עליונות הגזע בתקשורת המיינסטרים הקרובה לספת מגוריך

 איתמר בן-גביר בשייח' ג'ראח, 13 בפברואר 2022 (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)
אוליבייה פיטוסי/פלאש90
איתמר בן-גביר בשייח' ג'ראח, 13 בפברואר 2022

הצורך של בן גביר בתשומת לב משעמם אותי למעט העובדה המופרעת שהוא עלול לשוב ולהבעיר את השטח. כמו אז במאי 2021.

העובדה שהוא קיבל 6000 דקות שידור בידי תקשורת המיינסטרים לאורך שנת 2021 מלמדת שהחרפה אינה רק של נתניהו ומפלגתו (שהפכה להיות מין בית לחבורת כהניסטים עילגים ומביכים). החרפה שייכת לתקשורת המיינסטרים שמעלה מופעי ליצנות, דקלום תעמולה לאומנית וצרחות במסווה של דיון בבעיות קיומיות.

כשם שתקשורת המיינסטרים בכלל לא מדברת על 315 פלסטינים שנהרגו בשנת 2021, וכשם שהיא לא טורחת להתייחס בכלל לחרפת קיומן של 2 מערכות חוק בהקשר לזכויות הקניין של פלסטינים בשייח' גראח' בהשוואה לזכויות קניין של יהודים שגרים בנכסים שהיו שייכים לפלסטינים עד 1948 – כך להוטה התקשורת הזו לראיין נרקומנים של תשומת לב מהז'אנר הכהניסטי.

זה שבן גביר קיבל 6000 דקות שידור בתקשורת המיינסטרים לאורך 2021 מלמדת שהחרפה אינה רק של נתניהו ומפלגתו אלא של תקשורת המיינסטרים, שמעלה מופעי ליצנות, דקלום תעמולה לאומנית וצרחות

יהדות בריטניה הזכירה לנו בפשטות כיצד יש להתייחס לאנשי עליונות הגזע. אלא שאצלנו הם כבר עמוק במיינסטרים. בכל דמוקרטיה סבירה הם היו מוקעים כגזענים מבישים כל כך. ממאי גולן ועד סמוטריץ'.

אבל כל עוד ישראל שוללת זכויות אזרח מפלסטינים בירושלים המזרחית ובגדה המערבית היא אינה דמוקרטיה. זוכרים את ליבוביץ' שדיבר על מדינת ש"ב? זוכרים כיצד ציטט איש רוח גרמני מהמאה ה-19 שהזהיר מפני המעבר מהאנושיות ללאומיות ומשם לחייתיות?

זה קיים. זה פה. זה מול העיניים. בכל ערוץ בתקשורת המיינסטרים הקרובה לספת מגוריך.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 224 מילים
סגירה