בעקבות האיומים על חייה אבטחה הוצמדה לאלרעי פרייס

ראש שירותי בריאות הציבור מוגדרת כמי שמאוימת בדרגת האיום הגבוהה ביותר ● דיווח: הקואליציה מנהלת מגעים עם חברי כנסת מהרשימה המשותפת כדי שייעדרו או שיימנעו בהצבעה על תקציב המדינה בכנסת ● צחי הנגבי: אם המעצמות לא יגיעו להסכם עם טהראן, על ישראל לתקוף באיראן עד סוף 2021

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, בירושלים, 23 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, בירושלים, 23 ביוני 2021

הרשימה המשותפת סימנה את חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"ם בתור "החוליה החלשה" של הקואליציה; דהיינו, מי שעשוי שלא להצביע בהתאם למשמעת הקואליציונית – כך דיווח הערב מוחמד מג'אדלה בחדשות 12. היום נפגש יושב ראש הרשימה המשותפת, איימן עודה, עם גנאים, וסיפר שסיעתו תקדם הקמה של בית חולים בסחנין, שבה מתגורר גנאים.

יושבת ראש הקואליציה, ד"ר שרון אלרעי פרייס, הגיבה על הפרסום, שלפיו, ישנו חשש בקואליציה שיום טוב כלפון מימינה לא יתמוך בתקציב המדינה: "לא יעזרו הספינים מבית היוצר של האופוזיציה".

יושב ראש רע"ם, מנסור עבאס, פנה לחבר הכנסת יריב לוין ואמר לו שאם המתקפה החריפה של מפלגתו תימשך והטענה שהוא וחבריו תומכים בטרור תוסיף להיות מופצת – עבאס יביא לפרסום מידע שיביך את הליכוד בנושא המגעים בין שתי המפלגות לפני הקמת הממשלה. כך דיווח הערב ספי עובדיה בחדשות 13.

לקראת ההצבעה בכנסת על תקציב המדינה, בליכוד פנו לרשימה המשותפת במטרה לוודא שהם אכן מתעתדים להתנגד – כך דיווחה הערב יערה שפירא בתאגיד השידור כאן. לאחרונה תמך הליכוד בהצעתו של אחמד טיבי להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא שיבוץ של מורים ערבים במערכת החינוך. הליכוד – כך דווח – צפוי לתמוך ביוזמה של הרשימה המשותפת להקים בית חולים בסחנין.

בעקבות האיומים על עובדי משרד הבריאות הוקם באגף הביטחון במשרד מוקד לפניות של עובדים שספגו הכפשות ואיומים.

סגירה