אלפי עובדי הוראה הפגינו בדרישה להעלאת שכרם; שאשא ביטון: "הזמן דוחק יותר מתמיד"

המטה לביטחון לאומי קורא לציבור להימנע מנסיעות לא חיוניות לטורקיה ● אחרי שלא הושג רוב דחה סער את ההצבעה על תקנות שעת חירום בגדה ● שבוע אחרי שהודיע שיפסיק להצביע עם הקואליציה - מיכאל ביטון נפגש עם בנט וחזר בו מהחלטתו ● הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית הודיעו שיתנגדו לכל הצעות החוק של הקואליציה ● עדן ביזמן ישמש כראש הסגל בלשכת בנט

מוחים מפגינים בדרישה להעלות את שכר עובדי ההוראה, 30 במאי 2022 (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
מוחים מפגינים בדרישה להעלות את שכר עובדי ההוראה, 30 במאי 2022

יועז הנדל אחרי מצעד הדגלים בירושלים: "נדרש עכשיו מאמץ נוסף כדי לתחקר ולעצור את כל מי שתקף חפים מפשע אמש כדי לפגוע בחגיגות היום הזה".

ההרכב האוקראיני קאלוש אורקסטרה שזכה לפני כשבועיים באירוויזיון מכר הלילה במכירה פומבית בפייסבוק את פסל הניצחון – מיקרופון עשוי מקריסטל – בסכום של כ־900 אלף דולרים. הכסף ישמש לרכישת מל"טים מתקדמים עבור צבא אוקראינה.

Друзі, ви неймовірні!Ми вдячні кожному з вас, хто донатив кошти на цей аукціон, і особливо вдячні команді Whitebit,…

Posted by Kalush офіційна сторінка on Sunday, May 29, 2022

השר יאיר לפיד מסכם את מצעד הדגלים בריאיון לגלי צה"ל: "היום הזה עבר בשלום כי הממשלה גילתה קור רוח. הכרזנו על מתווה, לא זזנו מעמדתנו ולא נבהלנו. עם זאת – לא ככה צריך להיראות מצעד הדגלים, לה פמיליה ולהב"ה השתלטו על האירוע – זה מביש.

"חמאס הבין שאם הוא יירה על ירושלים, הוא ישלם מחיר קשה – זה נקרא החזרת ההרתעה, ואנחנו עושים את זה מהיום הראשון. אין בלון שלא מגיבים עליו, יש לנו מדיניות ברורה ומסודרת. אנחנו אולי בשנה הכי שקטה מכיוון עזה זה שנים רבות".

שר המודיעין אלעזר שטרן על מצעד הדגלים בירושלים בריאיון לכאן רשת ב: "הממשלה הזאת, בניגוד לממשלת נתניהו, אישרה את מצעד הדגלים במתווה המסורתי. זה הישג גדול. אני גאה מאוד להיות חבר בממשלה הזו, גם מבחינה לאומית".

על האיום האיראני אמר: "כל מי שעיניו בראשו רואה שהממשלה פועלת בנושא האיראני הרבה יותר טוב מהממשלה הקודמת. יש סימנים שהאיראנים ילכו לקראת הסכם שהוא טוב לכולנו".

השר לענייני מודיעין אלעזר שטרן (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
השר לענייני מודיעין אלעזר שטרן (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ח"כ מוסי רז התייחס בהקלטה שפורסמה בכאן רשת ב להחלטת הקואליציה להעניק חופש הצבעה בנושא הצעת החוק של האופוזיציה האוסרת להניף את דגלי הרשות הפלסטינית במוסדות שנתמכים על ידי המדינה, ואמר: "אם הקואליציה אישרה חופש הצבעה בנושא כזה – כנראה נמאס להם". עוד פורסם כי אמר שחופש ההצבעה אושר כדי להפיל את הממשלה.

סגירה