בנט והורוביץ סיכמו להאריך את ההגבלות בנתב"ג; דיון על עוד הגבלות ייערך בימים הקרובים

ראש הממשלה הציע להטיל סגר על מי שלא התחסנו; שר הבריאות ובכירי משרדו התנגדו ● גנץ נפגש עם שר ההגנה האמריקאי: "הגעתי לכאן כדי להעמיק את המוכנות הצבאית המשותפת לעצור את התוקפנות האיראנית" ● הרצוג הודיע על מדיניותו בנושא החנינות: יחמיר עם עברייני מין ויקל עם צרכני סמים קלים ● טוויטר: הציוץ הפופולרי בישראל ב-2021 הוא הכרזתו של לפיד - "עלה בידי"

נוסעים בנמל התעופה בן-גוריון, 14 בדצמבר 2020 (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
יוסי אלוני, פלאש 90
נוסעים בנמל התעופה בן-גוריון, 14 בדצמבר 2020

בסוכנות הידיעות רויטרס דיווח כי בכיר אמריקאי אומר על רקע הגעתו של גנץ לארה"ב כי הוא צפוי לדון עם מזכיר ההגנה אוסטין באפשרות לקיום תרגיל צבאי משותף כהכנה לתקיפת מתקני הגרעין של איראן כמוצא אחרון אם יכשלו המגעים.

גנץ במטוס הלילה:

איילת שקד התראיינה לעיתון מעריב ובין השאר אמרה כי "מי שבשלטון תמיד חשוף לביקורת, וזה חלק מובנה מעצם היותך בשלטון. אבל יש ביקורת לא עניינית, בעיקר ברשתות החברתיות". שרת הפנים הוסיפה: "מדובר בקמפיין אגרסיבי שבנוי על המון פייק ניוז, וזה בכמויות גדולות. אף מפלגה לדעתי לא התמודדה עם כזאת כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת שמופעלת נגדנו".

לדברי שקד, "צריך להבדיל בין ביקורת לגיטימית, שאותה אנחנו מקבלים בהבנה, לבין שקרים: ידיעות שקריות או חצי אמיתות. האופוזיציה מפעילה את זה בעיקר נגדי ונגד בנט. מישהו בכיר באופוזיציה אמר לי בכנות – 'החלטנו לחסל לכם את המותג ימינה'".ֿ

שרת הפנים נפגשה אתמול עם שגריר ארה"ב והבוקר הוא משתף את ציוצה.

שר השיכון אלקין, הבוקר ברשת ב': "המטרה היא להכין אותנו לכל אפשרות שיכולה להיות על הפרק. ישראל צריכה להיות ערוכה לכל תרחיש ולא לאפשר את תוכנית הגרעין". הוא הוסיף: "לצערי הייתה רפיסות בתקופה מסוימת, חשוב שישראל התעוררה בזמן".

עוד אמר אלקין: "כל מי שעיניו בראשו, רואה שלאיראנים לא פשוט להתבסס בסוריה. אנחנו עושים כל מה שעל ידינו. בינתיים בהצלחה די מרובה. אני לא מתייחס למשהו ספציפי, אבל לישראל יש קווים אדומים".

השרה מירב כהן בגל"צ על זן האומיקרון: "אנחנו לא ממהרים להסיר הגבלות. הלילה יהיה דיון – מעריכה שזה ילך לכיוון של הארכת התקנות לשבוע, מה שיתן לנו זמן להבין מה קורה בעולם".

איילת שקד על כנף ציון: "בנט מתכוון להשתמש במטוס והנחה להכשיר אותו. אין טעם שיעמוד כאבן שאין לה הופכין במחסן התעשייה האווירית ואין עניין להוציא כסף על טיסות מסחריות". שרת הפנים אמרה את הדברים בראיון ברשת ב'.

סגירה