בנט הזה נוכל, הא? זה מתחיל בוולט ונגמר בצוללות מיותרות

ביבי ושרה נתניהו בדרך לפגישה עם טראמפ בארה"ב בפברואר 2017 (צילום: Avi-Ohayon-GPO)
Avi-Ohayon-GPO
ביבי ושרה נתניהו בדרך לפגישה עם טראמפ בארה"ב

מה אתם אומרים? קנה ארוחות בוולט? לארבעה ילדים בגיל ביה"ס? ולאשתו?! מעניין מי המיליארדר שמימן את התכשיטים האלה. בטח גם סידר לו מטוס 767 פרטי בקרוב למיליארד שקל עם ארוחות גורמה שלוקחים במקרר מיוחד בטיסה מארה"ב לישראל, ואוכלים אחרי מקלחת טובה. במטוס.

מה אתם אומרים? קנה ארוחות בוולט? ל-4 ילדים בגיל ביה"ס? ולאשתו?! מעניין מי המיליארדר שמימן. בטח גם סידר לו מטוס 767 פרטי עם ארוחות גורמה במקרר מיוחד בטיסה, שאוכלים אחרי מקלחת טובה. במטוס

ואם אין עדיין מטוס פרטי אז חשוב להקפיד לפחות על מנוחת צהריים במיטה הזוגית בחדר השינה במטוס, בעלות התקנה של חצי מיליון שקל לטיסה של כמה שעות.

במטוס שבו תמיד גם האישה טסה ולפעמים גם הילד בן ה-30. ואז להזמין קומה שלמה במלון יוקרה בחו"ל לכל הפמליה והמאבטחים ולשכוח לבטל אם הביקור נדחה.

זהו, זה מתחיל בהזמנת ארוחות דרך וולט ונגמר אחר כך במתנות מחברים או גניבת עשרות מתנות שערכן לא יסולא בפז מבית רה"מ עם סיום התפקיד, או בעיתון פרטי לתעמולה בעלות של מעל מיליארד שקל בעשור, שדרכה אפשר לגנוב אפילו את הבחירות ולהישאר לנצח רה"מ.

מציע שמשטרת ישראל תחקור מיד את בנט ומשפחתו על ארוחות שקנו בוולט. גם על חשד לנרות, גלידות, שמפניות, וויסקי, סיגרים והמים לבריכה שם במרתף במאות אלפי שקלים. זה הכל השליחים של וולט מביאים לו מתחת לאף של כולנו.

וכשהם יוצאים, הם לוקחים איתם בקבוקים למיחזור, הקמצנים, ואת הפדיון שהצטבר לכמה אלפי שקלים מביאים למיליונר הזה. אהה ורצוי גם שהפרקליטות תתאם כבר מעכשיו את לוח הזמנים של פיזור הילדים בבוקר, הכנת הסנדוויצים השערורייתית על חשבון המדינה ואת שעורי הבית בבית רה"מ.

מה אתם אומרים?

זה מתחיל בהזמנת ארוחות בוולט ונגמר במתנות מחברים או גניבת עשרות מתנות מבית רה"מ עם סיום התפקיד, או בעיתון פרטי לתעמולה, שדרכה אפשר לגנוב אפילו את הבחירות ולהישאר לנצח רה"מ

הרי עוד מעט הוא יעביר בגרושים את הגז הטבעי של המדינה, ששוויו מאות מיליארדי דולרים, לידי טייקון או שניים, והכסף ילך לכיסים העמוקים שלהם במקום לאזרחים, ואז הוא ישקיע במניות של חברת פלדה ויקטוף מהן מיליוני דולרים ובהמשך יקנה צוללות מיותרות במיליארדי אירו בלי להתייעץ עם איש ובסוף… כולנו יודעים, בסוף הוא גם יאשר למכור צוללות מתקדמות למצרים ויעביר מזוודות עם מאות מיליוני דולרים לחמאס.

בנט הזה נוכל…

מה אתם אומרים?

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
חלק לא קטן בפוליטיקה הישראלית מגיעים בשביל הכסף והכבוד והתנאים. עם אפשר להשתלב בחונטה על מנט להכניס לכיסם כספים מחוץ למשכורת השמנה בעזרת תרמית בנט לפיד הם זכו בכספים של משלם המיסים הישר... המשך קריאה

חלק לא קטן בפוליטיקה הישראלית מגיעים בשביל הכסף והכבוד והתנאים. עם אפשר להשתלב בחונטה על מנט להכניס לכיסם כספים מחוץ למשכורת השמנה בעזרת תרמית בנט לפיד הם זכו בכספים של משלם המיסים הישראלי

סיכום תמציתי של עיקרי מעשי בגידתו של מגא-נוכל ,שמכר את ביטחון המכורה וביטחוננו , במעשה בגידה נגד המשך קיומנו הנורא מאז קוממיותנו , ועל הדרך ,מכר לבנקסטרז: אנרג'י את מימון את תשובה , את ... המשך קריאה

סיכום תמציתי של עיקרי מעשי בגידתו של מגא-נוכל ,שמכר את ביטחון המכורה וביטחוננו , במעשה בגידה נגד המשך קיומנו הנורא מאז קוממיותנו , ועל הדרך ,מכר לבנקסטרז: אנרג'י את מימון את תשובה , את קרן השפע לפנסיה בינדורית לדורות ולקינוח צי F35 להשמדה המונית מהאוויר ,לאמירויות המפרץ הפרסי.
לא ציינת , שלפי החוק הצבאי במדינה : דינו אחד : ז.ק.ה : זריקה קטלנית הומנית !

עוד 345 מילים ו-2 תגובות
סגירה