זלנסקי ביקש לנאום בפני מליאת הכנסת, יו"ר הכנסת אישר "שיחת וידאו רשמית"

ארדואן לצד הרצוג: "מאמין שהביקור יהיה נקודת מפנה"; הרצוג: "היחסים בין המדינות ייבחנו במעשים" ● נתניהו נדבק בקורונה: "חש בטוב" ● ברקע המתיחות מול איראן: הרמטכ"ל כוכבי נחת לביקור בבחריין ● עיריית מריאופול: הרוסים הפציצו בית חולים לילדים; זלנסקי: "סגרו את השמיים! עצרו את ההרג! ילדים קבורים מתחת להריסות" ● במערב חוששים: פוטין ישתמש בנשק כימי בקייב

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בסרטון מארמון הנשיאות, 8 במרץ 2022 (צילום: צילוo מסך מהפייסבוק של זלנסקי)
צילוo מסך מהפייסבוק של זלנסקי
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בסרטון מארמון הנשיאות, 8 במרץ 2022

קוקה קולה הצטרפה לחרם על רוסיה ובכך מצטרפת לחברות ענק כמו מקדונלדס שסגרה אתמול זמנית את 850 המסעדות שלה ברוסיה, ועוד עשרות חברות – מחברות אשראי ועד ספקיות תוכן.

נשיא אוקראינה הלילה: העולם לא מאמין בעתיד רוסיה, לא מדבר עליו. הם מדברים עלינו, על איך לעזור לנו, מתכוננים לתמוך בבנייה מחדש אחרי המלחמה. כי כולם ראו: לאנשים שנלחמים בגבורה – יגיע עידן "אחרי המלחמה".

Світ не вірить у майбутнє Росії. Не говорить про нього. Вони говорять про нас, допомагають нам, готуються підтримати…

Posted by Володимир Зеленський on Tuesday, March 8, 2022

זלנסקי התייחס לחרם הדלק שהכריזה ארה"ב ואמר – "או שרוסיה תכבד את החוק הבינלאומי ולא תפתח במלחמות, או שלא יהיה לה כסף לפתוח במלחמות. נמצא לעצמנו תחנת דלק אחרת".

הפנטגון דחה את ההצעה של פולין להפקיד בידי ארה"ב את כל מטוסי מיג-29 שלה כדי שתעביר אותם לצבא האוקראיני. דובר הפנטגון, ג'ון קירבי, אמר כי ההצעה "אינה ישימה".

הבית הלבן ניסה ללא הצלחה לארגן שיחות בין הנשיא ביידן ומנהיגי ערב הסעודית ואיחוד האמירויות במסגרת המאמץ לבנות תמיכה עולמית באוקראינה ולהוריד את מחיר הנפט, כך מדווחים בוול סטריט ג'ורנל.

אורית סטרוק בפגישה עם יואב קיש וסגן נשיא ארה"ב לשעבר "ויש לקוות שגם נשיאה בעתיד הלא-רחוק", מייק פנס. על פי התמונות לא נראה שפנס מרגיש את אותה ההתרגשות והזכות הגדולה עליה מספרת סטרוק.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
סגירה