בנט: "מה שעידית סילמן עברה - אני לא חושב שאף אחד בתולדות המדינה עבר"

עוד אמר ראש הממשלה: "אני מאמין שאנחנו לא צריכים בחירות עכשיו - ולא יהיו בחירות עכשיו" ● לראשונה מ-2018 העלה בנק ישראל את הריבית: הוועדה המוניטרית של הבנק הודיעה על העלאה של הריבית במשק לרמה של 0.35% ● אחרי פרסום הסרטון שבו קרא לצעירים ערבים לעזוב את כוחות הביטחון עודה אומר שכוונתו למי שפועל בשטחים ● האפיפיור עשוי לבקר בישראל בחודש יוני

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה השבועית בירושלים, 14 בנובמבר 2021 (צילום: Ariel Schalit, AP)
Ariel Schalit, AP
ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה השבועית בירושלים, 14 בנובמבר 2021

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה קרא אתמול בסרטון שצילם בשער שכם לערבים אזרחי ישראל שהתגייסו למשטרה לעזוב את תפקידם. "אני אומר לאלה שהתגייסו שהם מיעוט קטן – בין אחוז עד 1.5% – תזרקו את הנשק שלכם בפרצוף שלהם. אנחנו לא צריכים להיות איתם, לא להיות חלק מהפשע הזה".

עוד אמר עודה: "עמדתנו ההיסטורית ברורה. אנו צריכים להיות באותו צד עם עמנו כדי לסיים את הכיבוש, וכדי שתקום מדינה פלסטינית ויניפו את דגלי פלסטין על חומות ירושלים".

ממשטרת ישראל נמסר: "צר לנו על כך שנבחר ציבור במדינת ישראל בוחר להתבטא בצורה זו נגד לובשי מדים שמגינים בגופם על כלל אזרחי המדינה. שוטרי משטרת ישראל ימשיכו לפעול מדי יום למען שלום הציבור וביטחונו ללא הבדל דת, מין או לאום. במשטרת ישראל משרתים כתף אל כתף שוטרים ממגזרים שונים וטוב היה לו הדברים לא היו נאמרים כלל".

رسالة من باب العمود إلى شبابنا.عبرت لي مجموعات من أهلنا في القدس المحتلة عن استيائها من اساءات يقوم بها بعض الشباب العرب المنخرطين ضمن قوات الاحتلال.نحن نعرف أنه ليس أكثر من ١٪؜ من شبابنا ينخرطون ضمن هذه القوات المحتلة، ومع ذلك أوجّه رسالة إنسانية ووطنية لكل شباب شعبنا أن موقفنا مع شعبنا الفلسطيني الذي يناضل من أجل حريته، وأقول بوضوح لكل من انخرط أن يلقي السلاح بوجه الجيش ويعود إلى شعبه الأصيل الذي يناضل لرفع الظلم عنه.معًا وسوية حتى انهاء الاحتلال.

Posted by ‎Ayman Odeh – أيمن عودة‎ on Sunday, April 10, 2022

מנהיג צ'צ'ניה רמזאן קדירוב אמר בערוץ הטלגרם שלו כי צבא רוסיה יתקוף בקרוב את מריאופול וערים נוספות באוקראינה, בהן הבירה קייב. "קודם נשחרר את דונייצק ולוהנסק לגמרי, ואז נכבוש את קייב ואת כל שאר הערים".

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר בריאיון לתוכנית "60 דקות" של רשת CBS כי מדינות אירופה לא עושות מספיק כדי לעצור את רוסיה כפי שלא עשו מספיק כדי לעצור את גרמניה הנאצית. "האם מי שנתן לכוחותיה של גרמניה לצעוד דרך מדינות באירופה נושאות באחראיות לרצח עם? כן", אמר זלנסקי והוסיף שהעולם אחראי לזוועות שמבצעת רוסיה בארצו.

מפלגת ימינה בעקבות הסרטון של איימון עודה: "המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה או מהממשלה".

ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות הסרטון של איימן עודה: "גאה בחיילים הערבים בצה"ל, בשוטרים הערבים במשטרה ובכל אנשי כוחות הביטחון, מכל הדתות והמגזרים".

סגירה