בנט הורה להיערך לפיגועי חיקוי: "גורמי הביטחון בדריכות מרבית; נפעל ביד קשה נגד מבצעי טרור"

נתניהו: "חולשת בנט ולפיד עולה בחיי אדם" ● ראש הממשלה קיים בשארם א-שייח פגישה משותפת עם א-סיסי ועם מנהיגהּ בפועל של האמירויות בן זאיד ● הושג הסדר טיעון, שלפיו, יורוקום, שהייתה בשליטת אלוביץ', תודה בשוחד והלבנת הון ● בית החולים שדה שהקימה ישראל באוקראינה החל לפעול ● בית משפט ברוסיה גזר תשע שנות מאסר על אלכסיי נבלני, הכלוא במושבת עונשין

אחת מהזירות בבאר שבע שבהן תקף ורצח מוחמד אבו אל-קיעאן עוברי אורח, 22 במרץ 2022 (צילום: AP Photo/Tsafrir Abayov)
AP Photo/Tsafrir Abayov
אחת מהזירות בבאר שבע שבהן תקף ורצח מוחמד אבו אל-קיעאן עוברי אורח, 22 במרץ 2022

נשיא ארה"ב ביידן אמר הלילה כי ברור שרוסיה שוקלת שימוש בנשק כימי וביולוגי באוקראינה, והזהיר מפני תגובה חמורה של המערב אם תבחר לעשות כן. "הוא עם הגב לקיר", אמר ביידן על נשיא רוסיה פוטין, וציין כי רוסיה האשימה לאחרונה את ארה"ב בהחזקת נשק כימי וביולוגי באירופה.

ביידן פנה לחברות אמריקאיות ואמר כי רוסיה עשויה לתכן מתקפת סייבר כנגד שירותים במדינה וכי יש להיערך לכך.

נשיא אוקראינה זלנסקי מסכם את היום ה-26 מאז הפלישה הרוסית. "יום קשה", הוא אומר, אבל עוד יום שמקרב אותנו אל הניצחון. זלנסקי הזכיר את מותו של ניצול השואה בוריס רומנצ'קו שנהרג בביתו בהפצצה רוסית וציין כי לטייסים הרוסים "יש ריקנות במקום לב ונשמה. במקום כל מה שאנושי".

It was a day of difficult events. Difficult conclusions. But it was another day that brought us all closer to our victory. To peace for our state. Glory to Ukraine!

Posted by Володимир Зеленський on Monday, March 21, 2022

קארין אלהרר בגל"צ: "הסכם הגרעין הוא הסכם רע, ומה שיהיה גרוע עוד יותר – זה שלא יכירו במשמרות המהפכה כארגון טרור רצחני ומסוכן. יש מקום לדאגה, לא רק בישראל, אלא בעולם כולו. מקווה שארה"ב לא תעשה את המהלך הזה".

ראש ממשלת הודו מודי הודיע כי בנט יתארח במדינה בין ה-3 ל-5 באפריל.

ראש הממשלה נפתלי בנט ייפגש הבוקר בשארם א-שייח עם יורש העצר של האמירויות מוחמד בן זאיד ועם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי.

גורם מדיני אומר לישראל היום כי הפגישה מתקיימת על רקע האפשרות להוצאת משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור.

סגירה