יפעת שאשא-ביטון: התנהלות אגרסיבית - לא בבית ספרנו

במשרד החינוך פועלים להוצאת צווי מניעה ● משרד הבריאות מכחיש את הטענה כי שרון אלרעי-פרייס לחצה על יפה בן דויד להתנגד לביטול הבידודים; "ספינים שמטרתם להכפיש" ● נחמן אש אישר מתן חיסון רביעי לבני 18 ומעלה הסובלים ממחלות רקע ● ארדואן: הנשיא הרצוג יגיע לביקור רשמי בטורקיה בפברואר - ייתכן שהביקור ייפתח דף חדש ביחסי טורקיה וישראל

יפעת שאשא ביטון (צילום: פלאש90)
פלאש90
יפעת שאשא ביטון

בעקבות העומסים בבתי החולים, חיל הרפואה יעניק טיפול ביתי לחולי קורונה, כך פורסם בכאן חדשות.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון בריאיון לכאן רשת ב לקראת השלג הצפוי היום: "השלג אמור להתחיל לרדת באזור 17:00. הלימודים יסתיימו עד 15:00. בשעתיים האלה חשוב שכולם יגיעו לביתם ומכוניות לא יסתובבו. בצוהריים נפזר 210 מפלסות כדי לפנות דרכים. מאות טונות של מלח מוכנים במחסנים".

יו"ר איגוד רופאי הילדים הפרופסור צחי גרוסמן בריאיון לכאן רשת ב: "אנחנו באיגוד מרימים דגל אדום וממליצים לא לבטל מחר את בידוד הילדים. תוך ארבעה ימים נצפתה הכפלה במספר הילדים במצב קשה. אנחנו מאוד חוששים מהמתווה. גם בכירי משרד הבריאות בעד עצירה. עוד לא מאוחר לשנות".

ילד מתחסן נגד קורונה במתחם החיסונים של מכבי ברחובות, 10 בינואר 2022; למצולם אין קשר לדיווח (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
ילד מתחסן נגד קורונה במתחם החיסונים של מכבי ברחובות, 10 בינואר 2022; למצולם אין קשר לדיווח (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

חבר הצוות לטיפול במגפות הפרופסור אורן צמחוני בריאיון לגלי צה"ל על החיסון הרביעי: "מניתוח הנתונים שהתקבלו, ראינו ירידה של פי שלושה במחלה קשה באוכלוסייה שהתחסנה במנה הרביעית. אין שום אמצעי אחר שיכול להפחית בצורה משמעותית מחלה קשה כמו החיסון הרביעי, וזה הבסיס לשינוי והרחבת ההחלטה".

שר הרווחה מאיר כהן בריאיון לגלי צה"ל: "להחזיר את התלמידים זה צעד נכון. אנחנו מתנהלים עם הדבר המתעתע הזה בתבונה, יכולנו להיכנס לסגרים אבל ראינו מה קרה בהולנד – אחרי סגר ארוך ומתיש ההדבקה נותרה גבוהה מאוד".

שר הרווחה מאיר כהן (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
שר הרווחה מאיר כהן (צילום: הדס פרוש/פלאש90)
סגירה