רה"מ בנט ביד ושם: גם המלחמות הקשות ביותר בימינו לא דומות לשואה

הנשיא הרצוג ביד ושם: "הטלת ספק בזכותה של ישראל להתקיים היא אנטישמיות"; גנץ: "עלינו להימנע משנאת חינם, עלינו לשמור על החברה הישראלית חזקה"; נשיאת הבונדסטאג בכנסת: זה לא נתפס כמה הרסנו ורצחנו ● נשיאת הנציבות האירופית על עצירת אספקת הגז הרוסי: "סוחטים את אירופה" ● הערכה: הגורם שאיים על משפחת בנט מכיר את שגרת המשפחה

ראש הממשלה נפתלי בנט נואם בעצרת הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם, 27 באפריל 2022 (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
עמוס בן גרשום / לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט נואם בעצרת הממלכתית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם, 27 באפריל 2022

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית: 4 חיילים סורים נהרגו ו-3 נפצעו בתקיפה ישראלית הלילה באזור דמשק.

בסוריה מדווחים כי טילים מכיוון טבריה נורו לעבר מספר נקודות באזור דמשק, חלקם הופלו.

בסעודיה דיווחו כי המטרה שהותקפה היא משלוח נשק לחיזבאללה בשדה תעופה צבאי ,דרומית לדמשק.

הפלסטינים מדווחים כי כוחות הביטחון הישראלים הרגו בג'נין פלסטיני בן 18 ופצעו שלושה אחרים.

דובר צה"ל: לוחמי צה"ל פועלים במהלך השעות האחרונות בג'נין.

בגל"צ מדווחים: כוחות הביטחון פשטו במחנה הפליטים ג'נין על ביתו של המחבל רעד חאזם, שביצע את פיגוע הירי בדיזינגוף; במקום התפתחו חילופי אש.

ולדימיר בליאק שואל מדוע חברת כנסת מהאופוזיציה חושבת ששיקלי ניצח אתמול.

הוא ככל הנראה מתכוון לגלית דיסטל-אטבריאן.

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון התראיינה הבוקר ברשת ב' בנושא הרפורמה בבגרויות ובין השאר אמרה כי "אנחנו מתחילים תהליך של שלוש שנים – מצמיחים מנהיגות פנימית. יהיה מוביל בכל בית ספר כדי להעביר את השינויים והמורים יקבלו כלים. גם התלמידים ירכשו את הכלים האלו לכתיבת העבודות. בתהליך של כתיבת עבודות יש יותר למידה מאשר מבחנים. לכולנו ברור ששיטת הבגרות מיושנת. הגיע הזמן לשנות. המורים לא ייפגעו – ואני אומרת בצורה מפורשת גם השעות של המקצועות ההומניים לא ייפגעו וגם גמול הבגרות החיצונית יישמר".

ראש חטיבת המחקר באמ"ן, תא"ל עמית סער אומר בראיון לישראל היום כי "איראן נמצאת במרחק שבועות בודדים מצבירת כמות מספקת של אורניום לפצצת גרעין. הם עוד לא שם, אבל הם מתקרבים וזה מטריד מאוד. זה המצב הכי מתקדם שהיה להם מבחינת צבירת חומר". לדברי סער ": "גם אם יהיה הסכם, האיראנים יוכלו לצבור את החומר לפצצה מחדש ברגע שיפוג".

סגירה