דיווחים: אחרי שהוטסו לארץ התברר - מרבית המחולצים מאתיופיה אינם יהודים

הממשלה מינתה את מאיר שטרית לחבר בוועדה למינוי היועץ המשפטי לממשלה; מיכאלי, הורוביץ, בר-לב וזנדברג התנגדו למינוי ● עידית סילמן העבירה לקצין הכנסת מידע על תקיפתה, אחרי שנמתחה עליה ביקורת על כך שסירבה לפרסם פרטים על האירוע ● שירלי פינטו תקפה את שיקלי וקראה להכריז עליו כפורש: "הוא כמו וירוס" ● הועלתה רמת האבטחה של מנכ"ל משרד הבריאות אש

עולים מאתיופיה בנמל התעופה בן-גוריון, 6 ביוני 2017; צילום ארכיון – למצולמים אין קשר לדיווח (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מרים אלסטר, פלאש 90
עולים מאתיופיה בנמל התעופה בן-גוריון, 6 ביוני 2017; צילום ארכיון - למצולמים אין קשר לדיווח

ישראל הטיסה ארצה כ-60 אתיופים ארצה, ולאחר הגעתם התברר שבניגוד למה שסברו, מרביתם אינם יהודים. ההחלטה להביאם ארצה התקבלה על רקע מלחמת האזרחים שמתחוללת באתיופיה בשנה האחרונה. דיווחים על כך פורסמו הערב ב"הארץ" ובחדשות 12.

המשטרה העלתה את רמת האבטחה של מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, לרמה 3 – כך דווח הערב בחדשות 12. אש צויד בלחצן מצוקה.

נחמן אש במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אש במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים בחודש שעבר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מהפרטים שהעבירה יושבת ראש הקואליציה, עידית סילמן, התקיפה, שעליה סיפרה אתמול בתוכנית "פגוש את העיתונות", אירעה בתחילת החודש שעבר בתחנת פז מודיעין הראל – כך דיווחה הערב דפנה ליאל בחדשות 12. סילמן גם מסרה איכון של הטלפון הנייד שלה. לדברי סילמן, אחרי שתדלקה המשיכה בנסיעתה ואחר כך עצרה בצד הדרך כדי לעבוד – ואז התרחשה התקיפה.

יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן דיווחה שחשבון הטוויטר שלה נפרץ, וציוץ פוגעני שפורסם בחשבון לא נכתב על ידה –

מנת החיסון השלישית (הבוסטר) יעילה לפחות לתשעה-עשרה חודשים ממועד קבלת החיסון – כך דיווח הערב בחדשות 12 על סמך מחקר שנערך במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. כמות הנוגדנים ואיכותם במנת החיסון השלישית עולה על אלה שבמנת החיסון הראשונה והשנייה.

סגירה