צמח לענה רעיל משתלט על גזע הפיקוד הלגיטימי בצה"ל

מח"ט שומרון, אל"מ רועי צוויג, עם ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן בקבר יוסף ביולי 2021 (צילום: רועי חדי, מועצה אזורית שומרון)
רועי חדי, מועצה אזורית שומרון
מח"ט שומרון, אל"מ רועי צוויג, עם ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן בקבר יוסף ביולי 2021

מח"ט שומרון רועי צוויג הודיע לרמטכ"ל אביב כוכבי ולשר הביטחון בני גנץ, לעם ישראל ולקדוש ברוך הוא ש"ההתיישבות והצבא חד הם". לא עובדים יחד, אלא הם אותו גוף. אותו דבר. פועלים כאילו מדובר במערכת נורמטיבית דומה זהה, מערכת חוקים אחת, פיקוד אחד (ברור מי) וכל פעולותיהם בשטח מבוצעות בתיאום מלא, מתוך השקפת עולם משותפת חד חד ערכית, ומתוך אידיאולגיה פוליטית ואמונה דתית אחת.

מח"ט שומרון הודיע לרמטכ"ל ולשר הביטחון, לעם ישראל ולקב"ה ש"ההתיישבות והצבא חד הם". לא עובדים יחד, אלא אותו גוף. אותו דבר. פועלים כאילו מדובר בפיקוד אחד (ברור מי)

ברור?
למי לא ברור?
רב אלוף כוכבי?
רב אלוף גנץ?
אוקיי צאו שניכם מהשורה ועופו הביתה.
מי עוד?
סרן בנט? אתה מרותק שבת.
חיילים? למישהו יש משהו לצייץ לפני שאני מעמיס עליו קיטבג ושולח אותו להקיף את שכם?
אוקיי. ככה חשבתי.
כבוד הרבנים, ההנחיה בוצעה.
הערב נצא לעקור עצי זית ולשרוף מכוניות בחווארה, חלחול ובית עומר.

התכנית הרב דתית שנתית שלנו כבר פרוסה על פני כל שטחי A+B ונוער הגבעות ישתלט על השטחים הפתוחים בגב ההר, בבקעת הירדן, במדבר יהודה ובפאתי חברון ושכם. רצף קרוונים שלא יאפשר לשום ממשלה שמאלנית לפנות מילימטר מהשטח.

מדינה דו לאומית?

אל תקשקשו. ההתיישבות היא רק שלנו. הארץ רק שלנו. יש פה רק לאום אחד ומי שלא טוב לו שיילך לשתות את הים של עזה. או לבנון.

עכשיו אני מודיע לבתי המשפט במחנה עופר וביתר הבסיסים, עונשי המאסר המגוחכים האלה ייפסקו. מהיום גזר דין מוות לכל מחבל וגירוש משפחתו לאלתר זה העונש המינימלי על פי דרישת מועצת ההתיישבות יש"ע וועד הרבנים, מפקדיי היקרים.

השופטת אסתר חיות? מציע לך לא להתערב. הצעה שאי אפשר לסרב לה. יש לי גדודים שיגיעו אליך הביתה או לבית המשפט העליון עם שלטים "שופטים בוגדים". לא תשני בלילה וחבל על הפנסיה שלך. לא בטוח שדי 9 לא יעלה בטעות על המבצר המפואר שלך.

השופטת חיות? מציע לך לא להתערב. יש לי גדודים שיגיעו אליך הביתה או לביהמ"ש העליון עם שלטים "שופטים בוגדים". לא תשני בלילה וחבל על הפנסיה שלך. לא בטוח שדי 9 לא יעלה בטעות על המבצר המפואר שלך

היועמ"ש גברת גלי בהרב מיארה? טוב שתמשיכי לשתוק ותתכרבלי לך בפינת המשרד. ההתיישבות והצבא עוד לא אישרו לך לדבר ולא להפעיל שום חוק נוהל או הנחיה.

משפטים זה לא בדיוק באג'נדה של אלוהי אבותינו. ההלכה מדברת דברים ברורים. עמלק יושמד. לא נגיע אתו למו"מ.

מחר מתוכננים מבצעים יזומים בהם ישולבו בני נוער הגבעות האיכותיים עם יחידות גולני, גבעתי וחטיבת כפיר המפוארת. יחד נפנה את מחנה הפליטים שבג'נין לכל הרוחות ונכניס שם ספר תורה למסגד המרכזי תחת דגל אלוהי אברהם, יצחק ויעקב.

למישהו נדמה שכותב המאמר מגזים?
אולי מח"ט שומרון הגזים?
אולי שתיקת הרמטכ"ל ושר הביטחון היא הגזמה? גיבוי מופקר לקצין מורד, שפרק כל עול של חוקי המדינה ופקודות הצבא.
מדוע הוא עדיין בתפקידו?

אל"מ אמור לדעת איזה חוק שולט בשטחים ומה תפקידו של הכוח הצבאי בשטח כבוש כלפי האוכלוסייה המקומית. הוא אמור לדעת שהחוק הבין לאומי לא מתיר למדינה כובשת להעביר אוכלוסייה לשטח הכבוש וכי ההתנחלויות לא מוכרות כחוקיות במרבית מדינות העולם.

מח"ט שומרון אמור לדעת שתפקידו לשמור על החוק גם מפני המתנחלים (ההתיישבות בשפתו) וגם לפעמים בניגוד לרצונם. חוק הוא חוק.

מחר מתוכננים מבצעים יזומים בהם ישולבו נוער הגבעות האיכותיים עם יחידות גולני, גבעתי וחטיבת כפיר המפוארת. יחד נפנה את מחנה הפליטים בג'נין לכל הרוחות ונכניס שם ספר תורה למסגד המרכזי

הדברים החמורים של אותו מח"ט שומרון לפני כמה שבועות, עת יצא עם כוח לקבר יוסף, מצטרפים לדברים החמורים האלה ומוכיחים שבצה"ל צומח צמח לענה פיקודי. רעיל. לא חוקי.

צמח רעיל כזה שמשתלט על הגזע של הפיקוד הלגיטימי, אליו שולחים בני כל העמדות הפוליטיות את ביניהם ובנותיהם מתוך הכרה שהמדינה הדמוקרטית מנהלת את הצבא ולא כת ימנית משיחית קיצונית.

מה שמפחיד יותר מכל ומזעזע יותר מכל הוא פחדם של הרמטכ"ל ושר הביטחון להעמיד את הקצין על חומרת דבריו. לשים גבולות לשיח האמוני בתוך שרשרת הפיקוד (זוכרים את פקודת מח"ט גבעתי עופר וינטר בכניסה לעזה במבצע של 2014 צוק איתן).

פחד שנובע מההשלכות על ציבור בוחרים ימני שמפעיל לחץ יומיומי על מערכות השלטון בישראל וכופה למעשה את ההתנחלויות על הרוב הדמוקרטי בישראל.

מעשי הזוועה של נוער הגבעות לא מטופלים בשטח. חיילים עומדים ליד פורעים המשחיתים עצי זית ופוגעים בפלסטינים כאילו כל תפקידם בחיים הוא לאבטח "ישראלים" בכל מקום גם אם הם מבצעים פשעים מול עיני החיילים.

בצה"ל צומח צמח לענה רעיל המשתלט על גזע הפיקוד הלגיטימי, אליו שולחים בני כל העמדות הפוליטיות את ביניהם ובנותיהם, מתוך הכרה שהמדינה הדמוקרטית מנהלת את הצבא ולא כת ימנית משיחית קיצונית

הזהות שיצר מח"ט שומרון בין הצבא להתיישבות שומטת את הקרקע מתחת להיותו של צה"ל צבא העם, הכפוף לממשלה של מדינה דמוקרטית ומציית לחוקי המדינה ולחוקים בין לאומיים בפיקוח הרשות השופטת והפרלמנט.

מעל כל אלה הניח מח"ט שומרון את האמונה המשיחית הלכתית של מתיישבי השומרון ודרס את כל שרשרת הפיקוד של צבא העם.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
אתי, בסך הכול אני מסכים עם דברך, אבל בקשר לחוק הבין לאומי, יש לך מה ללמוד. החוק הבין לאומי לא מתיר למדינה כובשת להעביר בכפיה אוכלוסייה לשטח הכבוש, בכפיה. נכון שמרבית המדינות לא מכירות ... המשך קריאה

אתי, בסך הכול אני מסכים עם דברך, אבל בקשר לחוק הבין לאומי, יש לך מה ללמוד.
החוק הבין לאומי לא מתיר למדינה כובשת להעביר בכפיה אוכלוסייה לשטח הכבוש, בכפיה.
נכון שמרבית המדינות לא מכירות בחוקיות ההתנחלויות. אבל זה לא החוק.
על פי החוק הבין לאומי, ליהודים מותר להתישב ולגור ביהודה ושומרון, בטח שבשטח C.
https://www.law.gmu.edu/faculty/directory/fulltime/kontorovich_eugene

עוד 734 מילים ו-1 תגובות
סגירה