות בין תיקי ראש הממשלה, משום שעדויותיהם של שלמה פילבר ושל ניר חפץ אינן חוסות תחת צו איסור פרסום.

09:45 עריכה

עיתונאים נגד אופן סיקור התבטאותו אמש של בצלאל סמוטריץ' על מדינת הלכה.

"אי אפשר לפתוח את הפה במדינה הזו בלי שיתנפלו עליך", כתב זאב קם מתאגיד השידור כאן. "בא סמוטריץ', כאדם דתי, ואומר שהיה רוצה לחיות על פי ההלכה, אך הוא מבין… (ש)זה לא אפשרי", תיאר קם את שאירע. "אפילו להגיד מה היית רוצה ובאותה נשימה להכיר בכך שזה לא אפשרי… אסור לעשות כאן".

החרה החזיק אחריו עיתונאי חדשות 13 עקיבא נוביק. "סמוטריץ' הגיע אתמול לכנס רבנים ליברליים ואמר להם שהוא מבין שרצונו במדינה דתית יותר יצטרך להתיישב עם העובדה שהוא חי עם חילונים במדינה. רק מי שמחפש בכוח סיבות לריב, יחולל מהומה וסערה מאמירה כזאת רגילה ולא מקוממת", כתב. "איזה ייאוש", הוסיף נוביק. "הבוקר הבנתי שהצורך לדהור עם ה'סערה' הדבילית שכל יום מזמן לנו, הוא אחד ההיבטים הכי מבאסים של העבודה בתקשורת".

09:55 עריכה

הכל מטומטם: יאיר לפיד מכחול לבן מוחה על השימוש של הימין המאוחד ב"קוקפיט" כשם לקבוצת הווטסאפ של איילת שקד, רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט.

מצד שני, אמירות סחיות הן שבנו את הקריירה התקשורתית והפוליטית של לפיד, אז מי אנחנו שנבקר אותו.

10:16 עריכה

בעקבות מחאה של אנשי מרצ, התביעה "להחזיר את משוואת ההרתעה לעזה" הוסרה מדף המסרים של המחנה הדמוקרטיכך פרסם יהונתן ליס ב"הארץ". בין המוחים על השימוש בטרמינולוגיה הצבאית היו תמר זנדברג, עיסאווי פריג' ומוסי רז.

בדף המסרים של המחנה הדמוקרטי מתבקשים חברי הרשימה להזכיר בכל ראיון את שמותיהם של ראשיה, ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק.

10:57 עריכה

במערכת הפוליטית מגיבים לידיעה על כך שהמשטרה שתלה נשק בבית משפחה בעיסאוויה לצורך צילומי הדוקו-ריאליטי "מחוז ירושלים". הבוקר חשף ניר חסון ב"הארץ" את האירוע, שהתרחש בנובמבר 2018. בסיום החיפוש נכתב בדוח המשטרתי שנערך בבית משפחת סלימאן כי "לא נתפס דבר".

בפרק התשיעי של הסדרה, שהוסר מחשבון היוטיוב של תאגיד השידור כאן, נראים שוטרים מוצאים רובה אם-16 במהלך חיפוש בבית. מכרים של המשפחה זיהו בזמן שידור הסדרה את בית המשפחה ואת האב סאמר סלימאן. בראיון ל"הארץ" הביע האחרון חשש שיזוהה כעבריין או כמשתף פעולה עם ישראל.

במשטרה אמרו שתגובתם תימסר ישירות לסלימאן ולא דרך התקשורת.

"עבור משטרת ישראל, הפלסטינים במזרח ירושלים הם לא יותר מתפאורה", כתבה תמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי.

מוסי רז מהמחנה הדמוקרטי כתב בביקורתיות ש"כלפי ערבים הכל מותר".

עופר כסיף מהרשימה המשותפת כתב שמדובר "בפגיעה איומה באדם חף מפשע".

11:06 עריכה

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות, יושב ראש יהדות התורה יעקב ליצמן, בחשד למרמה, הפרת אמונים והצעת שוחד בשתי פרשות שונות.

11:27 עריכה

ראש עיריית טבריה רון קובי נוהג ברכב היקר מהמותר בתקנות משרד הפניםכך חשפה עדי חשמונאי מ"ישראל היום". לפי התקנות, ברשות מקומית שבה עד מאה אלף תושבים יכול ראש הרשות לשכור רכב שעלותו עד 5,000 ש"ח בחודש. בטבריה, שבה פחות מחמישים אלף תושבים, שוכר ראש העירייה מכונית בה-אם-וה שעלות שכירתה היא 7,500 ש"ח. לפי הידיעה, קובי הוזהר על ידי בכיר במשרד הפנים, אך הוא מוסיף לנסוע ברכב זה. עיריית טבריה נתונה בגירעון של כמאה אלף ש"ח.

כיום מתמודד קובי בבחירות בראש מפלגת הימין החילוני.

רון קובי (צילום: דוד כהן פלאש 90)
רון קובי (צילום: דוד כהן פלאש 90)
11:49 עריכה

אם לא יועיל – לא יזיק: איציק שמולי מהעבודה-גשר הגיע לעבודה עם בנו הפעוט, נבו.

12:02 עריכה

במערכת הפוליטית מגיבים להמלצת המשטרה להעמיד לדין את יושב ראש יהדות התורה יעקב ליצמן בחשד לביצוע עבירות מרמה, הדחה בעדות, הפרת אמונים ושוחד.

מלשכתו של סגן שר הבריאות ליצמן נמסר:

 

"כפי שהודענו לאורך כל הדרך, סגן השר ליצמן פעל בכל שנות תפקידו לטובת אזרחי ישראל, בשקיפות מוחלטת ועל פי חוק. לשכת ליצמן נוהגת במדיניות ברורה של דלת פתוחה, לסיוע ועזרה לציבור. זאת, ללא אפליה בין האוכלוסיות והמגזרים וללא בירור מצבם של הפונים אליו לסיוע, אלא לפי החוק והיושר.

מהודעת המשטרה אף עולה בבירור שגם המשטרה סבורה שלא נעברה כל עבירה במירב סעיפי החשדות בהן נחקר סגן השר ליצמן. לגבי הטענות האחרות אנו בטוחים ללא ספק כי לאחר בחינה מדוקדקת יתגלה כי לא נפל כל פגם במעשיו של סגן השר.

יושרו הציבורי ועשייתו העצומה של סגן השר ליצמן, בייחוד בתחום פניות ציבור מכל האוכלוסיות, מוכרות וידועות לכל, תוך הקפדה מדוקדקת על החוק, ואין ספק כי הדבר יוכח במהרה".

ביהדות התורה זוכה ליצמן לגיבוי של הרבנים – כך מפרסם עקיבא וייס בתאגיד השידור כאן. מקורביו של סגן השר טוענים שפרסום המלצות המשטרה במהלך מערכת הבחירות נועד לפגוע בליצמן.

יעל גרמן מכחול לבן, שכיהנה כשרת בריאות, רואה בהמלצות סיבה להצביע לרשימתה.

אסף זמיר מכחול לבן לועג לסגן השר –

גם זהבה גלאון התבדחה על חשבונו של ליצמן –

לתמיכה זוכה ליצמן מחבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי –

לדברי העיתונאי רביב דרוקר מחדשות 13, ליצמן לא יכול להוסיף ולכהן כממונה על משרד הבריאות –

12:38 עריכה

ב-2009 הבטיח נתניהו שכשישוב לכהן כראש ממשלה "ימוטט את שלטון הטרור של החמאס". ב-2016 הבטיח ליברמן שיתנקש באיסמעיל הניה אם לא ישחרר את גופות החיילים ואת האזרחים המוחזקים בידי חמאס. ההבטחות הללו, שלא קוימו, רדפו את השניים אחרי שהתמנו, בהתאמה, לראש ממשלה ולשר ביטחון.

עתה, עושה רושם, כורה לעצמו בני גנץ בור דומה בהבטיחו לפעול לסיכול של כל ראשי החמאס ובהבטחתו שהסבב הבא יהיה האחרון.

12:55 עריכה

יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית חנן מלצר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה בחשד לזיופים בקלפי בטמרה ובשתי קלפיות בכסרא סמיע – כך פרסם אמוץ שפירא בתאגיד השידור כאן.

13:00 עריכה

ראש עיריית טבריה רון קובי שוב עותר לבג"ץ נגד שר הפנים אריה דרעי. קובי מבקש מבית המשפט להורות לדרעי למנות חברי מועצה מקרב אנשי שירות המדינה, זאת במקום חברי המועצה הנבחרים, שהושבו לתפקידם על ידי משרד הפנים. כך דיווח אמוץ שפירא בתאגיד השידור כאן.

13:33 עריכה

מחלוקת התגלעה בין איילת שקד ונפתלי בנט לבין רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' לגבי העיסוק בשאלות של דת ומדינה בקמפיין של הימין המאוחד; זאת לאור עמדתם המתונה של הראשונים לעומת עמדתם הדתית-שמרנית של האחרונים. כך פרסם זאב קם בתאגיד השידור כאן.

13:54 עריכה

יושב ראש העבודה-גשר עמיר פרץ על יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "מדובר באחד האנשים הכי גזענים שיש במדינה הזאת, מדובר באיש שנלחם יותר מכל במערכת המשפט, במערכת אכיפת החוק". את הדברים אמר בראיון לינון מגל ורון קופמן בתחנת הרדיו 103fm. אנחנו רק נזכיר שבשנים 2016-2009 הייתה אורלי לוי-אבקסיס, מספר 2 ברשימתו של פרץ, חברה בישראל ביתנו, ואף הייתה סגניתו של ליברמן.

14:03 עריכה

יאיר נתניהו נגד "ישראל היום": לדברי בנו של ראש הממשלה, מאמר הדעה של מתי טוכפלד – "נתניהו, תתחייב על ממשלת ימין" – שהתפרסם הבוקר ככותרת ראשית של היומון, אינו אלא ספין של הקמפיין של איילת שקד ונפתלי בנט. נתניהו חתם בהצעה: "אולי תפסיקו כבר עם השטות של 'לביבי יש עיתון'".

14:30 עריכה

לצד הגינויים, נשמעים במערכת הפוליטית גם קולות בעד ליצמן –

14:41 עריכה

בני גנץ מציג: איך מפלגה נולדת. אתמול בכנס פעילים בדרום, כשעלה בני גנץ לשאת דברים, הושמע ברקע שיר הילדים "איך שיר נולד" מאת יהונתן גפן ויוני רכטר. זאת בשונה מלפיד, יעלון ואשכנזי, שכשהם עלו לבמה, הושמע הג'ינגל הרשמי של כחול לבן. לאור התמיהה הסביר גנץ שכמו שיר, גם כשמפלגה נולדת "בהתחלה זה כואב, אחר יוצא החוצה, וכולם שמחים". גבי אשכנזי אמר למחליפו בתפקיד הרמטכ"ל שיש לשנות את הבחירה המוזיקלית לשיר יותר רב"קיסטי. מה לגבי "אוי המרגמות"?

15:23 עריכה

"גאווה וקניית ילדים או שהבן שלי יתחתן עם אישה – ישראל בוחרת להיות נורמלית". את סיסמת ההסתה האנטי להט"בית הזו של מפלגת נעם ייאלצו לפרסם שתי חברות הפרסום י. מור וכנען מדיה.

זאת, לאחר שממלא מקום יו"ר ועדת הבחירות, השופט ניל הנדל, קיבל את עתירת המפלגה והורה לשתי חברות הפרסום לפרסם את הסיסמה שלעיל וגם את הפנינה הבאה: "רפורמים או שהנכד שלי יישאר יהודי – ישראל בוחרת להיות נורמלית". הקמפיין יעלה בקרוב על אוטובוסים ברחבי הארץ וכן על שלט ענק על מלון בכניסה לירושלים.

הנדל גם הורה לחברות הפרסום האלה לשאת בהוצאות המשפט. העתירה הוגשה על ידי עו"ד גיא בוסי. נעם היא מפלגה חרד"לית שבסיסה בישיבת הר המור בירושלים ומנהיגה הוא הרב טאו.

שלטי חוצות של מפלגת נועם (צילום: ג'ייקוב מגיד)
שלטי חוצות של מפלגת נועם (צילום: ג'ייקוב מגיד)
16:02 עריכה

ולדימיר מנתניה:

16:36 עריכה

ח"כ אמסלם (ליכוד) מאשים את כחול לבן באנטי יהדות:

16:48 עריכה

בבית הנשיא אומרים הערב כי "אין שום כוונה לשנות את הנוהל ואף מפלגה לא תתבקש להציג שני מועמדים".

זאת, לאחר שעוזי בנזימן כתב היום בעיתון הארץ כי בסביבת הנשיא מעריכים שהוא עשוי לדרוש מנציגי הסיעות להציע שתי אופציות לראשות ממשלה, אחת בהעדפה ראשונה ושניה למקרה שהאופציה הראשונה לא תתממש.

 

16:53 עריכה

הסרטון האנטי חרדי של לפיד מקבל תהודה ברשת:

16:57 עריכה

בכחול לבן מאשימים את נתניהו בכניעה לסמוטריץ. בתחילת היום ליברמן יצא בהאשמה דומה:

17:01 עריכה

בליכוד חוששים לבוא לשבת תרבות:

17:18 עריכה

ח"כ פריג' דורש מכאן לנתק מגע מרם לנדס (קודה הפקות) שביימה מציאת רובה בבית בעיסאווייה. ממפכ"ל המשטרה דורש הח"כ לפטר את השוטרים שהשתתפו בתרגיל השקרי הזה:

17:50 עריכה

המשטרה ממליצה להעמיד את ליצמן לדין על שוחד. חבר מפלגתו אומר ש"נפלה טעות":

18:32 עריכה

הגרבוז התורן של הבחירות, לשבוע הנוכחי לפחות, הוא דב הלברטל שבמאמר שפירסם שלשום כתב ש"המרוקאים השתלטו על מפלגת העבודה". לשכת עו"ד דורשת מהלברטל להסיר את המאמר ש"אינו ראוי לציטוט", לשון המכתב.

הלברטל הוא עו"ד בהגבלה משנת 1998, ולפי הלשכה, המאמר שפרסם "לא הולם את כבוד המקצוע ופוגע בציבור הרחב, תוך עשיית שימוש בתואר עורך דין בניגוד להחלטות ועדת האתיקה ותוך כדי הטעיית הציבור".

18:49 עריכה

הנשיא ריבלין אמנם לא יבקש מועמד א' ומועמד ב', (כפי שכתב היום עוזי בנזימן בהארץ) "אבל יהיה קצת יותר קשוח מול המועמד שייבחר", לפי יואב קרקובסקי. מה זה קשוח יותר? למשל, הנשיא לא ימהר להאריך לו את תקופת המו"מ הקואליציוני:

18:54 עריכה

ליברמן חוזר על התחייבותו לא להצטרף לממשלה צרה בראיון ל-103fm.

19:45 עריכה

"את המציאות האבסורדית שלפיה מחזירה ישראל גופות מחבלים לידי חמאס בזמן שגופות חללינו עדיין שם יש לשנות לאלתר … בידינו לשנות את כללי המשחק ולהפעיל מנופי לחץ נוספים על חמאס", כך כתבה היום ח"כ עידית סילמן (איחוד הימין) שהשתתפה באזכרה לציון 5 שנים לנפילתו של סגן הדר גולדין שחלקי גופתו, וגופת החייל אורון שאול, עדיין מוחזקות בעזה.

באזכרה השתתפו גם עמיר פרץ, (עבודה), רפי פרץ (איחוד הימין), גדעון סער (ליכוד) ומשה יעלון (כחול לבן).

מימין: שמחה גולדין, עמיר פרץ, רפי פרץ ועידית סילמן. אזכרה לציון 5 שנים לנפילתו של סגר הדר גולדין (צילום: יח"צ)
מימין: שמחה גולדין, עמיר פרץ, רפי פרץ ועידית סילמן. אזכרה לציון 5 שנים לנפילתו של סגר הדר גולדין (צילום: יח"צ)

 

20:02 עריכה

שני קמפיינים לליברמן:

20:13 עריכה

חדשות 12 חושפים הערב את רשימת הביקורים של ח"כים אצל האסירים הביטחוניים. מדובר ב-228 ביקורים של ח"כים אצל אסירים שמסייעים לטרור וגם מחבלים ממש. הרשימה כוללת ביקורים מהתקופה שבין יולי 2010 ל-2016.

האסיר שזכה למירב הביקורים הוא מרואן ברגותי, ובראש רשימת המבקרים עומד דווקא ראש מרצ לשעבר, חיים אורון. גם ראש העבודה עמיר פרץ ביקר את ברגותי, וכמובן הח"כים הערבים, שביקרו גם אסירים אחרים.

20:25 עריכה

המשטרה המליצה היום להגיש כתב אישום נגד ליצמן והערב פורסם ב"תכנית חסכון" בערוץ 12, כי ליצמן התערב גם כדי למנוע סגירה של אולם אירועים במלון ציפורי בצפון.

המשטרה המליצה להגיש את כתב האישום בגין התערבות (לכאורה) של סגן שר הבריאות כדי למנוע סגירה של מעדניית גולדיס בירושלים וכן כדי למנוע הסגרה של חשודה בפדופיליה לידי אוסטרליה.

הנה ליצמן קונה במעדנייה שהתערב לטובתה, לכאורה, בירושלים:

כמו בכל שבוע סגן שר הבריאות בוחר בסלטים הטעימים והבריאים שלנו.שבת שלום ????????????

פורסם על ידי ‏גולדיס בית ישראל – Goldy's‏ ב- יום שישי, 15 בפברואר 2019

20:29 עריכה

ליצמן מקבל גיבוי מהאדמו"ר מגור. כתב האישום (בכפוף לשימוע) יוגש ככל הנראה עוד לפני הבחירות:

20:32 עריכה

ליצמן איים לכאורה על עובדת משרד הבריאות, כך לפי חדשות 13:

20:41 עריכה

העיתונאי חיים לוינסון מזכיר כי חלק מהח"כים מבקרים גם אסירים פליליים, ולא רק בטחוניים:

21:11 עריכה

ח"כ תמר זנדברג (המחנה הדמוקרטי) השתתפה היום בהפגנה נגד גירוש העובדים הזרים בתל אביב, ואמרה כי ההפגנה נועדה "לעצור גירוש של ילדים ישראלים שנולדו בישראל, מדברים עברית, רוכשים חברים בבית הספר ומוסיפים להיות מתויגים בארצם 'זרים'. לא ייתכן כי ילדים יהיו מוחזקים במתקן כליאה בנתב"ג במקום ליהנות מהחופש הגדול".

22:09 עריכה

עמיר פרץ מגיב על פרסום שמו ברשימת הח"כים שביקרו אסירים בטחוניים, ובמקרה שלו זה היה מרואן ברגותי:

סגירה