גנץ: "צה"ל, המשטרה והשב"כ במצוד אחר המחבלים; אנו נלכוד אותם ונפגע בכל המעורבים"

ההערכה היא שהמפגעים בשטח ישראל ● שני הפצועים, שנפגעו באורח קשה, יצאו מכלל סכנה, והם מורדמים ומונשמים ● בעקבות הפיגוע הוארך הסגר על השטחים עד יום שני ● ליברמן: "יש קואליציה של סינוואר, נתניהו וסמוטריץ', שכל הזמן מלבים את האש; תפקידנו - להוריד את הלהבות" ● בקואליציה נערכים לחזרתה של הכנסת לפעילות לראשונה מאז איבדו את הרוב שבו החזיקו

שר הביטחון בני גנץ והמפכ"ל קובי שבתאי בחדר הפיקוד הקדמי של המשטרה, צה"ל והשב"כ, 7 במאי 2022 (צילום: אלעד מלכה)
אלעד מלכה
שר הביטחון בני גנץ והמפכ"ל קובי שבתאי בחדר הפיקוד הקדמי של המשטרה, צה"ל והשב"כ, 7 במאי 2022

נמשכים החיפושים אחר אסעד יוסף אסעד אלרפאעי בן ה-19 וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר בן ה-20, שלפי החשד, ביצעו שלשום את הפיגוע באלעד, שבו נרצחו שלושה בני אדם. לפי ההערכות, אחד משני המפגעים נפצע בעת ביצוע הפיגוע. במשטרה ובשירות הביטחון הכללי מעריכים שהשניים לא עזבו עדיין את ישראל.

השר עיסאווי פריג' ממרצ אמר בשבתרבות בראשון לציון ש"מרצ והעבודה לא מפלגות רלוונטיות בנפרד. צריך לפרק את שתי המסגרות, להקים (מפלגה) סוציאל-דמוקרטית. והסוציאל-דמוקרט – להקים אותו מהתחלה ולא איחוד בין שתי מפלגות – איחוד כאילו, לשמור על הכיסאות".

פריג' גם אמר שחברות הקואליציה יודעות שמרצ לא תפרוש מהממשלה אז הן מרשות לעצמן לפעול באופן חופשי

חברת הכנסת שירלי פינטו סיפרה שביקשה להתמנות ליושבת ראש ועדת הבריאות של הכנסת במקומה של חברת הכנסת עידית סילמן, שפרשה מהקואליציה –

שני הפצועים, שנפגעו שלשום בפיגוע באלעד, יצאו מכלל סכנה – כך נמסר מבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מצבם של השניים קשה, והם מורדמים ומונשמים.

גורמים בכירים במודיעין המצרי פועלים כדי להביא להבנות בין ישראל לבין הפלגים הפלסטיניים, שימנעו הידרדרות של המצב – כך דווח בעיתון הפלסטיני אל-איאם.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
משהו לא ברור. מדוע צריכים שר ביטחון ורמטכ"ל יחד להיות בתהליך קבלת החלטות לדברים אופרטיביים של יום ביומו. תפקידם להכין את עתיד. את ההווה צריכים לגמור אלו האחראים על הגזרה. אלופי פיקוד... המשך קריאה

משהו לא ברור. מדוע צריכים שר ביטחון ורמטכ"ל יחד להיות בתהליך קבלת החלטות לדברים אופרטיביים של יום ביומו. תפקידם להכין את עתיד. את ההווה צריכים לגמור אלו האחראים על הגזרה. אלופי פיקוד וראשי מחוזות משטרה.

סגירה