משרד הבריאות: נדבקים באומיקרון ישהו בבידוד 14 ימים

גנץ המריא לוושינגטון: "יוצא לביקור חשוב" ● שאשא־ביטון על האלימות בבתיה"ס: "החברה שלנו אלימה, ההיקפים והעוצמות עלו" ● בנט וגנץ הודיעו: יוקם צוות שיבחן את הסדרי השירות בצה"ל ● נתניהו ליועמ"ש: הכספים שקיבלתי מותרים כי אינני רה"מ ● הכנסת הפילה את ההצעה להקים ועדת חקירה לפרשת "סרסור הסוהרות" ● מנדלבליט על תיק דרעי: "מתיק שחיתות לא נולד אפילו עכברון"

נמל התעופה בן-גוריון, 1 בנובמבר 2021 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
נמל התעופה בן-גוריון, 1 בנובמבר 2021

על רקע יציאתו של שר הביטחון גנץ לארה"ב,  התראיין הבוקר סגן שר הביטחון אלון שוסטר לרשת ב'. בין השאר אמר "אנחנו באים לידידה הגדולה שלנו שהיא שותפה ליכולת הקיום של ישראל במזרח התיכון, וננסה לשכנע שלא יתנו יד למריחות של איראן. עצם ההסכם זה לא רע, צריך לשים סוף לסיכון לאזור ולעולם כולו מאיראן. ננסה לשכנע ונעשה את זה גם באמצעים מודיעיניים ובחינת דרכים שונים להתמודדות. העולם לא יוכל להסתפק הפעם רק בדיבורים".

חילי טרופר בגל"צ על הסרת מגבלות על מחוסנים: "נכון להקל על מחוסנים ברגע שאפשר. אנחנו רוצים לעודד אנשים להתחסן, להעביר מסר שמי שהתחסן יכול לחיות לצד הקורונה. יכול להיות שצריך עוד יום או יומיים כדי להכיר טוב יותר את הזן ולקבל החלטה".

על פרשת משה חוגג אמר טרופר: "תמיד יש תקווה שמדובר בחשדות ותו לא – אבל אם הפרטים יתבררו כנכונים, מדובר בסיפור קשה. מקווה שנוכל לעמוד מול הדברים ולמנוע פגיעה עתידית. הכנסנו תקנות שמחייבות כל אגודת ספורט בישראל להעסיק מישהו שאחראי על המוגנות"

יואב קיש התייחס הבוקר ברשת ב' לשיחות הגרעין של איראן. לדבריו "לאחר 8 שנים של שילטון אובמה הצלחנו להזיז את טראמפ לביטול ההסכם המסוכן מול איראן. עכשיו יש ממשלה חלשה וכשזה המצב לא סופרים את בנט".

שלמה קרעי בראיון ב-103fm: "חפץ חשב שהוא לא יוצא בחיים מהכלוב קופים ששמו אותו בו – את שי ניצן ואת מנדלבליט צריך להכניס לכלוב הקופים הזה עד שיודו בכל הפשעים שעשו בהפיכה המשפטית ובהפיכה המושחתת ביותר שקרתה כאן בכל הזמנים. להכניס אותם לכלוב הקופים כדי שתצא מהם העדות הזו, מה שהם עשו לנתניהו צריך לעשות להם בחזרה".

קרעי הוסיף: "אדון ניר חפץ הוא לא העם, והעם מחליט מי כשיר להיות ראש ממשלה. ניר חפץ מתבלבל בין העובדות לבין פרשנויות. הוא וגיא פלג מייצרים ספינים מהמשפט שקורס להם מהפשעים שהם ביצעו בחקירה הזו. הוא אמר שהוא חתם על ההסכם תוך איומים והתמוטטות נפשית ופיזית. מה עושה מנדלביט? הופך להיות אדון הדמוקטריה".

גנץ מחמיא למשרד המשפטים שדואג לבכירי צה"ל שלא יתבעו אזרחית על פעולות צה"ל במדינות אחרות.

 

סגירה