קבינט המומחים ממליץ לבטל את תקנות התו הירוק

פרשת מותו של אהוביה סנדק: התיק נגד השוטרים צפוי להיסגר ● הממשלה אישרה להקים ועדת חקירה לפרשת הצוללות ● מתווה הסיוע למשפחות 45 הרוגי האסון במירון אושר בממשלה ● דיווח: לפיד נפגש עם השר הפלסטיני לעניינים אזרחיים; א־שייח' בתום הפגישה: "נודיע על 500 משפחות שיקבלו תעודת זהות פלסטינית" ● כפוף לשימוע: ראש עיריית אור עקיבא יואשם בשוחד

בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון

תקיפת פעילי השמאל: ראש מועצת יש"ע דוד אלחיאני אמר בראיון לרשת ב' כי "המראות הם קשים וזה בהחלט מזעזע. כולם משתמשים בכלים לא נכונים כלפי התופעה הזאת. לא מתנהגים באלימות עם אלימות. אין להם מקום לא בחברה הישראלית ולא בהתיישבות. אבל יש אנרכיסטים שמלבים את היצרים".

המשטרה והשר לביטחון פנים מכחישים אך בכלכליסט מתעקשים: המשטרה חדרה עם פגסוס לטלפונים, ופעלה ללא היתר ולא על פי חוק. על פי הכתבה הבוקר, נפרצו טלפונים של שלושה ראשי ערים ובני משפחתם בחיפוש אחר מידע – תיקים שהסתיימו ללא כלום.

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת ברשת ב': "אחוז רצח הנשים הערביות הרבה יותר גבוה מבחברה הישראלית. כאשר יש אחוזי פענוח שלא עוברים את ה-30%, לצערי הרב המשטרה לא עושה את שלה וזה מסר ברור לכל רוצח פוטנציאלי".

חבר קבינט הקורונה חילי טרופר אמר הבוקר בגל"צ: "בדרך כלל אני בעד התו הירוק, אבל יכול להיות שצריך לעשות 'ריסטראט'. ממילא לרוב האנשים פג התוקף שלו. נשמע את המומחים ונקבל החלטה".

על רקע אישור ועדת החקירה הממלכתית לעניין הצוללות וכלי השיט אמר "מאמין שזה יאושר בממשלה ושרה"מ יתמוך בעצמו בהצעה הזו. עדיין יש סימן שאלה לגבי רכש כלי השיט ואת סימני השאלה האלה צריך להסיר".

ולדימיר בליאק מספר לנו מה יקרה היום:

 

סגירה