דיווח: התו הירוק בקניונים יבוטל מיום שני הקרוב

16,830 חולי קורונה אובחנו אתמול - המספר הגבוה ביותר של נשאים שאותרו ביממה ● מתווה הבדיקות החדש - שלפיו, בני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון יעברו בדיקת PCR, והיתר ייבדקו בבדיקת אנטיגן - נכנס לתוקף ● מחר יגיע ארצה המשלוח הראשון של תרופות לקורונה של חברת מרק ● רשות החירום הלאומית נערכת לאפשרות ש-30% מהעובדים יהיו נתונים בבידוד

קניון הדר בירושלים, 16 בדצמבר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
קניון הדר בירושלים, 16 בדצמבר 2021

בן כספית מפרסם הבוקר פרטים על שיפוץ בלפור – או למה הוא לא שופץ למרות הצורך ודרישות הזוג נתניהו. על פי הכתבה, בשנת 2018 נקבע שצריך את השיפוץ והוסכם על מתווה במסגרתו בני הזוג יקבלו 160 אלף שקל כדי לשפץ את המעון בקיסריה ואז יעברו לשם בזמן השיפוץ. הדבר, כך לטענת כספית, לא קרה עקב סירוב המשפחה בכל זאת לעזוב בסופו של דבר, גם עקב דבריו של אב הבית לשרה נתניהו לפיהם "מי שעוזב את בלפור לא חוזר".

יוסי ורטר מתאר בטורו בהארץ את המהומה בכנסת השבוע מנקודת מבטם של מאבטחי בנט. על פי דיווחו "הם שמעו את הקללות והצרחות, וביקשו להתלוות אליו וסדרני הכנסת בלמו אותם". המאבטחים נלחצו ושאלו "אם מישהו יתקוף את ראש הממשלה? אנחנו לא יכולים להפקיר אותו".

ממונה הקורונה, פרופ' סלמן זרקא ברשת ב' על שיתוף הפעולה בין משרד הבריאות ומשרד החינוך: "הייתה נקודה של חוסר תיאום, זה לא מתאר את מצב העבודה בין אנשי המקצוע. אנחנו רוצים שהילדים ילמדו בבתי הספר אך לא ידבקו. בתי הספר מהשבוע הבא יוכלו לבצע בדיקות אנטיגן".

על השבועות הקרובים אמר: "עוד לא רואים שהאומיקרון גורם לתחלואה קשה אך מוקדם לחגוג. יש תרחישים שמדברים על 4,000 חולים במצב קשה. התרחיש הסביר יותר הוא של 2,500. מערכת הבריאות תעמוד בכמות האשפוזים אבל היא צריכה עוד חמצן".

ממשרד החוץ נמסר על רקע המהומות בקזחסטן כי "המשרד עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות בקזחסטן ומייחל לרגיעה והשבת הסדר. שגרירות ישראל בנור-סולטן ומטה משרד החוץ בירושלים נמצאים בקשר ישיר עם אזרחים ישראלים הנמצאים במדינה במטרה לסייע בידם בזמנים אלה.

הקשר הטוב והחזק בין מדינת ישראל לרפובליקת קזחסטן מבוסס על היחסים החמים בין העמים ושיתוף הפעולה הפורה בין הממשלות.
כמדינת מפתח במרכז אסיה והמייסדת של פורום CICA לשלום, ביטחון ויציבות אזורית, אנו מייחלים להשבת היציבות והשקט בקזחסטן בהקדם".

קרן ברק מודיעה שהיא מופיעה בתכנית הבוקר של 13 אבל נראית כאילו היא עומדת להגיש אותה:

סגירה