שר החוץ הירדני: לישראל אין ריבונות באתרים הקדושים בירושלים; זהו שטח כבוש

מועצת השורא טרם הכריעה לגבי צעדיה הבאים של רע"ם ● ועדת ביטחון הפנים אישרה את התקנות לקיום ההילולה במירון בשבוע הבא ● שגריר רוסיה בישראל עזב את ישיבת הכנסת לציון הניצחון על הנאצים בשל ביקורת שנמתחה על ארצו ● החלה חקירתו הנגדית של פילבר בידי פרקליטו של נתניהו, בן צור ● מבקר המדינה: מספר ההרוגים בתאונות בנייה בארץ כפול ממספרם באיחוד האירופי

מסגד אל-אקצא, 17 באפריל 2022 (צילום: Jamal Awad/Flash90)
Jamal Awad/Flash90
מסגד אל-אקצא, 17 באפריל 2022

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נאם באירוע גיוס כספים לידן וושינגטון ואמר שהוא מודאג מכך שלנשיא רוסיה ולדימיר פוטין אין דרך יציאה מהמלחמה באוקראינה. עוד אמר כי פוטין האמין שהפלישה לאוקראינה תפרק את נאט"ו ואת האיחוד האירופי אך התבדה.

לפי סוכנות הידיעות הצרפתית AFP, מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס ביום חמישי כדי לדון בפעם ה־16 במלחמה באוקראינה.

השרה תמר זנדברג בריאיון לגלי צה"ל: "אתמול היה יום טוב לקואליציה, צלחנו אותו יפה. הגענו להצבעות והיה רוב. ראיתי הרבה חוקי פיזור כנסת עוברים, אני מתרשמת שהכנסת הזו לא בשלה לכך. אנחנו לא נשב רגל על רגל ונחכה לראות מה יהיה – אנחנו עובדים בינתיים".

יו"ר הקואליציה ח"כ בועז טופורובסקי בריאיון ל"ישראל היום": "אני מתכוון לעשות כל שניתן בשביל להעביר חוקים למען אזרחי ישראל. למען זה, כל שיתוף עם כל מפלגה הוא כשר – מהמשותפת, דרך החרדים ועד הציונות הדתית. הכול למען המשך שיפור חיי אזרחי ישראל".

ח
ח"כ בועז טופורובסקי משוחח עם בצלאל סמוטריץ' ויריב לוין, 29.6.2021 (צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב)

שר המשפטים גדעון סער בריאיון לכאן רשת ב: "החומרה ב'חלום' של ח"כ פינדרוס, שהוא חלום בלהות שמשקף תוכנית עבודה של מי שלא רוצים רשות שופטת במדינת ישראל. ואם זה יהיה תלוי בהם החלום שלהם יתגשם. לחזון הזה שותפים גם חברי כנסת מהליכוד".

סגירה