בנט: "הזמן שקנינו הולך ואוזל; האומיקרון בארץ, והוא מתפשט מהר - הגל החמישי החל"

ראש הממשלה קרא למעסיקים שיכולים - לאפשר לעובדים לעבוד מבתיהם ● דיווח: לפיד הוא שסיכל את יישום התו הירוק בקניונים ● סער הודיע על מינוי השופט בדימוס פינקלשטיין לנציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות ● הממשלה מינתה את כהנא לשר האחראי על ההילולה במירון ● צוות הקונסוליה בניו יורק גילה מפרסום באינסטגרם שהקונסול אסף זמיר חלה בקורונה

ראש הממשלה נפתלי בנט במסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה, 19 בדצמבר 2021 (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
קובי גדעון, לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט במסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה, 19 בדצמבר 2021

בכאן מדווחים כי לוחמי ימ"מ עצרו בכפר סילת אל חארית'יה שבאזור ג'נין את המחבלים שביצעו על פי החשד את פיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן. ארבעה פלסטינים נעצרו – לפי החשד, שניים מהם היו המחבלים ושניים סייענים. על פי הדיווחים הם יצאו עם ידיים מורמות וללא כל התנגדות.

דובר צה"ל מסר: נעצרו בסך הכל 6-7 חשודים, מתוכם 4-5 מחבלים שביצעו את הפיגוע. מקווה שמעצר המחבלים יסייע למנוע פיגועים נוספים, המבצע הוא מסר לארגוני הטרור שנגיע בעתיד מהר לכל מי שיבצע פעילות חבלנית.

כ"ץ הראשון לברך על תפיסת המחבלים:

סטרוק – המענה לפיגוע, הקמת חומש מחדש.

ח"כ אורית סטרוק סופדת לרב אליעזר ולדמן שהלך לעולמו בגיל 84.

רם בן ברק ברשת ב': "עובדתית יש עלייה במספר פיגועי הטרור. הסיבה יחסית מובנת – חמאס וג'יהאד איסלאמי לא רוצים לחמם את הגזרה בעזה ופונים ליו"ש".

על הפיתרון למצב השיב: אם שואלים אותי חייבים לעבור למישור המדינה אבל כולם יודעים שבממשלה הזו זה קשה. אם שואלים אותי אז גם מסיבות יהודיות מוסריות – עדיף רשות או מדינה פלסטינית לצד ישראל בצורה שתאפשר ביטחון.

ליברמן על לכידת המחבלים:

עמר בר-לב:

איילת שקד:

 

שר הביטחון:

סגירה