דיווח: מהבדיקה שנעשתה עד כה עולה שלא נעשו מעקבים שלא כדין, להוציא מקרה פילבר

הצוות בדק את פעילות המשטרה לגבי 26 האזרחים שהוזכרו בדיווח ב"כלכליסט" ● בנט קורא להציב תאריך יעד לסיום השיחות עם איראן, שממשיכה להעשיר אורניום בזמן המגעים ● ארגון הגג של יהודי בריטניה תקף את סמוטריץ' שמבקר במדינה: "לא רצוי כאן" ● חברי הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית הודיעו שלא יתראיינו לגל"צ בשל הדחת ברדוגו מרצועת השידור של חמש בערב

תחנת משטרה, ארכיון (צילום: משה שי, פלאש 90)
משה שי, פלאש 90
תחנת משטרה, ארכיון

רם שפע בירך הבוקר בגל"צ על התכנית של סער להפיכת עבירות שימוש עצמי בקנאביס ללא פליליות ואמר: "יש כמעט 2 מיליון צרכי קנאביס לשימוש פנאי, צריך להתחיל בזה שלא נרדוף אותם. המעבר לקנסות לא חיובי בעיני – אבל זה בהחלט צעד טוב בדרך הנכונה, כי המציאות הפוליטית לא מאפשרת ליגלזיציה מלאה".

עמר בר-לב חושף כי היועצת שלו מסייעת לנפגעות אלימות במגזר הערבי:

סמוטריץ' משדר עסקים כרגיל לקראת היום השני של ביקורו בלונדון, ואחרי קבלה הפנים המאוד לא מנומסת של הקהילות היהודיות.

נראה שלא מאמינים שם באנדרסטייטמנט:

אבל איך אומרים? לא אבדה תקוותנו.

אלכס קושניר יו"ר ועדת הכספים ברשת ב' על התכנית הכלכלית: "זאת הייתה עבודת מטה שהתחילה מזמן. תהליכים בכלכלה לא יכולים להיות שליפה מהמותן. ברגע שיש לנו מתווה אנחנו מוציאים אותו. אין שום קשר לביקורת. אמרנו שכל מי שנפגע יקבל סיוע, מתי זה יקרה? כשנקבל את הנתונים".

אורנה ברביבאי על התכנית הכלכלית בגל"צ: "לפיד ואני לא היינו שבעי רצון, והתעקשנו שיהיה מענה מלא יותר לעצמאים, אבל היכולת לאמוד את הפגיעה שלהם תהיה רק סביב פברואר. אני מחוייבת למצוא להם פיתרון".

ברביבאי אמרה "ידענו שיש גל התייקרויות כי הסתכלנו על העולם והתחלנו לפתח פיתרונות. לא קמנו אתמול בבוקר ואמרנו שניתן מענה, זו תוכנית משלימה".

סגירה