דיווח: חאן אל-אחמר יפונה - ויוקם מחדש במרחק של 300 מטרים ממיקומו הנוכחי

התוכנית, שגובשה במערכת הביטחון ובמל"ל, כרוכה באישור הקבינט ● דרעי הורשע בעבירות מס כחלק מהסדר טיעון: "אני מקבל אחריות מלאה על המעשים" ● צוות הטיפול במגפות המליץ לאפשר לבני 60-18 להתחסן במנת החיסון הרביעית ● ועדת האיתור תמליץ, בין היתר, על המועמדת של סער, בהרב-מיארה, לתפקיד היועמ"ש ● הובאה למנוחות הנשיאה לשעבר של העליון מרים נאור

היישוב הבדואי חאן אל-אחמר במרץ 2021 (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
היישוב הבדואי חאן אל-אחמר במרץ 2021

סטטיסטית זו התקופה הכי עמוסה בבתי החולים מאז פרוץ מגפת קורונה:

בידיעות אחרונות מפרסמים מכתב מ-2014 מאת מפקד חיל הים רם רוטנברג לרמטכ"ל דאז גנץ ובו דרישה לקנות ספינות רק מתאגיד טיסנקורפ.

מראש מינהל הרכש באותה תקופה נמסר בתגובה לכתבה כי "במשך תקופה ארוכה הדרג המקצועי בחיל הים דרש ספינות קטנות יותר מאלה של הגרמנים, וטען שרק ספינה קוריאנית מתאימה להם. ולפתע שנה אחרי מפקד החיל האלוף רם רוטברג שינה דעתו והוציא את המכתב המדובר, ולפיו המספנה הגרמנית תהיה ספק יחיד. לב הסיפור הוא השאלה מה גרם לו לשנות את דעתו".

משאר הגורמים המוזכרים בכתבה לא נמסרה תגובה.

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד התראיין לגל"צ ובין השאר אמר לגבי ועדת החקירה לצוללות והימנעות בנט: "לא דיברתי איתו על זה. רה"מ הוא חבר בממשלה ואדם בעל עמדה, והוא החליט להמנע. אני לא יודע מה זה משדר לציבור. למה הוא החליט כך? תשאלו אותו".

נפתלי בנט ויאיר לפיד בישיבת הממשלה, 3 בנובמבר 2021 (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
נפתלי בנט ויאיר לפיד בישיבת הממשלה, 3 בנובמבר 2021 (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

על הפגישה עם הבכיר הפלסטיני חוסיין א שייח אמר: "אפגש עם אבו-מאזן אם תהיה לכך הצדקה מדינית. אמשיך לנסות לשכנע את שותפיי לממשלה שאנחנו צריכים ללכת למו"מ מדיני, אבל לא אפעל מאחורי גבם".

שלמה קרעי ב-103fm: "אם נתניהו היה מסכים לקלון, הייתה יוצאת עסקת טיעון חמה מהתנור שטובה לפרקליטות. נתניהו מוכן לקלון? שקר מוחלט. מנדלבליט ושי ניצן עשו דברים במחשכים כדי להחליף שלטון שלא בקלפי".

קרעי הוסיף: "כשנחזור לשלטון נקים ועדות חקירה להתנהלות של כנופיית שלטון החוק. זה יכול להגיע לכל מקום, גם לבית המשפט, שי ניצן, אביחי מנדלבליט ואלשיך, יש בלי סוף".

מיקי זוהר בגל"צ: "נתניהו קיבל את ההחלטה הנכונה ולא הסכים להיכנע לפרקליטות. הייתה לפרקליטות הזדמנות שלא תחזור – לעשות תיקון לקרע שנוצר בעם בעקבות כתבי האישום נגד נתניהו, אבל היא בחרה לוותר על ההזדמנות והקרע רק ימשיך ויעמיק".

סגירה