מנדלבליט לסנגורי נתניהו: לא אוכל להמשיך במגעים לעסקת טיעון

ניצב חכרוש הוצא לחופשה אחרי שתועד מדלג מעל קרבן בזירת רצח ● על רקע פרשת NSO הנחה בר-לב את משרדו לבחון עדכון של החוק המסדיר האזנות סתר ● ההצבעה על חוק הגיוס ירדה מסדר היום ● הלווייתה של נשיאת העליון לשעבר מרים נאור תתקיים מחר ב-12:00 בירושלים

אביחי מנדלבליט ובנימין נתניהו, ארכיון (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)
יונתן זינדל/פלאש 90
אביחי מנדלבליט ובנימין נתניהו, ארכיון

ראש הממשלה נפתלי בנט וסגן השר במשרדו אביר קארה ייפגשו הבוקר עם נציגי מגזרים שנפגעו בגל התחלואה הנוכחי של משבר הקורונה. בפגישה, שתיערך בשעה עשר בבוקר במשרד ראש הממשלה, ייקחו חלק, בין היתר, נציגים של ענפי התיירות, התרבות, המסעדנות, הטקסטיל, אולמות האירועים, חדרי הכושר.

אתמול נפגש שר האוצר אביגדור ליברמן עם גורמים שונים במשק ואמר כי לא יפקיר איש, אך הסיוע שיוגש צריך להיות ממוקד. ייתכן ששר האוצר מעוניין להמתין לדוחות המע"מ של חודש ינואר – שיימסרו ב-20 בפברואר.  קארה שוחח אתמול בשיחת זום עם בעלי עסקים על הפגיעה הכלכלית שחוו.

לפי מספר דיווחים, בימים הקרובים צפויה להתפרסם הודעה בנושא הסיוע.

ועדת הבריאות של הכנסת, שתתכנס הבוקר בשעה תשע, תדון במתן חיסון נגד קורונה לפציינטים המרותקים לביתם. עד כה חוסנו במנת החיסון הרביעית נגד הנגיף כעשרים אחוזים מהמטופלים המרותקים לביתם.

התפטרותו מהכנסת של חבר הכנסת אריה דרעי תיכנס מחר בבוקר לתוקפה. דרעי הגיש אתמול את מכתב ההתפטרות ליושב ראש הכנסת מיקי לוי. 48 שעות לאחר הגשת ההתפטרות היא נכנסת לתוקף. בפרק זמן זה יכול המתפטר למשוך את מכתב ההתפטרות.

דרעי הגיש את התפטרותו לאחר שגיבש הסדר טיעון עם המדינה, שבמסגרתו יודה בביצוע עבירות מס וישלם מס של 180 אלף שקלים. התפטרותו תייתר את הדיון בשאלת הקלון בעניינו.

יושב-ראש ש
דרעי מגיש ללוי את מכתב ההתפטרות מהכנסת, אתמול (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

דרעי יוסיף לכהן כיושב ראש ש"ס. במקומו כחבר כנסת יתמנה יוסי טייב, שכיהן בעבר כחבר כנסת בשתי תקופות כהונה נפרדות.

שר התיירות יואל רזבוזוב נדבק בקורונה.

סגן השר אביר קארה נדבק בקורונה.

סגירה