ליברמן צפוי להציג בשבוע הבא תוכנית להורדת יוקר המחיה

לפיד על עצירת גל ההתייקרויות: אמרנו לרשתות ולחברות "אל תתעסקו איתנו" ● הממשלה אישרה את ביטול רוב הגבלות התו הירוק - שרי כחול לבן התנגדו ● הירידה במקדם ההדבקה נבלמה, עלייה במספר החולים קשה ● שגריר ארה"ב בישראל נפגש עם הרמטכ"ל ● מרצ לבנט ולפיד: עצרו את קידום מתווה אביתר ● דיווח: משרד המשפטים ושב"כ יכשירו את השימוש באמצעי מעקב מתקדמים

מנכ"ל משרד האוצר רם בלניקוב ושר האוצר אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
מנכ"ל משרד האוצר רם בלניקוב ושר האוצר אביגדור ליברמן

משרד המשפטים ושב"כ מתכוונים להכשיר את השימוש שעושה הארגון באמצעי מעקב מתקדמים, בין היתר תוכנות ריגול, באמצעות תיקון חקיקה, כך פורסם בעיתון הארץ. התיקון המתוכנן נועד להסדיר הפעלת היכולות שהשירות כבר מפעיל ללא היתר מפורש. במשרד המשפטים הבהירו שהתיקון אמור להסדיר מנגנונים למניעת הפרה של זכויות אדם.

מתקפת סייבר. אילוסטרציה (צילום: iStock)
מתקפת סייבר. אילוסטרציה (צילום: iStock)

על פי דיווח באתר ynet, הדיון בחיסון נגד קורונה לפעוטות בני חצי שנה עד גיל חמש בישראל יתקיים אחרי הדיון במנהל המזון והתרופות האמריקאי ב־15 בפברואר.

סגן השרה יאיר גולן בריאיון לגלי צה"ל: "יש בצה"ל רצון לברוח מנושאים שנויים במחלוקת פוליטית ולהגיד 'אנחנו לא מטפלים באלימות מתנחלים'. אבל משטרת מחוז ש"י חלשה ומי שנמצא בשטח הם בעיקר חיילי צה"ל – לכן הבריחה מאחריות לא נכונה מבצעית".

על הכשרת מאחז אביתר אמר: "לא צריך דרמות, היישוב אביתר לא יקום וזה לא יערער את יציבות הממשלה. המחלוקות בקואליציה גורמות בסך הכול לכך שהצעות חוק משותקות. לא כל דבר כזה מתורגם לאיום על עצם קיום הממשלה".

חבר הכנסת יאיר גולן בכנסת, 28 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
חבר הכנסת יאיר גולן בכנסת, 28 ביוני 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן בריאיון למגזין "את": "רוב העם ימני. לכן, רק אם הממשלה הזאת תשמור על ערכי הימין, היא תשרוד. אני מאוד שמחה כי יש כאן מסר מחבר שמותר לעבוד ביחד, השמאל הוא לא אויב, הוא נלחם איתנו ביחד".

עידית סילמן (צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש90)
עידית סילמן (צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש90)

המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות התריעו כי קיים זיהום אוויר גבוה עד גבוה מאוד בנגב, גוש דן, אזור ירושלים, הגדה המערבית, השפלה הפנימית, מישור החוף והשרון. זאת, בשל ריכוזים גבוהים של חלקיקים נשימים.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי שיפור הדרגתי באיכות האוויר צפוי להתרחש בשעות אחר הצוהריים ברוב חלקי הארץ. בנגב ובערבה יחול שיפור באיכות האוויר במהלך שעות הערב.

"זיהום האוויר הגבוה קשור בשקע מעל מזרח הים התיכון הגורם לרוחות דרומיות מערביות ועקב כך להסעת אבק מסיני. לאור זאת, המשרד להגנת הסביבה יחד עם משרד הבריאות, ממליץ לאוכלוסיות רגישות – בהם חולי לב, חולי ריאות, קשישים, ילדים ונשים בהיריון – להימנע מפעילות גופנית מאומצת בחוץ".

סגירה