הכתובת היתה על הסיר

 (צילום: iStock-Timmary)
iStock-Timmary

ראש ממשלה חדש זורח מערוצי החדשות. בסוף השבוע שודרו שתי כתבות עומק על יאיר נתניהו. הילד קם מהברכיים של אבא ואשכרה יוצא מהפייסבוק כדי לרשת את העסק המשפחתי שאבא הרס לבד באלה הידיים.

אנחנו בדרך לעידן חדש, שניים אוחזים במדינה, יונה ונער, איילת וילד. מועמד לכל עיתון ובעל הון. 'ידיעות' מרימים מהרצפה את איילת שקד ופורשים על כפולות עמודים כאילו לא הפסידה בחירות, ו'ישראל היום' מקים מהסיר את יאיר נתניהו.

בסוף השבוע שודרו שתי כתבות עומק על יאיר נתניהו. הילד קם מהברכיים של אבא ואשכרה יוצא מהפייסבוק כדי לרשת את העסק המשפחתי

הזמן דוחק, נתניהו כבר בן 70, אפילו הכיסא שלו נוסע בלעדיו לישיבות ממשלה. אומרים שחוץ מגב מרופד וארבע רגליים יש לו גם מבטא באנגלית, ושרים שממרקים אותו עם הלשון של אוחנה ושטייניץ.

העיתונות הפחדנית שלנו לא מסקרת מעצרי מפגינים נגד מנדלבליט, רמיסת הדמוקרטיה בפ"ת לא מעניינת איש. גם בשישי האחרון נעצרו מפגינים בחשד ל"הטרדה מאיימת" של מנדלבליט, שטיח הסף של נתניהו.

עיתונות 'פנאי פלוס' לא עוסקת בזוטות כמו חופש המחאה, אבל מבינה היטב איפה מנשקים לראש הממשלה ושר הביטחון, שר הבריאות ושרה נתניהו, וכעת היא בשלה לביאת היורש הבטלן שהג'וב היחיד שהוא מוכן להזיע עליו חוץ מפייסבוק זה העסק של אבא.

הכתבות על יאיר נתניהו בערוץ 13 וערוץ 11 לא עסקו בבן הלוחש על אוזנו של אב חשוד בפלילים אלא שרטטו את הפרופיל הכי קצר בציבוריות הישראלית:
נולדתי-נבחרתי.

רמיסת הדמוקרטיה בפ"ת לא מעניינת איש. גם בשישי האחרון נעצרו מפגינים בחשד ל"הטרדה מאיימת" של מנדלבליט, שטיח הסף של נתניהו

הכתבות ששודרו באותו ערב עצמו עברו על תחנות בחיי היורש שהוכיחו מעל לכל ספק. הכתובת היתה על הסיר:

כאן הוא זוחל בבלפור עם מאבטח, מילים ראשונות: אבא, אמא, בוכטה, צעד ראשון עם מאבטח, גן עם מאבטח, טיול שנתי עם מאבטח, מסיבת כיתה עם מאבטח, סלואו ראשון ומאבטח עם מצית, לילה ראשון בלי אמא עם מאבטח, שירות קרבי בדובר צה"ל עם סושי ומאבטח, טיול אחרי צבא עם מאבטח, חופשת 'הכל כלול' אצל מיליארדר, מבלה בפוסיקט עם מאבטח ומסדר לחברים מהצבא עבודה אצל אבא. הם עושים שיגועים בטלפון ומנצלים זקן. קוראים לזה ניו מדיה.

כתבות התחקיר הבאות על הצל של אבא תהיינה נוקבות. יבררו כמה דמי כיס הוא מקבל מאמא, יבלו איתו יום עבודה בפייסבוק ויקללו יריבים של אבא בטוויטר.
רק שלא ישאלו אותו במה הוא עובד. הוא פוסט טראומטי. פעם הוא עבד ונשברה לו ציפורן. סיפור קשה.

יאיר נתניהו הוא הצד האפל של אביו, והוא מניע את הגלגלים בממלכה, באמצעים העומדים לרשות אבא

הבכור לבית נתניהו הוא הצל של אבא שהשתלט על בעליו. הוא הצד האפל של אביו והוא מניע את הגלגלים בממלכה באמצעים העומדים לרשות אבא, אפילו למנות זרועות ביצוע כמו אוחנה או סתם כיסא ולשלוח אותו לישיבת ממשלה באילת, אם צריך.

ביבי בן 70 ופרשות השחיתות שלו כבר לא מעניינות איש, הוא כבר לא טורח למלמל 'לא היה כלום' כי אין צורך. את כיסאו יפנה רק לטובת הילד שבינתיים מתאמן על רטוב. אין לו סיבה לדאגה, הכבשים בליכוד מחרישות, המדינה שסועה ושטופת שנאה והתקשורת שכבר מודעת היטב ליורש המתהווה, בונה לו פרופיל מנהיגותי מפנק במקום לצלצל בפעמון ולהזהיר מהמתרחש בבית הקלפים בבלפור.

בשנתיים האחרונות מהבהבת בפ"ת נורת אזהרה יחידה באין רואה, חוץ ממנדלבליט וזרועו החזקה שרודפת בשקט ובהתמדה את המפגינים המעטים בהפגנות, שמתרחשות הרחק מהעין הציבורית העצומה, השטופה.

ועכשיו עוד נתניהו. פרק חדש על שוטים ועקרבים.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 510 מילים
סגירה