דיווח: צוות הבדיקה בראשות המשנה ליועמ"ש קבע – "לא נמצאו הפרות"

בדיקת חברת ZecOps: סבירות של יותר מ־90% שהטלפונים של מנכ"לי האוצר לשעבר נפרצו; דיווח: NSO תבדוק את הניידים של באב"ד וטרנר כדי לברר אם נפרצו באמצעות "פגסוס"; בכיר במשטרה: בדקנו – לא נשאב מידע מטלפונים ללא צו שופט ● מחשש לפלישה רוסית: משרד החוץ פרסם אזהרת מסע לאוקראינה והודיע על פינוי משפחות הדיפלומטים

קבוצת NSO. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
קבוצת NSO. אילוסטרציה

במשרד האוצר תכננו להעניק חצי נקודת זיכוי במס לכל האזרחים, אולם אחרי שראש הממשלה נפתלי בנט התערב הוחלט לתת נקודת זיכוי להורים לילדים בגילאים שש עד 12 – כך דווח ב"ישראל היום". התוכנית הכלכלית, שהוצגה השבוע על ידי בנט, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, גובשה בתוך שבועיים בלבד.

יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו ויושב ראש מזכירות התנועה ישראל כ"ץ קיימו השבוע פגישת פיוס בלשכתו של הראשון בכנסת – כך דיווחה אנה ברסקי ב"מעריב". נתניהו, לפי הפרסום, הוא שיזם את המפגש, אחרי שבחודש דצמבר האחרון תקף בחריפות את כ"ץ על תמיכתו בליכודניקים החדשים. השניים דנו במאמצים לפעול נגד ממשלתו של נפתלי בנט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר ישראל כ"ץ סביב שולחן הממשלה בכנסת, 21 בנובמבר 2017 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
נתניהו וכ"ץ בכנסת בנובמבר 2017 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אחרי שביקורו בבריטניה זכה לתהודה רבה בשל ההתנגדות של ארגון הגג של יהודי המדינה להגעתו – מבקר יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בצרפת.

יעקב ברדוגו, שהודח אתמול מהגשת הרצועה של חמש בערב בגלי צה"ל, עזב את התוכנית "מחשבות בע"מ" במהלך השידור, לאחר שתקף את התחנה על החלטתה. ברדוגו מתח ביקורת חריפה על ההחלטה בעניינו ושב על חלק מהתגובה שפרסם אמש, כשהפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה נפתלי בנט, כלפי ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד וכלפי שר הביטחון בני גנץ. לאחר עזיבתו המשיך שותפו להגשה, משה שלונסקי, בשידור התוכנית.

לאחר פרסום דבר ההדחה אתמול הודיעו חברי הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית שלא יתראיינו לגלי צה"ל.

בישיבת הממשלה השבועית, שתיערך מחרתיים, יציג מזכ"ל הארגון לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי, OECD, מתיאס קורמן, סקירה כלכלית של הארגון.

סגירה