מנדלבליט צפוי להחליט בימים הקרובים האם להגיש כתב אישום מתוקן נגד נתניהו

בית המשפט יכריע מחר אם לדחות, כבקשת ההגנה, את עדות חפץ ● בעקבות הביקורת פרש מאיר שטרית מהוועדה למינוי היועץ המשפטי לממשלה ● הליכוד הודיע שאם האופוזיציה לא תקבל את "הייצוג המגיע לה", לא יתמנו חברי הסיעה לוועדות הכנסת ● המשלוח הראשון של חיסוני קורונה עבור ילדים בני 11-5 ינחת השבוע בארץ ● טורקיה התירה לנציגי ישראל להיפגש עם העצורים באיסטנבול

התובעת ליאת בן-ארי בבית המשפט המחוזי בירושלים, 31 במאי 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
התובעת ליאת בן-ארי בבית המשפט המחוזי בירושלים, 31 במאי 2021

היום צפוי להיערך פינוי בגבעת עמל.

נעמה לזימי: הפינוי היה יכול להימנע.

יועז הנדל על החוק לקציבת כהונת רה"מ בגל"צ: "בדמוקרטיה צריך להגביל את הכוח. אני מאמין בחוק הזה כבר שנים. מדינת ישראל, שאין לה חוקה, בנויה על כיפופי ידיים".

מנגד, יואב קיש אמר: "אנחנו בדמוקרטיה, אל תעזו לקחת את זכות הבחירה מהעם. רמאי יהיה רמאי גם בקדנציה הראשונה. אם אתה רוצה לרסן כוח בלתי נשלט, תרסן כוח איפה שאין בחירות כל 4 שנים – לשופטי ביהמ"ש העליון. אולי דווקא שם יכול להיות חשש שהכוח משחית".

אוחנה: "חוק אנטי דמוקרטי. ניסיון הוא דבר חשוב בחיים הציבוריים, ואת זה הם רוצים לשלול. אני לא מדבר על נתניהו, אני מדבר עקרונית. בישראל קיים חוק להגבלת כהונה – וקוראים לו בחירות".

אלקין אמר: "אני קורא לזה 'חוק לקחי נתניהו', אלה הלקחים שצריך להפיק – גם מנהיג מוכשר מאמץ את התפיסה של 'המדינה זה אני' והכל משתבש. מצחיק שקוראים לזה 'חוק ביבי', כנראה שיש מישהו שמפנטז על זה שנתניהו יהיה ראש ממשלה ל-8 שנים נוספות".

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש על קטטת הענק בסורוקה ב-103fm: "אני חושב שזה לא בידיים של משרד הבריאות. הרבה זמן שאנחנו רוצים שתהיה בבתי החולים נוכחות משטרתית וזו הזדמנות לקרוא לזה שוב…. המאבטחים של בית החולים לא מסוגלים להתמודד עם אירוע כזה".

מאיר שטרית הודיע לגדעון סער כי הוא מוותר על מקומו בוועדה לבחירת היועמ"ש הבא. לדבריו "באווירה שנוצרה ייפגע הליך המינוי".

מוסי רז על תקיפה על רקע לאומני בבת ים:

https://twitter.com/mossi_raz/status/1460133793080168449

הדיווח:

סגירה