אושרה בקריאה ראשונה הצעת החוק לחיבורם לחשמל של בתים שנבנו ללא היתר

משרד הביטחון: מדינות זרות יוכלו לרכוש מערכות סייבר ישראליות רק כדי למנוע טרור ופשעים חמורים ● ליברמן חתם על הצו לביטול מכסים על מוצרי חלב רכים ● הושלם תהליך הרישוי של מטוס ראשי המדינה ● באופן חריג הותר לבנט לחסן את בנו, אף שחלה בקורונה ● נתניהו ביקש להאריך את האבטחה המוצמדת לאשתו ולבניו ● עלה ל-21 מספרם של נשאי זן האומיקרון שאובחנו בארץ

ווליד טאהא, שהגיש את הצעת חוק החשמל, נושא דברים במליאת הכנסת, 6 בדצמבר 2021 (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
דני שם טוב, דוברות הכנסת
ווליד טאהא, שהגיש את הצעת חוק החשמל, נושא דברים במליאת הכנסת, 6 בדצמבר 2021

גילה גמליאל על פיגוע הדריסה בגדה:

הנהג בן 16 התנגש בעמדת הבידוק, דרס את המאבטח בן ה-34 ואז נורה על ידי מאבטח אחר – ומת. מצבו של המאבטח בינוני.

אורית סטרוק קובעת: גל פיגועים, ובנט מזגזג.

רם בן ברק אמר הבוקר ברשת. ב' על הפיגוע "אנחנו בעיצומו של מהלך שמעודד החמאס והג'יהאד להוציא פיגועים ביו"ש. את התשתית הגדולה שלהם השב"כ הצליח לסכל – אבל יש גל פיגוע יחידים. צריך להשתלט עליו אבל המציאות היא שיש גל עכשיו. יש לנו אמצעים אבל פיגועי יחידים קשה למנוע השיטה – מודיעין, סיכול והימצאות במקום".

בן ברק אמר לגבי שיחות הגרעים כי האיראנים עושים מה שהם רוצים ורצים קדימה ושהם מנצלים את המצב מאז שטראמפ יצא מההסכם. וכי הוא בעד "הסכם טוב עם פיקוח טוב ואיום אמיתי".

זאב אלקין בגל"צ: "חובת ההנהגה להשמיע את קולנו בעולם ולהשפיע על המו"מ. מדינת ישראל יודעת לנהל שיח עם האמריקנים, יש שיח כזה כל הזמן. ארה"ב היא מדינה דמוקרטית וההנהגה שלה מגיבה לדעת הקהל – לכן יש משמעות להתבטאויות פומביות"

בנט אמר אתמול בקבינט: "לא התחייבתי על מדיניות אפס הפתעות בפני האמריקאים. מתנהלים בכבוד אבל אין הבטחה כזו". הדברים דווחו בגל"צ.

סגירה