ההצעה לפיזור הכנסת תאושר לפני יום חמישי; לא הושגה הסכמה לגבי מועד הבחירות

ועדת הכנסת אישרה לקריאה ראשונה את הצעת החוק להתפזרות הכנסת ● המליאה תכריע אם הבחירות ייערכו ב-25 באוקטובר או ב-1 בנובמבר ● אושרו הקלות בביצוע הפסקת היריון ● הסתדרות המורים משביתה שוב את הלימודים ● חמאס: חלה הרעה במצבו של ישראלי המוחזק ברצועה ● אחרי העימות ביניהם, נתניהו ואמסלם ערכו פגישת פיוס ● ליברמן: לא נשב עם הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה

מליאת הכנסת, 27 ביוני 2022 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
מליאת הכנסת, 27 ביוני 2022

מקור המעורה בפרטים אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ארצות הברית צפויה להכריז על רכישת מערכת יירוט טילים לטווח בינוני עד ארוך עבור אוקראינה במסגרת סיוע ביטחוני נוסף.

באופוזיציה קיבלו מסר מהקואליציה כי יסכימו לעצור את הליך החקיקה של "חוק הנאשם", בתמורה לכך שלא יעוכבו הליכי פיזור הכנסת, כך פורסם בכאן רשת ב.

השר זאב אלקין בריאיון לרדיו 103fm: "אין שום משא ומתן עם נתניהו על הקמת ממשלה חליפית. זה לא קרה, לא קורה ולא יקרה. זה ששולחים אלינו שליחים כל הזמן זה לא משא ומתן כי התשובה היא לא".

ח"כ זאב אלקין (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)
זאב אלקין (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

ח"כ מיקי זוהר בגלי צה"ל: "לא נצרף את רע"ם ואין לנו שום עניין לשבת איתם בקואליציה. דבריו של אמסלם הוצאו מהקשרם ולכן כל הניסיון לייצר עכשיו ויכוח בינו לבין אחרים זה לא דבר נכון".

ח"כ איתן גינזבורג מבהיר שהוא נגד "החוק הנאשם" בריאיון לרדיו 103fm: "בעת הזו, כשאנחנו במסלול המהיר לבחירות, זו טעות לקדם את חוק הנאשם. לא משנים חוק יסוד רגע לפני בחירות".

ח"כ איתן גינזבורג (צילום: אסתר עדינה ולמן דוברות הכנסת)
ח"כ איתן גינזבורג (צילום: אסתר עדינה ולמן דוברות הכנסת)
סגירה