דיווחים: המחלוקת היחידה שטרם נפתרה בין נתניהו לבין הפרקליטות - סוגיית הקלון

לפי הפרסומים האחרונים, סוכם שהאישום בשוחד ייגנז, ראש האופוזיציה יורשע במרמה והפרת אמונים, וייגזרו עבודות שירות ● הושלם פירוק גשר דב בהר מירון, שבו נהרגו 45 מתפללים ● תת זן חדש של האומיקרון - שעשוי להיות אלים ממנו - התגלה בישראל ● נציבת בתי הסוהר פרי העידה בפני הוועדה לחקירת הבריחה מכלא גלבוע: קיבלתי ארגון במצב בעייתי ● אלפים הפגינו נגד הממשלה בירושלים

בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, 22 בנובמבר 2021 (צילום: AP Photo/Maya Alleruzzo, Pool)
AP Photo/Maya Alleruzzo, Pool
בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים, 22 בנובמבר 2021

בהארץ מדווחים כי במערכת אכיפת החוק מעריכים שאת המהומות שפרצו בימים האחרונים בפזורה הבדואית בנגב מובילים מי שמכונים "בני דור ב'" – צעירים בדואים שנולדו בנגב לנשים פלסטיניות מרצועת עזה או מאזור דרום הר חברון, שנישאו בנישואים פוליגמיים לאזרחים ישראלים. לרשויות אכיפת החוק לא ידוע מה מספרם המדויק של הצעירים הללו, אך ההערכה היא שמדובר בעשרות אלפים.

מוסי רז משתתף בצער המשפחות של קציני צה"ל שנורו למוות הלילה עקב טעות בזיהוי.

ע"פ הודעת דובר צה"ל, שני הקצינים מיחידה מובחרת, יצאו לסיור מסביב למחנה וכאשר ראו חייל זיהו אותו בטעות כמחבל וביצעו ירי באוויר. החייל השיב אש והרג אותם.

במשרד הבריאות יורו לבתי החולים להפסיק הליכים אלקטיביים לזמן הקרוב. ברשת ב' מדווחים כי עקב העלייה המהירה בתחלואה אנשי צוות רפואי רבים נמצאים בבידוד או חולים והדבר מעמיס מאוד על מערכת הבריאות.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין אמר הבוקר כי הנטיעות בנגב "יימשכו במינון הרגיל, לפני תוכנית העבודה של קק"ל. היה תכנון לעבוד עד יום רביעי, למרות שידענו שנשלם מחיר בכנסת. נתתי גיבוי מלא לגורמים בשטח לפעול לפי שיקול דעת מקצועי".

אלקין שהתראיין בגל"צ הדגיש: ראיתי כל מיני פייקים שלא יהיו היום נטיעות – זה עורבא פרח. יש היום נטיעות וגם בשבוע הבא.

על התאונה הלילה אמר: "צה"ל יצטרך לעשות פה תחקיר מאוד משמעותי, ברור שאירועים כאלה לא צריכים לקרות. תנחומיי למשפחות של שני הקצינים ההרוגים"

יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר: "אנחנו נמצאים בקשר עם בעלי עסקים ומומחים כדי לקבל את התמונה המלאה. מסייעים לעסקים תוך כדי, לראשונה נותנים דמי בידוד לעצמאים, דחינו תשלומי מע"מ. אנחנו שבועיים בתוך הגל. לתת כספים על סמך תחושות זה לא אחראי"

סגירה